Stratégia nélkül marketingezni olyan
mint bekötött szemmel célba lőni

MIÉRT NEM ÉRDEMES
STRATÉGIA NÉLKÜL MARKETINGEZNI?


Mára egy cégvezetőnek nem az jelenti a valódi kihívást, hogy elkezdjen marketingezni, hanem hogy a rengeteg lehetőség közül kiválassza azokat, amelyek hatékonyan, rendszerben tudnak működni. Viszont a megfelelő döntés meghozatalához elegedhetetlen egy jól megalapozott online marketing terv kialakítása. Az online marketing eszközök technikai beállítása egyre egyszerűbb, ezért néhány óra tájékozódás után szinte bárki el tud indítani egy Facebook vagy Ads hirdetést. A marketing stratégia nélkül indított hirdetési kampányok lehet, hogy hoznak időszakos eredményeket, de sok esetben csak égetik a büdzsét. Hogy megtérüljenek a ráfordítások és eredményes kampányok szülessenek, érdemes szakértő segítségét igénybe venni az online marketing stratégia tervezés és kivitelezés során.

marketing stratégia tervezés sikeres hirdetéshez, alapozza meg sikerét egy online marketing terv kialakításával



A VEVŐSZERZŐ KAMPÁNYOK ALAPJA
A PROFI STRATÉGIA


online marketing stratégia vevőszerző kampányokhoz
A marketing tevékenység akkor tud igazán sikeres lenni, ha kutatásokra, elemzésekre alapozva határozzuk meg a célokat és az elérésükhöz szükséges lépéseket. Így egy összetett online marketing terv lesz segítségünkre a kívánt eredmény elérésében. Az EVOBRANDS Marketing Stratégia egy olyan 50-100 oldalas üzleti dokumentum, ami hozzásegíti cégedet, hogy kiemelkedjen a konkurensei közül, és a cégedre szabott komplex marketing rendszerrel hatékonyan és folyamatosan szerezz minőségi ügyfeleket.



MILYEN KÉRDÉSEKRE AD VÁLASZT
AZ EVOBRANDS MARKETING STRATÉGIA?


  • Hogyan tudok kiemelkedni a konkurenseim közül?
  • Hogyan érhetem el leghatékonyabban a rövid és hosszútávú céljaimat?
  • A leendő ügyfelek közül kik azok, akiktől a legnagyobb bevételre számíthatok?
  • Milyen kommunikációs stílussal tudom a leghatékonyabban megszólítani őket?
  • Milyen ajánlatokkal érdemes megszólítanom a célcsoportomat?
  • Hogyan épüljön fel szerkezetileg, grafikailag és tartalmilag a honlapom, hogy a leghatékonyabban érhessem el a célcsoportomat?
  • Mely kommunikációs és hirdetési csatornákon érem el a leghatékonyabban a célcsoportomat? (hírlevél, blog, céges brosúra, kattintás alapú online hirdetések, szórólapozás, média megjelenés)
  • Milyen hirdetési stratégiával érem el őket a leghatékonyabban az ideális csatornákon?
  • Milyen közösségi csatornákat érdemes használnom? (Facebook, Google+, LinkedIn, Youtube, Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat)
  • Mit és hogyan kommunikáljak az ideális csatornákon?
  • Hogyan tudom rendszerbe foglalni az egyes marketing eszközöket, hogy azok egymást támogatva szállítsák az új ügyfeleket?
  • Mi az ideális büdzsé a céljaim eléréséhez?



MENNYI IDEIG TART
ÉS MENNYIBE KERÜL A MARKETING STRATÉGIA TERVEZÉS?


A folyamat nagyságrendileg 15-20 munkanapot vesz igénybe, de a tervezési idő függ a vizsgált cég, termék vagy szolgáltatási palettád nagyságától. Az EVOBRANDS Marketing Stratégia egy olyan 50-100 oldalas üzleti dokumentum, ami hozzásegíti cégedet, hogy kiemelkedjen a konkurensei közül és a cégedre szabott komplex marketing rendszerrel hatékonyan és folyamatosan szerezz új ügyfeleket.

EVOBRANDS MARKETING STRATÉGIA: 349.000 Ft+ÁFA


A marketing stratégiának akkor van valódi értéke, ha meg is tud valósulni, ezért teljes körű, fix
havidíjas marketing kivitelezést biztosítunk ügyfeleinknek.

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »



VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK