ITT AZ IDŐ, HOGY A CÉGED IS ÉLVEZZE
A GOOGLE ADS ELŐNYEIT!

NÖVELD CÉGED BEVÉTELÉT
GOOGLE ADS KAMPÁNYOKKAL


A Google Ads az egyik leghatékonyabb és legnépszerűbb vevőszerző marketing eszköz. A népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, minthogy jó eséllyel már van olyan konkurensed, aki használja és lehet, hogy már te is kipróbáltad. A népszerűsége ellenére még mindig komoly versenyelőnyt jelent, ha valaki profin használja és Ads hirdetési stratégiát alakít ki.




5 DOLOG, AMIT MINDENKINEK TUDNIA KELL
A GOOGLE ADSRŐL


  1. Tökéletes marketing eszköz kis- és középvállalkozásoknak, kis büdzsével is jelentősen növelheti céged bevételét.
  2. Profi Ads hirdetési stratégia hiányában nem érdemes használni, mivel nincs reális esély a büdzsé megtérülésére.
  3. Precízen célozhatunk vele, így csak a potenciális vásárlók látják a hirdetéseket.

  4. Csak az elért eredményekért, például a weboldalra történő kattintásért kell fizetni a Google-nek az Ads hirdetés esetén.

  5. A keresőoptimalizálással szemben az Ads hirdetés azonnali eredményt hoz.



Egy hirdetést szinte bárki el tud indítani, viszont ahhoz, hogy a Ads kampányok folyamatosan és jó áron szállítsák a vásárlókat, komoly szakértelemre és tapasztalatra van szükség. Ezek hiányában nem érdemes hirdetni, mivel a rosszul megtervezett, vagy beállított Ads kampányok csak égetik a marketing büdzsét.
 
EVOBRANDS - Google Ads hirdetések készítése és optimalizálása



BÍZD KAMPÁNYAID SZAKEMBEREINKRE
EGYETLEN ALKALMAZOTT BÉRÉNEK TÖREDÉKÉÉRT


google hirdetés árak, adwords hirdetési stratégia kialakítása adwords szakember segítségével
A Google Ads profi használatához tapasztalt Ads szakember segítségére van szükség, akinek alkalmazása a bérköltségekkel együtt akár 3-400 ezer forintos terhet is róhat cégedre havonta. Nem beszélve arról, hogy egy alkalmazott felvétele mindig kockázatos döntés, hiszen nem csak szakmailag, emberileg is be kell tudnia illeszkedni meglévő csapatába.
 
De van más megoldás! Ezen akadályok áthidalhatóak a marketing feladatok kiszervezésével. Ha cégünkre bízod a Google Ads kampányok menedzselését, akkor egy komplett szakértői csapat tudását kapod meg egyetlen alkalmazott havi bérének töredekéért.



Szakmai minősítéseink


Google Ads
Minősítés

A Google által adott akkreditáció, licence azoknak a szakembereknek, akik professzionálisan kezelik a Google Ads hirdetési rendszert.

Google Analytics
Minősítés

A Google által adott akkreditáció, licence azoknak a szakembereknek, akik professzionálisan kezelik a Google analitikai rendszerét.

YouTube Videohirdetés
Minősítés

A Google által adott akkreditáció, licence azoknak a szakembereknek, akik professzionálisan kezelik a Youtube videóhirdetési rendszerét.


EZÉRT ÉRDEMES BELEVÁGNI
GOOGLE ADS HIRDETÉSEKBE


AMI NŐ

AZ ÚJ VÁSÁRLÓK SZÁMA
A VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK SZÁMA
A VÁSÁRLÁSOK SZÁMA ÉS A CÉGE BEVÉTELE

AMI CSÖKKEN

AZ ÚJ VÁSÁRLÓK EGYSÉGNYI KÖLTSÉGE
A VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK EGYSÉGNYI KÖLTSÉGE
A NEM VÁSÁRLÓ HONLAP LÁTOGATÓK SZÁMA

Hogyan segíthet céged növekedésében
a Google Ads hirdetés?

Gyakori kérdés, hogy milyen esetekben érdemes bevetni a Google Ads kampányokat. Általánosságban elmondható, hogy minden esetben. amikor a potenciális vásárlók valamilyen konkrét terméket keresnek, vagy valamilyen problémára keresnek megoldást, segíthet a forgalmad növelésében a Google Ads hirdetés.

Ha a vásárlók fejével gondolkodunk, pontosan azokat a megoldásokat, szolgáltatásokat és érveket tehetjük eléjük, amelyekre aktuálisan szükségük van. A Google Ads hirdetések azért olyan hatékonyak, mert megjelenésük pillanatában a konkrét keresletre tudnak reagálni. Azaz amikor a potenciális vásárlód épp keresgél egy vízszerelőt, egy új túrabakancsot vagy épp szállást a következő hétvégi kirándulásához, akkor a te cégeddel, a te megoldásaiddal találkozhat.

Természetesen a Google Ads hirdetéseknek is számtalan típusa létezik, amelyek más-más célokhoz használhatók. Csapatunkban a tapasztalt szakembereknek köszönhetően bármilyen igényre tudunk hatékony Ads kampánykezelést kínálni.

Miért döntsek inkább a Google Ads hirdetések mellett? Ha Ads hirdetéseim futnak, az jobb, mintha Facebook hirdetésekre költenék?

Szakmai tapasztalatunk alapján egyik sem jobb, mint a másik csupán más-más célokra használható igazán jól ez a két típusú hirdetés.

Amíg a Facebook hirdetések gyakran kikapcsolódás közben érik a felhasználót, és alkalmasak arra, hogy felkeltsék az érdeklődést és az igényt, addig a Google Ads kampányok sokkal inkább egy aktuális problémára adnak választ, ami a felhasználót abban a pillanatban foglalkoztatja. Sőt, foglalkoztatja annyira, hogy az interneten keressen rá megoldást.

Mi a legjobb a Google Ads hirdetésekben?

  1. A Google hirdetési rendszere rendkívül eredményközpontú, csak kattintások vagy megjelenések után fizetsz, így biztos lehetsz benne, hogy nincsenek járulékos költségek, rejtett díjak.
  2. A hirdetési keretet te határozod meg, nincs fix havidíj. Annyit költesz, amennyit jó szívvel tudsz rászánni egy havi hirdetésre. A hirdetések által generált többlet forgalomból pedig újra és be tudsz ruházni újabb hirdetésekbe.
  3. Gyors A hirdetések könnyen beindíthatók, cserélhetők és optimalizálhatók, módosíthatók. Egy-egy új ötletet villámgyorsan tudunk tesztelni, képesek vagyunk bármilyen kampányt megvalósítani.
  4. Jól mérhető A hirdetések könnyedén mérhetők, így a belőlük érkező eredmények is könnyedén követhetők. Ez segít abban, hogy minél optimálisabban költhess és fokozatosan javíthatók az eredmények is.

Mire van szükséged ahhoz,
hogy ki tudd aknázni a Google Ads kampányok előnyeit?

Az Ads kampánykezelés korántsem onnan indul, hogy hirdetési szövegeket és grafikákat készítünk. Ennél jóval összetettebb gondolkodásra van szükség, hiszen maga a hirdetés sikere a teljes folyamat kiválóságán múlik.

Már a hirdetések beindítása előtt számtalan kérdésre kell tudnod választ adni. Például:
  • Mi lenne a legfontosabb célod a hirdetésekkel?
  • Mely termékeid vagy szolgáltatásaid hirdetésére használnád a Google Ads kampányokat?
  • Rendelkezel-e megfelelő weboldallal, amelyre átirányíthatjuk az érdeklődőket?
  • Mekkora hirdetési keret áll rendelkezésedre?

Mindezek kulcsfontosságú kérdések minden Ads kampánykezelési együttműködés során, hiszen nem elég a figyelmet felkelteni a hirdetésekkel, olyan élményt kell biztosítanunk az érdeklődő számára a weboldaladon is, amely egyértelműen a vásárlás felé tereli őt.

Az egyik legfontosabb feladat, hogy a hirdetésed elolvasása után az érdeklődőnek egyértelműen azt kell éreznie, jó helyen van, amikor átkattint az oldaladra. Mindezt vizuális elemekkel és a megfelelő kulcsszavak használatával, jó címsorokkal, logikus weboldal felépítéssel érhetjük el.

Fontos továbbá az is, hogy az érdeklődő választ kapjon azokra a kérdésekre, amelyek felmerülnek benne a vásárlás előtt, ezért kellően informatívnak és meggyőzőnek kell lennie az aloldaladnak is.

Amennyiben úgy látod, a weboldalad most még nem felel meg ezeknek a kritériumoknak, a hirdetéseid számára nem tudsz megfelelő landing oldalt biztosítani, akkor is keress minket bátran, hiszen weboldalkészítésben és egyedi landing oldalak készítésében, szövegezésében is tudunk segíteni!

Miben segíthet neked a Google Ads?

A hirdetéseket pontosan arra használhatod, hogy azon a területen érj el jobb eredményt, amelyen szüksége van rá.
  • Növelheted a termékeid eladásait.
  • Egyre több potenciális vásárlót terelhetsz a weboldaladra.
  • Megtöbbszörözheted a telefonos érdeklődők számát, mérhető módon.
  • Konkrét termékeket kínálhatsz a vásárlók releváns kereséseire.

Milyen Google Ads kampányok
között válogathatsz?

A rendelkezésre álló kampányok közül te is megtalálhatod azt, ami a céljaidat a leginkább segíti.

Keresési kampányok: a felhasználók megadott kulcsszavakra keresnek a böngészőjükben, a hirdetéseid pedig a találati listában jelenhetnek meg, szöveges formában. Tökéletes választás akkor, ha képes vagy azonnali megoldást kínálni a keresett kulcsszóra.

Display kampányok: lehetőségünk van különböző weboldalakra képes hirdetéseket tenni, így böngészés közben is elérhetjük a netezőket.

Shopping kampányok: már konkrét termékeket is megjeleníthetünk a találati lista fölött, releváns kulcsszóra. Ha bármilyen terméket áruló webshopod van, legyen szó cipőkről vagy vitaminokról, ezeket azonnal meg tudjuk mutatni az adott kulcsszóra keresőknek. Ezzel egyes termékeid látogatottságát és vásárlásait is növelheted.

Mire érdemes figyelned, amikor kiválasztod a partnered a Google Ads kezeléséhez?

A Google Ads kezelése nem a szövegek készítésével vagy a kulcsszavak kutatásával kezdődik, hanem egy hatékony Ads hirdetési stratégia felállításával.

Ehhez alaposan fel kell mérni, hogy pontosan mik a hirdetési céljaid, azokhoz melyek a legjobban illő hirdetési típusok, valamint fel kell vázolni a teljes folyamatot, hogy azonnal lássuk, szükséges-e valamely elemén már előre is csiszolni, dolgozni.

Amikor Ads kezeléshez választasz szakembert vagy csapatot, akkor érdemes megvizsgálnod az alábbi szempontokat:
  • Valóban stratégiában gondolkodnak-e?
  • Képesek-e a te céljaidhoz megtalálni a legmegfelelőbb hirdetési eszközöket és kampányokat?
  • Tudnak-e segíteni azokban a részfolyamatokban, amelyek szükségesek a hatékony hirdetésekhez, pl. a landing oldalak optimalizálása, szövegírási és grafikai feladatok?
  • Megkapod-e a megfelelő tájékoztatást és riportokat arról, ami a hirdetési fiókodban történik?
Nálunk mindez biztosított, hiszen csapatunkkal bármilyen kérdésedre válaszolunk, megalkotjuk neked a hatékony hirdetési stratégiát, és segítünk abban is, hogy hónapról hónapra eredményeket kapj, átlátható módon.

Hogyan dolgozunk együtt
a Google Ads kampányok kezelésében?

  1. Feltérképezzük a jelenlegi helyzetet és áttekintjük a termékpalettád.
  2. Egyeztetjük a céljaid, amelyeket el szeretnél érni a hirdetésekkel.
  3. Hozzáféréseket kérünk a Google Ads valamint a Google Analytics fiókjaidhoz. Ha ezek még nincsenek meg, segítünk a beállításban.
  4. Átnézzük az eddigi méréseidet, eredményeidet.
  5. Felállítjuk a számodra optimális hirdetési stratégiát.
  6. Beindítjuk a hirdetéseket.
  7. Havonta riportot kapsz az elért eredményekről.

Google Ads minősítéssel rendelkező kollégáinkban megbízhatsz, 10+ éves tapasztalatuknak köszönhetően számodra is megtalálják a tökéletes hirdetési stratégiát.

MENNYIBE KERÜL?
ISMERD MEG CSOMAGJAINKAT!



Ads Fiók menedzselés 

HIRDETÉSEK
  • Stratégia megtervezése
  • Kampányok kidolgozása, hirdetések elkészítése
  • A kampányok folyamatos optimalizálása.

MARKETING SUPPORT ÉS RIPORT
  • Havi 3 óra support (email, telefon)
  • Havi riport készítése az elért eredményekről.

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »




Egyedi igényeim vannak

Ha csomagjaink között nem találod a céged számára a megfelelő ajánlatot, írj nekünk és egy ingyenes konzultáció során felmérjük az igényeidet, és elkészítjük egyedi ajánlatunkat.

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »



VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK