Stratégia nélkül marketingezni olyan
mint bekötött szemmel célba lőni

MIÉRT NEM ÉRDEMES
STRATÉGIA NÉLKÜL MARKETINGEZNI?


Mára egy cégvezetőnek nem az jelenti a valódi kihívást, hogy elkezdjen marketingezni, hanem hogy a rengeteg lehetőség közül kiválassza azokat, amelyek hatékonyan, rendszerben tudnak működni. Viszont a megfelelő döntés meghozatalához elegedhetelen egy jól megalapozott online marketing terv kialakítása. Az online marketing eszközök technikai beállítása egyre egyszerűbb, ezért néhány óra tájékozódás után szinte bárki el tud indítani egy Facebook vagy AdWords hirdetést. A marketing stratégia nélkül indított hirdetési kampányok lehet, hogy hoznak időszakos eredményeket, de sok esetben csak égetik a büdzsét. Hogy megtérüljenek a ráfordítások és eredményes kapmápnyok szülessenek, érdemes szakértő segítségét igénybe venni az online marketing stratégia tervezés és kivitelezés során.

marketing stratégia tervezés sikeres hirdetéshez, alapozza meg sikerét egy online marketing terv kialakításával



A VEVŐSZERZŐ KAMPÁNYOK ALAPJA
A PROFI STRATÉGIA


online marketing stratégia vevőszerző kampányokhoz
A marketing tevékenység akkor tud igazán sikeres lenni, ha kutatásokra, elemzésekre alapozva határozzuk meg a célokat és az elérésükhez szükséges lépéseket. Így egy összetett online marketing terv lesz segítségünkre a kívánt eredmény elérésében. Az EVOBRANDS Marketing Stratégia egy olyan 50-100 oldalas üzleti dokumentum, ami hozzásegíti cégét, hogy kiemelkedjen a konkurensei közül, és a cégére szabott komplex marketing rendszerrel hatékonyan és folyamatosan szerezzen minőségi ügyfeleket.



MILYEN KÉRDÉSEKRE AD VÁLASZT
AZ EVOBRANDS MARKETING STRATÉGIA?


  • Hogyan tudok kiemelkedni a konkureseim közül?
  • Hogyan érhetem el leghatékonyabban a rövid és hosszútávú céljaimat?
  • A leendő ügyfelek közül kik azok, akiktől a legnagyobb bevételre számíthatok?
  • Milyen kommunikációs stílussal tudom a leghatékonyabban megszólítani őket?
  • Milyen ajánlatokkal érdemes megszólítanom a célcsoportomat?
  • Hogyan épüljön fel szerkezetileg, grafikailag és tartalmilag a honlapom, hogy a leghatékonyabban érhessem el a célcsoportomat?
  • Mely kommunikációs és hirdetési csatornákon érem el a leghatékonyabban a célcsoportomat? (hírlevél, blog, céges brosúra, kattintás alapú online hirdetések, szórólapozás, média megjelenés)
  • Milyen hirdetési stratégiával érem el őket a leghatékonyabban az ideális csatornákon?
  • Milyen közösségi csatornákat érdemes használnom? (Facebook, Google+, LinkedIn, Youtube, Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat)
  • Mit és hogyan kommunikáljak az ideális csatornákon?
  • Hogyan tudom rendszerbe foglalni az egyes marketing eszközöket, hogy azok egymást támogatva szállítsák az új ügyfeleket?
  • Mi az ideális büdzsé a céljaim eléréséhez?



MENNYI IDEIG TART
ÉS MENNYIBE KERÜL A MARKETING STRATÉGIA TERVEZÉS?


A folyamat nagyságrendileg 15-20 munkanapot vesz igénybe, de a tervezési idő függ a vizsgált cég, termék vagy szolgáltatási palettájának nagyságától. Az EVOBRANDS Marketing Stratégia egy olyan 50-100 oldalas üzleti dokumentum, ami hozzásegíti cégét, hogy kiemelkedjen a konkurensei közül és a cégére szabott komplex marketing rendszerrel hatékonyan és folyamatosan szerezzen új ügyfeleket.

EVOBRANDS MARKETING STRATÉGIA: 349.000 Ft+ÁFA


A markeitng stratégiának akkor van valódi értéke, ha meg is tud valósulni, ezért teljeskörű, fix
havidíjas marketing kivitelezést biztosítunk ügyfeleinkenk.

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »



VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK