EGY PROFI CÉGNEK
PROFI ARCULAT DUKÁL

MIÉRT FONTOS
A PROFI ARCULAT?


Az arculat olyan a cégének, mint nekünk embereknek a megjelenésünk: az arcunk, testalkatunk, vagy az öltözködési stílusunk. Amikor sétálunk az utcán, szinte önkéntelenül is véleményt formálunk a szembe jövőkről. Ugyan nem ismerjük őket, és csak egy pillanatra nézünk rájuk, mégis számos következtetést vonunk le velük kapcsolatban. Nincs ez másképp a cégekkel, termékekkel, márkákkal kapcsolatban sem. Azt választjuk, ami szimpatikus, vonzó és profi.




ALÁTÁMASZTJA
CÉGE PROFIZMUSÁT


reszponzív honlap
A potenciális ügyféljelöltek számára nagyon fontos az első benyomás, amikor új partnert, szolgáltatást, vagy terméket keresnek. Egyszerűen nincs idejük és energiájuk minden lehetőséget alaposan felmérni, minden cégről informálódni. Az emberek átlagosan 3 másodperc alatt döntik el, hogy egy cég és annak weboldala szimpatikus-e nekik vagy sem. Ha nem megfelelő az első benyomás, mert például nem vonzó az arculat, vagy a cég weboldala a 2005-ös trendeket idézi, akkor ezek a potenciális vásárlók tovább állnak. Ezt egyetlen cég sem engedheti meg magának!



JÓL MŰKÖDIK CÉGE
ÖSSZES ARCULATHORDOZÓJÁN


Amikor arculatot tervezünk, akkor egy olyan vizuális rendszert dolgozunk ki, amely segítségével cége az összes online és offline felületen profin és egységesen tud megjelenni. Az egységesség kulcs kérdés, hiszen cége akkor tud hatékonyan épülni és erősödni az érdeklődők fejében, ha minden felületen ugyanazt a vizuális üzenetet kommunikálja. A tervezés célja, hogy a megjelenési felülettől függetlenül cégét ugyanolyan jól be lehessen azonosítani például egy bélyegzőről mint egy háztömbnyi óriásplakátról.

reszponzív honlap


FIGYELEMBE VESZI
CÉLCSOPORTJA SAJÁTOSSÁGAIT


reszponzív honlap
Az arculat kialakításkor elemezzük célcsoportja demográfiai és pszichográfiai sajátosságait, hiszen nagyon fontos, hogy cége vizuális megjelenése vonzó legyen a célcsoportja számára. Gondoljunk bele, hogy mennyire más színekkel és formákkal lehet hatékonyan megszólítani egy vadászat iránt érdeklődő 40-es éveiben járó férfit, mint egy hasonló korú, főzés és gasztronómia iránt érdeklődő hölgyet.



EGYSZERŰ, LETISZTULT ÉS
KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ


Az arculat, a logó egy vizuális üzenet, aminek a legfőbb célja, hogy beazonosíthatóvá és megjegyezhetővé tegye cégét. Fontos, hogy a célcsoportja számára könnyedén megjegyezhető és tovább ajánlható legyen a cége. Ehhez fontos, hogy maga a vizuális üzenet a lehető legegyszerűbb legyen.

reszponzív honlap


EGYEDI, SZAKÍT AZ
IPARÁGI SABLONOKKAL


reszponzív honlap
Szinte minden iparágnak megvannak a bevett szín és formai sablonjai, amelyek használata elsőre logikusnak tűnhet, viszont ez roppant káros, hiszen rontja cége megjegyezhetőségét. Akkor tud igazán hatékonyan kiemelkedni a konkurensei közül, ha cége arculata friss és egyedi. A célunk, hogy az arculata megfelelőképpen képviselje cégét, jól beazonosítható és emellett vonzó legyen a célcsoportja számára.



MI AZ ELSŐ LÉPÉS?
ISMERJE MEG A TERVEZÉS FOLYAMATÁT


  1. Megismerkedünk

    Számunkra nagyon fontos egy személyes, kötetlen és természetesen ingyenes találkozó, hiszen kizárólag olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akikkel megvan a kölcsönös szimpátia és bizalom.
  2. A kommunikációs irányvonal meghatározása

    Közösen feltárjuk a vállalkozás azon belső értékeit, amit érdemes kommunikálni. Meghallgatjuk és véleményezzük a színre és formára vonatkozó elképzeléseit, valamint megvizsgáljuk a célcsoportot.
  3. Logóterv prezentálása, véglegesítése

    Prezentáljuk a logó tervezetet, amennyiben szükséges átbeszéljük a módosítási javaslatokat. Ezt követően véglegesítjük a tervet.
  4. További arculati elemek megtervezése és prezentálása

    Megtervezzük a névjegykártyát, levélpapírt, és a céges mappát, vagy borítékot, majd prezentáljuk és véglegesítjük.
  5. Az arculat átadása

    Az arculatot interneten keresztül, vagy DVD-n adjuk át.


MENNYIBE KERÜL?
ISMERJE MEG CSOMAGJAINKAT!



Céges kisarculat

  • Logó megtervezése
  • Névjegykártya tervezése
  • Levélpapír tervezése
  • Boríték tervezése
  • Céges mappa tervezése

  • ÖSSZESEN:br. 179.000 Ft

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

Céges prémium arculat

  • Logó megtervezése
  • Névjegykártya tervezése
  • Levélpapír tervezése
  • Boríték tervezése
  • Céges mappa tervezése
  • 12 oldalas négyzetes brosúra tervezése
  • Dokumentum fedőlap és sablon tervezése
  • Email aláírás
  • Közösségi oldal borítóképek és sablonok tervezése

  • ÖSSZESEN:br. 289.000 Ft

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

Egyedi igényeim vannak

Ha csomagjaink között nem találja a cége számára a megfelelő ajánlatot, írjon nekünk és egy ingyenes konzultáció során felmérjük az igényeit, és elkészítjük egyedi ajánlatunkat. 

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK