Az arculat olyan a cégednek, mint nekünk embereknek a megjelenésünk: az arcunk, testalkatunk, vagy az öltözködési stílusunk. Amikor sétálunk az utcán, szinte önkéntelenül is véleményt formálunk a szembejövőkről. Ugyan nem ismerjük őket, és csak egy pillanatra nézünk rájuk, mégis számos következtetést vonunk le velük kapcsolatban. Nincs ez másképp a cégekkel, termékekkel, márkákkal kapcsolatban sem. Azt választjuk, ami szimpatikus, vonzó és profi. Éppen ezért fontos, hogy az arculattervezés egy kreatív, egyedi, könnyen megjegyezhető céges megjelenést eredményezzen.
ALÁTÁMASZTJA
CÉGED PROFIZMUSÁT
A potenciális ügyféljelöltek számára nagyon fontos az első benyomás, amikor új partnert, szolgáltatást, vagy terméket keresnek. Egyszerűen nincs idejük és energiájuk minden lehetőséget alaposan felmérni, minden cégről informálódni. Az emberek átlagosan 3 másodperc alatt döntik el, hogy egy cég és annak weboldala, a hozzá tartozó arculat szimpatikus-e nekik vagy sem. Itt jön képbe az arculattervezés. Ha nem megfelelő az első benyomás, mert például nem vonzó az arculat, vagy a cég weboldala a 2005-ös trendeket idézi, akkor ezek a potenciális vásárlók továbbállnak. Ezt egyetlen cég sem engedheti meg magának! Elengedhetetlen a megfelelő arculatterv alapján kialakított megjelenés! Ebben pedig egy tapasztalt arculattervező tud igazán segíteni.
JÓL MŰKÖDIK CÉGED
ÖSSZES ARCULATHORDOZÓJÁN
Amikor arculatot tervezünk, akkor egy olyan vizuális rendszert dolgozunk ki, amely egy arculatterv segítségével céged az összes online és offline felületen profin és egységesen tud megjelenni. Az egységesség kulcskérdés, hiszen céged akkor tud hatékonyan épülni és erősödni az érdeklődők fejében, ha minden felületen ugyanazt a vizuális üzenetet kommunikálja. Ehhez az arculati elemek megfeleleő használata szükséges. Az arculattervezés célja, hogy a megjelenési felülettől függetlenül cégedet ugyanolyan jól be lehessen azonosítani például egy bélyegzőről mint egy háztömbnyi óriásplakátról.
FIGYELEMBE VESZI
CÉLCSOPORTOD SAJÁTOSSÁGAIT
Az arculattervezés során elemezzük célcsoportod demográfiai és pszichográfiai sajátosságait, hiszen nagyon fontos, hogy céged vizuális megjelenése vonzó legyen a célcsoportod számára. Ezért az arculati elemek ennek megfelelően kerülnek beépítésre. Gondoljunk bele, hogy mennyire más színekkel és formákkal lehet hatékonyan megszólítani egy vadászat iránt érdeklődő 40-es éveiben járó férfit, mint egy hasonló korú, főzés és gasztronómia iránt érdeklődő hölgyet. Éppen ezért mint arculattervező az ügyfelünk célcsoportját leginkább megnyerő arculatterv kialakítására törekszünk.
EGYSZERŰ, LETISZTULT ÉS
KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ
Az arculat, a logó egy vizuális üzenet, aminek a legfőbb célja, hogy beazonosíthatóvá és megjegyezhetővé tegye céged. Fontos, hogy a célcsoportod számára könnyedén megjegyezhető és továbbajánlható legyen a céged. Ehhez fontos, hogy maga az arculattervező által az arculattervben megfogalmazott vizuális üzenet a lehető legegyszerűbb legyen.
EGYEDI, SZAKÍT AZ
IPARÁGI SABLONOKKAL
Szinte minden iparágnak megvannak a bevett szín és formai sablonjai, amelyek használata elsőre logikusnak tűnhet egy arculatterv kialakítása során, viszont ez roppant káros, hiszen rontja céged megjegyezhetőségét. Így érdemes a megszokottól eltérő arculatterv kialakításában gondolkodni, hiszen akkor tudsz igazán hatékonyan kiemelkedni a konkurenseid közül, ha céged arculata friss és egyedi. A célunk, hogy az arculatod megfelelőképpen képviselje céged, jól beazonosítható és emellett vonzó legyen a célcsoportod számára.
ÜGYFELEINK RÓLUNK
Jónás Gábor - üzletvezető, Naphegy Étterem és Terasz
"A Naphegy Étterem és Terasz azért szeret az Evobrands-zel dolgozni, mert a cég kiemelt figyelmet fordít a megrendelők kéréseire, melyet kifogástalanul ötvöz saját tudásával, és a területen szerzett tapasztalataival. Bármely felmerülő kérés esetén gyorsan, megbízhatóan és pontosan teljesítik a kért megrendeléseket, tekintettel az étterem image-re és attitűdjére."
Okulov Jaana - ügyvezető, Körúti Orvosi Centrum
"2019 tavasszal cégünk nagyon sikeres döntést hozott, mert a marketing feladatokat, a social media posztokat, a Google Ads hirdetéseket és a hírlevél küldést egy kézben összpontosítottuk. Partnerünknek az Evobrands-et választottunk. Együttműködésünk egy könnyen összehangolható, hatékonyt rendszert eredményezett, amelynek az alapja a naprakész, pontos és gyors ügyintézés. Köszönet az Evobrands-nak!"
Bánkúti Tamás - ügyvezető, Sportkártya
"Számunkra fontos volt az, amikor a marketinghez csapatot kerestünk, hogy minden egy kézben legyen. Nem kell külön minden csatornára más-más emberekkel dolgoznunk, hanem a Facebook, Instagram, Google Ads-ek, hirlevelek elkészítése is a csapat kezében van. A blogok írásában is ők segítenek, így a Sportkártya Kft. számára fontos kommunikációs csatornákat mind az Evobrands működteti. Nagyon jó az együttműködés a csapattal és mindemellett kimondottan jó fejek, ezért a meetingjeink is mindig jó hangulatban zajlanak. Bátran tudjuk őket ajánlani."
Szonda Kornélia - ügyvezető, Oxygen Wellness Naphegy
"Egy éve dolgozunk együtt az Evobrands Marketing Ügynökséggel. Felmérték a megrendelői igényeket, elképzeléseket és az eredeti ötletből a lehető legtöbbet megtartva, azt professzionálisan kiegészítve, profi csapattal megtámogatva dolgozták ki a megoldásokat. Az ő kezükben van a Facebook és Instagram posztok készítése, a hírlevelek felépítése és a Google Ads hirdetések menedzselése. Folyamatában rugalmasak, és a vállalt határidőket tartva támogatják a munkánkat, menedzselik a kampányainkat. Szívesen dolgozunk velük."
Dr. Kocsis Beatrix - Ügyvezető, Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft.
Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó. A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel.
Tardy György - Operatív Vezető, AzAutom.hu
Együttműködésünk az EVOBRANDS-zel igen jól működik és nem győzünk köszönetet mondani neki a professzionális támogatásért, amit cégünknek ad és amellyel segíti marketing aktivitásunkat. Az igényeink felé való nyitottsága, a felénk tanúsított türelme, naprakész tudása, valamint minőségi, kitartó munkája alapján csak ajánlani tudom őt. Nehéz manapság ilyen elkötelezett és kompetens üzleti partnert találni az online marketing világában."
Laczó Szabolcs - Tulajdonos, L Training Team
Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogyan lehetne igényes, profi arculatom, és Facebook kommunikációm. Csak körvonalazódak bennem a dolgok, mit és hogyan szeretnék, ezért úgy döntöttem, hogy felkeresek egy ügynökséget. Az ajánlások és a referenciák alapján végül az EVOBRANDS csapatára esett a választás. Maximálisan meg vagyok velük elégedve, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire eltalálják, hogy mit is szeretnék. Nagyon sokat jelentett nekem, hogy a folyamat aktív részese voltam, sokszor egyeztettünk, beszélgettünk az elképzelésekről. Az eredményt tekintve baráti áron, precízen és gyorsan dolgoznak.
Váradi István - Ügyvezető, Vándor Outdoor
Az EVOBRANDS rávilágított a profi marketing stratégia fontosságára. Rájöttem, hogy egy logó, vagy honlap önmagában nem sokat ér, ha nincs mögötte egy jól átgondolt marketing rendszer. Nyugodt szívvel ajánlom a csapatot bárkinek, mert minden esetben eredményes, profi munkát kaptam tőlük. Köszönöm nekik az új szlogent, a honlaptervezést, az arculatot és a mérhető, eredményes marketinget.
Mecséri András - Ügyvezető, Pharma M&M Gyógyszerészeti Bt.
Fiatal ügyvezetőként, még tapasztalatlanul álltam az új kihívások előtt. Elképzeléseim megvalósításában nagy segítségemre volt az EVOBRANDS. Általuk kapott a cégem egy profi és egyben egyedi arculatot. Remélem, hogy a jövőben is dolgozunk még együtt!
Belanka János - Tulajdonos, Elefánt Klub
Amikor belevágtunk a közös munkába, még nem volt egységes arculata az akkori Elefánt Sörözőnek. Az EVOBRANDS a tervezés előtt alaposan felmérte a célcsoportunkat és rávilágított arra, hogy a klub elnevezés vonzóbb lehet a vendégeink számára. A kutatást és a névváltást követően kialakították az Elefánt Klub jelenlegi arculatát, amit azóta is dicsérnek a vendégeink. Maximálisan elégedett vagyok az elvégzett munkával, bátran ajánlom őket!
“Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve.”
Győry Attila
Családi Könyvklub
Pataki Ferenc - Ügyvezető, Dolgozók Kft.
Nekem minden együttműködésben fontos a személyesség, nem volt ez másként most sem.
A közös munka során gyorsan egy hullámhosszra kerültünk, hasonlóan gondolkodtunk, ezért sikeresen tudunk együtt dolgozni.
A csapat mindenben segítőkész volt, minden ment „magától”. Mindig pontosan, és ami nekem legalább ilyen fontos, hatékonyan és lényegre törően meg tudtunk beszélni mindent.
Élveztem a közös munkát, és ami még fontosabb, a visszajelzések is nagyon pozitívak, amiket kaptunk. Közösen ki tudtunk alakítani egy aktív követőbázist, és az új honlapot is mindenki dicséri.
Pontosan az valósult meg, amit kértünk, igényes, precíz, pontos munkát végeztek.
Kovács Gábor - Tulajdonos, Slepptúra Mobil Számlázó
Az EVOBRANDS munkáján már az első lépésektől látszott, hogy egy jól átgondolt stratégia mentén működnek. Gyorsan feltérképezték az igényeinket, és abban is sokat segítettek, hogy a kommunikációnk minden eleme a névtől a honlapig hatékonyan szólítsa meg a célcsoportunkat. Az eredmények alapján úgy érzem jól sikerült az új márkanév kiválasztása, és nagyon tetszik az a megjelenés, amit a cégemnek készítettek. Elégedett vagyok az új honlapunkkal is, és hétről-hétre kíváncsian várom, milyen eredményeket, adatokat, elemzéseket kapok róla. Jó tudni, hogy folyamatosan számíthatok a segítségükre és folyamatosan fejlesztik és tökéletesítik a marketingünket.
Tüdős Máté - Tulajdonos, Cselling Udvarház
Több ügynökséget felkerestünk mielőtt az EVOBRANDS mellett döntöttünk. A legtöbb sajnos nem győzött meg. Az EVOBRANDS más, már az első találkozáskor szembe tűnt mennyire profi ennek a csapatnak a hozzáállása. Felmérték cégünk erősségeit és lehetőségeit, hogy a lehető legjobb stratégia kidolgozása után olyan arculatot és marketing tervet tegyenek elénk, ami után már biztos volt, hogy a honlapunkat is Ők készítik el! Izgatottan várjuk az új honlapunkat, mert látjuk ezen a csapaton, hogy mindent megtesznek a sikerünkért. Mert a mi sikerünk az ő sikerük!
Szanyi Imre - Ügyvezető, Lotus House
"Az EVOBRANDS nem egy olyan ügynökség, aki csinál egy logót, vagy elindít egy reklámot. Komplex stratégiát dolgoznak ki, hogy a cég arculata és marketing tevékenysége a leghatékonyabb legyen. Náluk végre azt érzem, hogy valóban fontos az ügyfél. Nyugodt szívvel bíztam rájuk a marketing tevékenységemet, az új honlapom tervezését, a Facebook kommunikációmat és az online hirdetéseket. Bátran ajánlom őket azoknak, akik komolyan akarják venni cégük marketingjét!"
Deák Sándor r. őrnagy - Békés Megyei Rendőr-Főkapitányság
"A program célját képezte, hogy fiatalos szemléletű, munkájukban precíz, a menetközben előforduló változtatások kapcsán, nyitott és rugalmas csapattal szerettünk volna együtt dolgozni.
Az együttműködés a fentiek figyelembe vétele mellett valósult meg, rugalmas és segítőkész hozzáállással. Igyekeztek az igényeknek megfelelően az alapokat lefektetni, amely során az egyeztetések, a kommunikáció menete kimagaslóan vitte a végeredmény irányába a projektet. A kommunikációt és egyben a közös munkát nagyon pozitív irányba vitte a projektvezetőnk türelme és kimagasló segítőkészsége."
Sántáné Fazekas Tünde - Békéscsabai Szakképzési Centrum Szent-Györgyi Albert Technikum és Kollégium
Nyomdaipari Tudás- és Képzőközpont vezetője
"Szeretném elmondani, hogy teljesen elégedett vagyok a fél éves közös munkánkkal. Már akkor tudtam, hogy ez jól fog menni, amikor az első alkalommal beszéltünk róla, és azonnal tudtad, hogy mit és hogyan kellene csinálni.
Ez az érzés csak tovább erősödött bennem, amikor Szilvivel először beszéltünk, és már akkor rengeteg jó kérdése volt az iskolával, a képzéssel és a céljainkkal kapcsolatban. Rögtön rátapintott a lényegre, szép, igényes hirdetéseket készített. Pont abban segített, amivel egyedül nem boldogultam, hogy hogyan lehet röviden, közérthetően megfogalmazni az üzenetet.
Az, hogy tudtunk online egyeztetni, kényelmesebbé tette a munkát és kevesebb időráfordítással is járt. Összességében úgy éltem meg, hogy valódi segítséget kapok, végre nem nekem kell mindent kitalálni, készre csinálni, mert van, aki befejezi és formába önti a gondolataimat. Amennyiben lesz rá lehetőség, máskor is szívesen dolgozom majd veletek."
Győry Attila - a Családi Könyvklub alapítója
Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve.
«
»