Blog

“Link a bioban”: egy kattintással végtelen lehetőség

“Link a bioban”: egy kattintással végtelen lehetőség

A közösségi média világában gyakran találkozhatunk a "link a bioban" kifejezéssel, de vajon tisztában vagyunk-e azzal, hogy ez mit is jelent valójában? És hogyan használhatjuk ezt az eszközt a digitális jelenlétünk erősítésére?

Ez a cikk bemutatja, miért lehet hasznosabb egy “linktree” használata, mint egyszerűen a weboldalunk URL-jének megosztása.

TOVÁBB »



Hogyan vonzd magadhoz mágnesként az ügyfeleket?

Hogyan vonzd magadhoz mágnesként az ügyfeleket?

A konkurenciától hemzsegő piacon egy jól megtervezett “lead magnet” - vagy ahogy sokan ismerik, a “csali" - az a titkos fegyver, ami képes megkülönböztetni téged a versenytársaidtól. 

De mi teszi a csalikat ennyire erőteljessé? És hogyan hozhatunk létre olyan tartalmakat, amelyek valóban működnek? 

TOVÁBB »



Hogyan írjunk meg jól egy marketingstratégiát?

Hogyan írjunk meg jól egy marketingstratégiát?

Úgy döntöttél, hogy idén figyelmet fordítasz vállalkozásod marketingstratégiájának kidolgozására, de bizonytalan vagy, hogyan kezdj bele? 

Ezzel a cikkel pont az lesz a célunk, hogy átfogó képet alkossunk neked a marketingstratégia fogalmáról, tulajdonságairól és bemutassuk, hogyan készíthetsz el egy saját stratégiát a céged számára.

TOVÁBB »



Miért írjak blogot vállalkozóként?

Miért írjak blogot vállalkozóként?

A marketing egyik titkos fegyvere: a blogolás

Blogolással megoszthatjuk szakmai tudásunkat, építhetjük vállalkozásunk hitelességét, és elmélyíthetjük kapcsolatunkat meglévő vagy éppen potenciális ügyfeleinkkel. A kérdés, amit sok vállalkozó tesz fel magának:

"Van-e még értelme a blogírásnak 2024-ben?" A válasz, egy határozott igen.

TOVÁBB »



10 tipp, hogyan kell kinéznie egy jó landing oldalnak

10 tipp, hogyan kell kinéznie egy jó landing oldalnak

Egy érkezési oldal, vagyis a „landing page/oldal” kulcsfontosságú szerepet játszhat a potenciális ügyfelek megszerzésében.

Nem ritka, hogy sok cég jelentős erőforrásokat áldoz weboldalaik fejlesztésére, pedig hatékonyabb kampányt is lehetne zárni egy speciális landing oldal segítségével. Tudd meg, hogyan!

TOVÁBB »



A Facebook hirdetési kampánycélok titkai a sikerhez! 

A Facebook hirdetési kampánycélok titkai a sikerhez! 

Ismerd meg velünk a Facebook hirdetések 6 kampánycélját, amelyek a vállalkozásodat a siker felé vezethetik, ha ugyanis ezekkel tisztában vagy, sokkal kisebb eséllyel nyúlsz mellé, és az eredményeid is jobbak lesznek! 

TOVÁBB »



Mi az a Buyer Persona és miért érdemes használni a marketingben?

Mi az a Buyer Persona és miért érdemes használni a marketingben?

Nem vagy elégedett a hirdetéseid eredményével? Használsz buyer personákat marketingedben? Ha ezekre a kérdésekre nemmel válaszoltál, akkor ezt olvasd el!
TOVÁBB »



Mennyire fontos egy cég életében a jó arculat?

Mennyire fontos egy cég életében a jó arculat?

Gyakori kérdés, főként induló vállalkozások esetében, hogy mennyire fontos egy jó arculat. Ez egyáltalán nem könnyű kérdés, főként abban az esetben, ha a forrásokat jól be kell osztani, ezért most ezt a kérdést járjuk körbe, hogy segíthessünk a döntésben.
TOVÁBB »



Vajon megéri Facebook posztokat hirdetni?

Vajon megéri Facebook posztokat hirdetni?

Amikor Facebook hirdetésekről van szó, ez talán az egyik leggyakoribb kérdés akkor, ha még nem mélyedtél el igazán a fizetett hirdetések világában. Ebben a cikkben segítünk tisztázni ezt a fontos kérdést!
TOVÁBB »



Hogyan tölts meg egy élő rendezvényt?

Hogyan tölts meg egy élő rendezvényt?

Ahogy ismét lehetőségünk nyílt az élő rendezvények, események megrendezésére, előtérbe került a kérdés, hogyan tölthetjük meg ezeket az eseményeket és hogyan juttathatjuk el a rendezvényünk hírét minél több emberhez. Ebben a cikkben erről lesz szó, adunk pár tippet ahhoz, hogy az eseményed teltházas legyen. 

TOVÁBB »



Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Mivel az online marketing eszközök között az egyik legjobban működő még mindig az email marketing, ezért kulcsfontosságú, hogy rendelkezz nagy mennyiségben jó minőségű feliratkozókkal. De hogyan juss hozzájuk és mitől jó egy lista? Ezeket járjuk körbe ebben a cikkben. 

TOVÁBB »



Miért aranybánya az email listád?

Miért aranybánya az email listád?

Bár évek óta temetik, és gyakran olvashatsz arról, hogy az email marketing haldoklik, valójában még mindig az egyik legjobban működő online marketing eszközről van szó, ha jól csinálod az építését! Ebben a cikkben megnézzük, mire figyelj, ha aranybányát akarsz építeni az email listádból!

TOVÁBB »



Mi legyen a honlapod főoldalán?

Mi legyen a honlapod főoldalán?

Állandó fejtörést okoz, hogy hogyan nézzen ki a weboldalad, és nem tudod, mit érdemes rögtön a nyitólapra tenni? Ebben a cikkben segítünk eligazodni, hogy tisztázni tudd, mi kerüljön a honlapod főoldalára!
TOVÁBB »



Minden, amit tudni akartál a Facebook (Meta) Pixelről!

Minden, amit tudni akartál a Facebook (Meta) Pixelről!

A Facebook hirdetések megfelelő kezeléséhez elengedhetetlen, hogy a weboldaladban legyen Facebook pixel, újabb nevén Meta pixel. Ezzel kapcsolatban mindig rengeteg kérdés merül fel, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a pixelről. Jöjjenek a válaszok, amiket kerestél, de eddig sehol sem találtál meg együtt!
TOVÁBB »



Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Általában ha termékek értékesítéséről van szó, az első lépés, ami a vállalkozó eszébe jut, hogy készíttessen egy webáruházat. Azonban munkánk során számtalanszor látjuk, hogy nem mindig szükséges a webáruház, sőt, néha indokolatlanul korlátok közé szorít. Nézzük meg, mikor van valóban szükséged egy webáruházra, és mikor nem kell erre pénzt, időt és energiát fordítanod. 

TOVÁBB »



5 lépés, ami segít átvészelni egy válságos időszakot! 

5 lépés, ami segít átvészelni egy válságos időszakot! 

Amikor érezni lehet egy válság előszelét, sokan kezdenek B és C terveket készíteni, és vannak néhányan, akik azonnal, gyökeresen átrendezik a cég kiadásait. A tervek készítése mindenképp szükséges, a költségek átrendezését, visszavágását azonban már érdemes jól megfontolni.
TOVÁBB »



Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes vállalkozóként választanod.

TOVÁBB »



5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

A közösségi médiában alkalmazott tartalom-stratégiáknak minden platformhoz külön-külön igazodnia kell, azonban számos bevált tipp létezik, amelyek minden hálózatra érvényesek. Nézzük meg ezeket!

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan és érdekesen? – 2. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan és érdekesen? – 2. rész

Azt gondolnánk, hogy ha kommunikációról, vagy akár „csak” egyszerű posztolgatásról van szó, akkor elegendő, ha írunk, videózunk. Ha olvastad az előző részt, akkor már pontosan tudod, hogy még azelőtt, hogy nekifognál bejegyzéseket közzétenni, érdemes rendbe tenni a teljes kommunikációd. Méghozzá azért, hogy ne égj ki pár hónapon belül, illetve egyáltalán tudd, mi mindened van, kikhez szólsz, és így tovább.

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan és érdekesen? – 1. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan és érdekesen? – 1. rész

Az örök kérdés és talány, ami minden vállalkozót foglalkoztat. Sőt, nemcsak őket, hanem mindenkit, aki egy cég kommunikációjával, marketingjével kapcsolatba kerül. A legnagyobb kihívás pedig az, hogy a kezdeti lendület után már nem tudja miről, hogyan alkosson tartalmat. Ha pedig ez megtörténik, még nehezebb újra örömmel írni, nemhogy folyamatosan. Nézzük meg azokat a pontokat, amik segíteni fognak!

TOVÁBB »



Hogyan használd a Google Analytics-et a paraméterezett kampányaid követésére?

Hogyan használd a Google Analytics-et a paraméterezett kampányaid követésére?

Ha ritkán használod a Google Analytics rendszerét, érezheted úgy, hogy egy útvesztőben barangolsz. Mivel a legutóbbi cikkünkben a paraméterezett linkek készítéséhez kaptál segítséget, most azt is megmutatjuk, hogyan kövesd ezeket a Google Analytics segítségével.

TOVÁBB »



Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Ha szeretnéd mérhetővé tenni a különféle online marketing csatornáid hatékonyságát, akkor nem hagyhatod ki a paraméterezett linkek használatát. Ebből a cikkből megtudod, hogyan készítheted el őket!

TOVÁBB »



Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Ha aktívan ténykedsz a hirdetéskezelőben, akkor már biztosan találkoztál azzal az üzenettel, hogy az iOS 14 verziója miatt feladatokat kell megoldanod a hirdetéskezelőben. Na de mit tegyél pontosan? Ebben a cikkben megmutatjuk!

TOVÁBB »



Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Amikor éves tervezésről van szó, általában megosztottak a cégvezetők. Van, aki enélkül el sem tudja képzelni az évkezdést, míg mások teljesen feleslegesnek tartják, mondván úgyis minden változik 1-2 hónapon belül. Mit érdemes ezzel kezdeni?

TOVÁBB »



Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Folyamatos probléma, hogy bár egyre növekszik a Facebook oldalad követőinek száma, a közzétett posztjaidat egyre kevesebben látják. Mit tehetsz ez ellen?

TOVÁBB »



Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Amikor egy ügyféljelöltnek mutatod be a terméked, az hogy néz ki? Csak sorolod a terméked jellemzőit, sajátosságait, vagy valóban a vevőre koncentrálsz, és arról beszélsz, hogy milyen problémáját oldja meg a terméked?
TOVÁBB »



Mi a legnagyobb kihívás céged marketingjében?

Mi a legnagyobb kihívás céged marketingjében?

Egy amerikai kutatás szerint a vállalkozások 33%-ának az a legnagyobb kihívása, hogy hogyan konvertálhatja vásárlóvá az érdeklődőit. Valóban, nem elég csupán megszerezni a látogatókat, azt is el kell érnünk, hogy belőlük vásárlók, majd visszatérő vásárlók váljanak.
TOVÁBB »



Te hogyan tálalod a terméked?

Te hogyan tálalod a terméked?

Nem elég, ha a terméked jó, a csomagolását is úgy kell kialakítanod, hogy az is azt sugallja, ezt a terméket érdemes megvenni! Már ránézésre át kell adnia, hogy ez valami minőségi, valami olyasmi, amit érdemes kipróbálni. Emberi arcoknál már bizonyították, hogy a szép arcú emberekről automatikusan jobb véleményt alakítunk ki, miért ne működne ez a termékcsomagolások kapcsán is?
TOVÁBB »



Mi az elégedett ügyfél receptje?

Mi az elégedett ügyfél receptje?

Gyakran hallani, hogy megszerezni egy új vevőt sokkal, de tényleg nagyságrendekkel többe kerül, mint rávenni egy régi vevőt arra, hogy ismét beléd fektesse a pénzét és a bizalmát. Ezt még ma is elfogadhatjuk alapigazságnak, pedig ma már tényleg sok és jóval olcsóbb eszközök állnak rendelkezésünkre az új vásárlók bevonzására mint abban a korban, amikor televíziós reklámokon, újsághirdetéseken és Arany Oldalakon vezetett az út a vásárló megszerzéséhez.
TOVÁBB »