A rendelkezésre álló kampányok közül te is megtalálhatod azt, ami a céljaidat a leginkább segíti.
Keresési kampányok: a felhasználók megadott kulcsszavakra keresnek a böngészőjükben, a hirdetéseid pedig a találati listában jelenhetnek meg, szöveges formában. Tökéletes választás akkor, ha képes vagy azonnali megoldást kínálni a keresett kulcsszóra.
Display kampányok: lehetőségünk van különböző weboldalakra képes hirdetéseket tenni, így böngészés közben is elérhetjük a netezőket.
Shopping kampányok: már konkrét termékeket is megjeleníthetünk a találati lista fölött, releváns kulcsszóra. Ha bármilyen terméket áruló webshopod van, legyen szó cipőkről vagy vitaminokról, ezeket azonnal meg tudjuk mutatni az adott kulcsszóra keresőknek. Ezzel egyes termékeid látogatottságát és vásárlásait is növelheted.
Mire érdemes figyelned, amikor kiválasztod a partnered a Google Ads kezeléséhez?
A Google Ads kezelése nem a szövegek készítésével vagy a kulcsszavak kutatásával kezdődik, hanem egy hatékony Ads hirdetési stratégia felállításával.
Ehhez alaposan fel kell mérni, hogy pontosan mik a hirdetési céljaid, azokhoz melyek a legjobban illő hirdetési típusok, valamint fel kell vázolni a teljes folyamatot, hogy azonnal lássuk, szükséges-e valamely elemén már előre is csiszolni, dolgozni.
Amikor Ads kezeléshez választasz szakembert vagy csapatot, akkor érdemes megvizsgálnod az alábbi szempontokat:
- Valóban stratégiában gondolkodnak-e?
- Képesek-e a te céljaidhoz megtalálni a legmegfelelőbb hirdetési eszközöket és kampányokat?
- Tudnak-e segíteni azokban a részfolyamatokban, amelyek szükségesek a hatékony hirdetésekhez, pl. a landing oldalak optimalizálása, szövegírási és grafikai feladatok?
- Megkapod-e a megfelelő tájékoztatást és riportokat arról, ami a hirdetési fiókodban történik?
Nálunk mindez biztosított, hiszen csapatunkkal bármilyen kérdésedre válaszolunk, megalkotjuk neked a hatékony hirdetési stratégiát, és segítünk abban is, hogy hónapról hónapra eredményeket kapj, átlátható módon.