A PROFI MARKETING BEFEKTETÉS,
HISZEN A CÉGES NÖVEKEDÉS EGYIK ALAPPILLÉRE

 

Az online marketing folyamatosan változó világában nem lehet lemaradni

 

Ha tartani akarod a tempót, akkor nagy hangsúlyt kell fektetned arra, hogy a marketing eszközöket teljeskörűen ki tudd használni, és ad hoc próbálkozások helyett valóban működő vevőszerző rendszert építs ki.

 

 

Sajnos még ma is vannak olyan cégvezetők, akik ezzel nincsenek tisztában és nem helyeznek kellő figyelmet és hangsúlyt az online marketing területére. Pedig ennek rendkívül fontos szerepe van a versenytársakkal szemben történő helytállásban. Ha jobban belegondolsz, számodra előnyt jelent, ha okosan használod az online eszközöket, amíg a konkurenseid csak tapogatóznak a Facebook hirdetések, az Instagram sztorik és az élő videók világában. Ezért érdemes tisztában lenni mi az online marketing fogalma, és hogyan fordíthatod az eszközeit az előnyödre.

 

Ha jól használod a marketing eszközöket, akkor amellett, hogy a céged ismertsége is növekszik, hamarosan megtapasztalhatod, hogy ennek köszönhetően a bevételed is növekedni kezd.

online marketinges, tervezéstől a kivitelezésig egy online marketing szakértő kezében tudhatod vállalkozásod

 

Persze érthető, hogy te a saját szakmádban vagy igazán jó, és nem érthetsz mindenhez. Ezért érdemes megfogadnod egy képzett és tapasztalt online marketinges tanácsait. Ezzel nemcsak értékes tanácsokat kaphatsz és időt spórolhatsz, de megalapozhatod a jövőbeni növekedést is.

 

Legyél te is profi vezető és vezesd sikerre saját cégedet online marketing szakértő csapatunk segítségével!

 

Vedd fel velünk a kapcsolatot »

 



MARKETING STRATÉGIA TERVEZÉS
AMIRE MINDEN VÁLLALKOZÁSNAK SZÜKSÉGE VAN


online marketing tervezés és kivitelezés online marketinges segítségével. Ismerd meg az online marketing fogalma nyújtotta előnyöket.
A marketing tevékenység akkor tud igazán sikeres lenni, ha kutatásokra, elemzésekre alapozva határozzuk meg a célokat, és az elérésükhöz szükséges lépéseket. Ehhez érdemes egy online marketing szakértő segítségét igénybe venni. Az EVOBRANDS Marketing Stratégia egy olyan 50-100 oldalas üzleti dokumentum, amely a vizsgált cégnek egyedi módon megalapozza a profi marketing tevékenységet.

BŐVEBBEN A MARKETING STRATÉGIÁRÓL »



TELJES KÖRŰ ONLINE MARKETING KIVITELEZÉS
KOMPLEX CSOMAGOK


Mára egy cégvezetőnek nem az jelenti a valódi kihívást, hogy elkezdjen marketingezni, hanem hogy a rengeteg lehetőség közül kiválassza azokat, amelyek hatékonyan, rendszerben tudnak működni, a teljes körű online marketing kivitelezés során. A marketing eszközök technikai beállítása egyre egyszerűbb, de aki nincs megfelelő háttértudás és tapasztalat birtokában, csak a marketing büdzséjét kockáztatja. Éppen ezért érdemes egy online marketinges segítségét kérni, ha gyors és pozitív eredményeket szeretnénk.

BŐVEBBEN AZ ONLINE MARKETING KIVITELEZÉSRŐL »

teljes körű online marketing csomag


SOCIAL MEDIA ONLINE MARKETING KAMPÁNYOK
BEJEGYZÉSEK ÉS HIRDETÉSI KAMPÁNYOK


közösségi média online marketing kampány
A közösségi médián keresztül értékes tartalmakkal és precízen célzott hirdetések segítségével szerezhetőek új ügyfelek, mindemellett folyamatosan fenntarthatóvá tehető a meglévő vásárlók érdeklődése is. Egy online marketing szakértő pedig pontosan tudja hogyan érje el a cég számára legmegfelelőbb célcsoportot.

BŐVEBBEN A FACEBOOK MARKETINGRŐL »



GOOGLE ADS KAMPÁNYOK
KERESŐ, DISPLAY, REMARKETING HIRDETÉSEK


A Google által biztosított hirdetési platform, napjaink egyik legnépszerűbb online marketing eszköze. Nem hiába, hiszen ennek segítségével gyorsan és költséghatékonyan lehet új vevőket szerezni. Éppen ezért egy sokak által kedvelt online marketing szolgáltatás.

BŐVEBBEN A GOOGLE ADSRŐL »

online marketing szakértő eredményes hirdetési kampányokhoz

 

HA MÉG ÚJ VAGY EBBEN A VILÁGBAN, TISZTÁZZUK,
MI IS AZ AZ ONLINE MARKETING?

 

Sokan nem értik, hogy pontosan mit is takar pontosan az online marketing, vagy másnéven digitális marketing kifejezés, főként akkor, ha eddig nem volt marketing tevékenységük, vagy kizárólag offline eszközöket használtak, mint például a szórólapok, nyomtatott hirdetések, rendezvényeken, kiállításokon való részvétel.

A marketing szó reklámozást / hirdetést jelent, melyből már egyszerűen kikövetkeztethető, hogy az online marketing azt a tevékenységet jelenti, ami maga az interneten történő reklámozás.

Célja, hogy online csatornákon keresztül népszerűsítse az adott terméket / szolgáltatást, valamint a vállalkozás számára folyamatosan ügyfeleket biztosítson.

 

Útmutató az online hirdetések világába!

Fogadunk, hogy online tartalmak nélkül te is nehezen tudod elképzelni a mindennapjaidat. Naphosszat barangolhatunk az információk erdejében, míg korábban csak a nyomtatott sajtó, televízió, illetve rádió által volt lehetőségünk értesülni a különböző termékekről vagy szolgáltatásokról. Gondolj csak bele, mekkora lehetőség ez a te céged számára is! A potenciális vásárlókat bárhol és bármikor utolérheted, ráadásul ha okosan használjuk a digitális marketing eszközeit, már nem kell megszakítanunk azt, amit épp csinál, nem lesz bosszantó a reklámunk, egyszerűen akkor kínáljuk neki a te megoldásodat, amikor erre épp nyitott.

 

Hogyan lehet ez?

A válasz a megváltozott szokásainkban és az okostelefonokban keresendő.

 

Amikor a vásárlónak szüksége van egy adott termékre, vagy megfelelő megoldást szeretne találni egy felmerülő problémára, akkor manapság már szinte mindenkinek az az első gondolata, hogy utánanéz az interneten és már kézbe is kapja az okostelefont vagy leül a számítógéphez, hogy az internetet bújva minél hamarabb meglegyen, amit keres.

Hiszen a cél: a megfelelő termék vagy szolgáltatás felkutatása!

Ekkor jön el a te időd!

Egy jól képzett, tapasztalt online marketing szakértő képes megtalálni és kihasználni a te céged számára leginkább megfelelő marketing felületeket.
A jól megválasztott felülettel pedig utat nyitunk a számodra megfelelő célcsoport online eléréséhez!

Mivel a tűpontos célzás eredményeként csak azok látják a hirdetést, akiket valóban érdekelhet, nem hirdetünk azoknak, akik nagy valószínűséggel úgysem vásárolnának tőled, ezáltal pedig csökkenhetnek a hirdetési költségeid. Ehhez viszont érdemes egy online marketinges szolgáltatásait igénybe venni.

 

Egy egyszerű példával szemléltetve:

Tegyük fel, hogy a te céged bébi ruhákat forgalmaz. Ebben az esetben a te célközönséged leszűkíthető a 25 és 34 év közötti nőkre. Így az ország lakosságának csak egy töredékét kell megcéloznod hirdetéssel, hiszen ők a potenciális vásárlójelöltek az adott termékekre. (lásd: Google Ads) Ez természetesen azt is jelenti, hogy ugyanakkora költségkeretből több potenciális vásárlót érhetsz el.

 

Milyen online marketing eszközök állnak a rendelkezésedre?

Manapság már számtalan felület és eszköz áll a marketingesek és a cégvezetők rendelkezésére, mellyel teljes körű online marketing kampányokat hozhatnak létre.
A marketing felületek kiválasztását és a vevőszerző marketing kampányok felépítését mindenképp szakszerű kutatásnak és egy mindenre kiterjedő marketing stratégia felállításának kell megelőznie, mivel megalapozottan csak ezek birtokában tudsz dönteni.

Egy komplett online marketing stratégiát viszont csakis hozzáértő online marketinges segítségével érdemes kivitelezni, mivel a reklámozásra befektetett pénzt te sem elégetni szeretnéd!

Cél: a befektetett pénz profi módon történő felhasználása!

 


 

MOST VEGYÜK IS SZÁMBA, HOGY MILYEN ESZKÖZÖK ÁLLNAK RENDELKEZÉSRE
AZ ONLINE FELÜLETEKEN TÖRTÉNŐ HIRDETÉSEKRE

 

Minőségi weboldal:

A saját honlap a vállalkozás online marketing eszközeinek alapja!
A weboldalad segítségével lehetőséged nyílik bemutatni magad, illetve népszerűsítheted a szolgáltatásaidat és termékeidet.
Nagyon fontos, hogy a mai kor igényeinek megfelelő, mobileszközökön is helyesen megjelenő weboldalad legyen, hiszen a profi megjelenés mindig pozitív értéket képvisel.

Egy jó honlap megalapozza a sikereidet, ráadásul számtalan érdeklődőszerző és vásárlószerző folyamatodnak lehet az alapja.

 

Közösségi média:
(Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, YouTube stb.)

A felhasználók nagy része aktívan használja a közösségi oldalakat, így ez egy remek lehetőség a potenciális ügyfelek nagy számban történő felkutatására. Ennek megfelelően számos online marketing szolgáltatás kapcsolódik ide.
Mivel ezeken a felületeken a fiataloktól egészen az idősebb generációkig megtalálhatod a számodra releváns ügyfeleket, nem is lehet kérdés, hogy használnod kell őket. Egy profi online marketing stratégia azt is kijelöli számodra, hogy mely felületek lesznek neked és a cégednek ideálisak.

Nem kell ugyanis mindenhol jelen lenned, nemcsak azért, mert a mennyiség gyakran megy a minőség rovására, hanem azért sem, mert fölösleges időt és pénzt fektetned egy olyan felületbe, ahol a te potenciális vásárlóid nincsenek jelen megfelelő számban. Egy gyakorlott online marketinges így ezek figyelembe vételével költséghatékonyabbá és eredményesebbé teheti a hirdetési kampányokat.

Ezeken a közösségi média felületeken a felhasználók jelentős része megadja a marketing szempontból számunkra fontos adatokat (születési dátum, lakóhely stb.). Így jól célozhatóvá válnak, ezáltal pontosabb eredményeink lesznek minden egyes online kampányhoz, hirdetéshez.

 

 

Keresőoptimalizálás = SEO

Az online felületek hihetetlenül sok információt tartalmaznak, így szükség van arra, hogy a vásárlók a számukra éppen releváns tartalmakat és oldalakat találják meg elsőként, amire a keresőket használják, mint például a Google, Bing, Yahoo.
A keresők a weboldalak között - a keresési kifejezéshez való relevancia alapján - egy rangsort állítanak fel, ez lesz a találati lista. Amennyiben a weboldalunkat minél előrébb szeretnénk látni ebben a rangsorban, akkor nincs más dolgunk, mint hogy minél jobban optimalizáljuk az oldalaink tartalmát a számunkra megfelelő keresési kifejezésekre, azaz a kulcsszavakra.

Emellett természetesen a technikai keresőoptimalizálás is fontos, a tartalmi és a technikai SEO együtt működik igazán hatékonyan.

A keresőoptimalizálás hatása általában lassan jelentkezik, viszont egyre feljebb és feljebb fogunk kúszni a találati listán, és ha megérkezünk az első oldalra, a forgalmunk jelentősen növekedni fog.

Hallottad már azt a szólást, hogy a türelem rózsát terem? A SEO által befektetett kemény munka hosszú távon garantáltan meghozza gyümölcsét, mely ha beérik, egy rendkívül költséghatékony megoldást jelent, mivel ebben az esetben nincs reklámköltség, csak az online marketing szakértő munkadíja.

 

 

Google Ads (Adwords) hirdetések

A Google Ads a marketing eszközök közül az egyik legjobb eredményeket produkálja már akár rövid távon is annak, aki ilyen célra kellő anyagi ráfordítást tud biztosítani.

Válogathatunk többféle hirdetési formátum és cél közül, építhetjük a céged vagy a termékeid ismertségét, készíthetünk kifejezetten értékesítésre fókuszáló képes vagy szöveges hirdetéseket, de akár a termékeid aloldalát már korábban meglátogatókat is célozhatjuk úgynevezett remarketing hirdetésekkel. A legeredményesebb kombináció kialakításához egy online marketinges hatékony segítséget nyújthat.

Egy jól átgondolt hirdetési stratégia és egy megfelelően beállított hirdetési költség mellett a Google Ads hirdetések vevőszerző eredményeit hamar megérezheted.

 

 

E-mail marketing:
(Hírlevél, adatbázis)

Minél nagyobb az email listád, annál több a potenciális ügyfeled!
A levelezési listára (hírlevélre) feliratkozott személyek számára reklámozás céljával hírlevelet küldhetsz ki. Itt is nagyon fontos szerepet tölt be a megfelelő tartalom, valamint a figyelemfelkeltő tárgy és címsorok. Egy tapasztalt online marketinges a célcsoportod eléréséhez leghatékonyabb kommunikációt használja ezek kialakításánál, így nem kell sötétben tapogatóznod.

Kár lenne kihagyni az digitális marketing eszköztáradból a hírleveleket, hiszen ez még mindig az egyik legjobban teljesítő marketing eszköz. A meglévő listáddal gyakorlatilag bármikor kapcsolatba léphetsz, és folyamatosan bevételt tudsz termelni a megfelelő levelekkel, amelyeket egy okosan felépített email kampány keretében küldhetsz ki.

Egy email kampányban nagyon sok kérdés felmerülhet, a témáktól az ütemezésen át a képek kérdéséig, de egy email marketingben tapasztalt online marketing szakértő ebben is gyakorlati segítséget tud nyújtani.

 

 

Tartalommarketing:

Legyen szó bármely közösségi felületről (Facebook, LinkedIn, Instagram, stb.) vagy akár a saját blogodról, ennél a marketing eszköznél a cél az informatív és nem közvetlenül vásárlásra ösztönző tartalom elkészítése.

Vagyis olyan szakmai cikkek, bejegyzések megírását jelenti, melyek az ügyfelek és a cég közötti bizalomépítés jegyében készülnek. A bizalom megszerzése nem egyszerű feladat, de jól megválasztott témákkal a kétkedőket is hamar vásárlóiddá teheted!

 

 

Webanalitika:
(Google Analytics)

Nem kifejezetten marketing eszköz, de nélkülözhetetlen, hiszen adatok nélkül nem tudsz sem megalapozott döntéseket hozni, sem pedig tervezni. Sőt, azt sem fogod tudni, hol tudsz még javítani a marketing folyamataidon, hogy optimalizálhasd a költségeket és növelhesd a bevételedet.

A naprakész adatok a marketing tervezést és a weboldal fejlesztését nagymértékben segíthetik, hiszen mérhetővé válik a weboldal látogatottsága, valamint a hirdetések eredményei. Viszont ehhez fontos, hogy értelmezni tudjuk az adatokat, és le tudjuk vonni a megfelelő következtetésekt. Ez alapján pedig ki tudjuk jelölni az eredményesebb megjelenéshez szükséges feladatokat, amelyben szintén nagy segítséget nyújthat egy gyakorlott online marketinges.

A weboldalon történt változtatások hatásai is kielemezhetővé válnak a rendszer segítségével, ezáltal még nagyobb sikereket lehet elérni az online reklámozás területén.

 

 

Remarketing:

Az online marketingben a legdrágább a hideg érdeklődőkből történő vásárló szerzése. De miért csak erre koncentrálnánk?

Ne szalasszuk el azokat az érdeklődőket sem, akik már jártak az oldalunkon, megismerték a szolgáltatásainkat, vagy termékeinket, akár már a kosárba is helyeztek valamit, de mégsem vásároltak.

A remarketinggel pont ezeket az embereket tudjuk elérni, és visszacsalogatni magunkhoz!

 

 

5 OK, HOGY MIÉRT BÍZD SZAKEMBERRE CÉGED
TELJES KÖRŰ ONLINE MARKETING KIVITELEZÉSÉT

 

  • profi marketing terveket készít a céged számára,
  • ami szakszerű reklámozást eredményez,
  • költségkímélő hirdetések kivitelezését végzi el céged részére,
  • új ügyfeleket szerzel,
  • ami a bevételed folyamatos növekedését eredményezi.

 

Kérj szakszerű marketing segítséget, hogy a te céged számára is elkészülhessen egy gyakorlatias, a mindennapokban jól használható marketing stratégia, és az abban leírtak megvalósítása is gördülékeny és profi legyen!

Az EVOBRANDS online marketing szakértői megvalósítják marketing elképzeléseidet!

 

Fordulj hozzánk bizalommal!
+36 30 725 5632

 



 

KEZELD PROFI MÓDON
VÁLLALKOZÁSOD REKLÁMOZÁSÁT!

 

Van egy szuper terméked vagy szolgáltatásod? És ehhez már a tökéletesen felépített honlap vagy webshop is megvan, mégsem jönnek a vásárlók?

Amíg nem ismernek, illetve nem ismerik a felhasználók azt, amit kínálsz számukra, addig hiába várod, hogy egy jól jövedelmező vállalkozásod legyen. Csak gondold végig! Hogyan vennének meg tőled valamit, ha még a létezésedről sem hallottak korábban?!

Így egyértelművé válik, hogy mi a következő lépés. Ami nem más, mint a hirdetés!

 

Digitális marketing stratégia, avagy a hirdetés megvalósításának folyamata

Melyek azok a lépések, amelyeket érdemes követni, ha több vevőt szeretnél?

 

1
A céged marketing céljainak meghatározása

 

2
Megfelelő marketing terv készítése, mely tartalmazza a használni kívánt marketing eszközöket, a pontos kommunikációs tervet és a költségbecslést is

 

3
Terv alapján történő megvalósítás / kivitelezés

 

4
Elemzés és optimalizálás

 

5
Ha szükséges, akkor újratervezés, illetve a folyamat finomítása

 

Ne feledd, hogy ahhoz, hogy a pénzed ne vesszen kárba a rendszertelen marketing miatt, mindenekelőtt alapos tervezésre van szükség, mivel csak így tudod kihasználni a lehetőségeket a bevételnövelés érdekében!
Ha azt szeretnéd, hogy a hirdetéseid profi módon legyenek kezelve, akkor kérd online marketinges segítségét!

 

Ha elkezd fájni a fogad, ugye te sem a háziorvosodat keresed fel?

Épp úgy, mint bármilyen más területen, az online marketing esetében is nagyon fontos, hogy megtaláld a megfelelő szakembert, aki nemcsak egy séma alapján próbál útmutatást adni, hanem a Te problémádat kielemezve megfelelő tanácsokkal lát el a megoldás érdekében.

Viszont az első és egyben legfontosabb rész mindig a probléma felismerése! Amennyiben ez megtörtént és szembesültél azzal, hogy szükséged van online marketing szakértő segítségre, akkor már megtetted az első lépést a megoldás irányába!

Nézd meg referencia munkáinkat és keress minket bizalommal, hiszen csapatunk elhivatottan végzi munkáját a teljes online marketing területén! Hallgasd meg egy hozzáértő online marketinges tanácsait!