EGY PROFI CÉGNEK
PROFI ARCULAT DUKÁL
ARCULATTERVEZÉS

MIÉRT FONTOS
A PROFI ARCULATTERVEZÉS?


Az arculat olyan a cégednek, mint nekünk embereknek a megjelenésünk: az arcunk, testalkatunk, vagy az öltözködési stílusunk. Amikor sétálunk az utcán, szinte önkéntelenül is véleményt formálunk a szembejövőkről. Ugyan nem ismerjük őket, és csak egy pillanatra nézünk rájuk, mégis számos következtetést vonunk le velük kapcsolatban. Nincs ez másképp a cégekkel, termékekkel, márkákkal kapcsolatban sem. Azt választjuk, ami szimpatikus, vonzó és profi. Éppen ezért fontos, hogy az arculattervezés egy kreatív, egyedi, könnyen megjegyezhető céges megjelenést eredményezzen.




ALÁTÁMASZTJA
CÉGED PROFIZMUSÁT


profi céges arculattervezés, arculatterv kivitelezés, részletes arculati kézikönyv létrehozásával
A potenciális ügyféljelöltek számára nagyon fontos az első benyomás, amikor új partnert, szolgáltatást, vagy terméket keresnek. Egyszerűen nincs idejük és energiájuk minden lehetőséget alaposan felmérni, minden cégről informálódni. Az emberek átlagosan 3 másodperc alatt döntik el, hogy egy cég és annak weboldala, a hozzá tartozó arculat szimpatikus-e nekik vagy sem. Itt jön képbe az arculattervezés. Ha nem megfelelő az első benyomás, mert például nem vonzó az arculat, vagy a cég weboldala a 2005-ös trendeket idézi, akkor ezek a potenciális vásárlók továbbállnak. Ezt egyetlen cég sem engedheti meg magának! Elengedhetetlen a megfelelő arculatterv alapján kialakított megjelenés! Ebben pedig egy tapasztalt arculattervező tud igazán segíteni.



JÓL MŰKÖDIK CÉGED
ÖSSZES ARCULATHORDOZÓJÁN


Amikor arculatot tervezünk, akkor egy olyan vizuális rendszert dolgozunk ki, amely egy arculatterv segítségével céged az összes online és offline felületen profin és egységesen tud megjelenni. Az egységesség kulcskérdés, hiszen céged akkor tud hatékonyan épülni és erősödni az érdeklődők fejében, ha minden felületen ugyanazt a vizuális üzenetet kommunikálja. Ehhez az arculati elemek megfeleleő használata szükséges. Az arculattervezés célja, hogy a megjelenési felülettől függetlenül cégedet ugyanolyan jól be lehessen azonosítani például egy bélyegzőről mint egy háztömbnyi óriásplakátról.

arculattervezés minden arculathordozóra, a megfelelő arculatterv kialakítása elengedhetetlen egy arculati kézikönyv mellett


FIGYELEMBE VESZI
CÉLCSOPORTOD SAJÁTOSSÁGAIT


 arculattervezés ár célcsoport sajátosságaihoz igazítva, hogy a leghatékonyabb arculatterv kerüljön az ügyfeleink kezébe
Az arculattervezés során elemezzük célcsoportod demográfiai és pszichográfiai sajátosságait, hiszen nagyon fontos, hogy céged vizuális megjelenése vonzó legyen a célcsoportod számára. Ezért az arculati elemek ennek megfelelően kerülnek beépítésre. Gondoljunk bele, hogy mennyire más színekkel és formákkal lehet hatékonyan megszólítani egy vadászat iránt érdeklődő 40-es éveiben járó férfit, mint egy hasonló korú, főzés és gasztronómia iránt érdeklődő hölgyet. Éppen ezért mint arculattervező az ügyfelünk célcsoportját leginkább megnyerő arculatterv kialakítására törekszünk.



EGYSZERŰ, LETISZTULT ÉS
KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ


Az arculat, a logó egy vizuális üzenet, aminek a legfőbb célja, hogy beazonosíthatóvá és megjegyezhetővé tegye céged. Fontos, hogy a célcsoportod számára könnyedén megjegyezhető és továbbajánlható legyen a céged. Ehhez fontos, hogy maga az arculattervező által az arculattervben megfogalmazott vizuális üzenet a lehető legegyszerűbb legyen.

könnyen megjegyezhető arculattervezés


EGYEDI, SZAKÍT AZ
IPARÁGI SABLONOKKAL


egyedi kreatív arculattervezés ár mellett készítjük az arculati kézikönyv minden elemét
Szinte minden iparágnak megvannak a bevett szín és formai sablonjai, amelyek használata elsőre logikusnak tűnhet egy arculatterv kialakítása során, viszont ez roppant káros, hiszen rontja céged megjegyezhetőségét. Így érdemes a megszokottól eltérő arculatterv kialakításában gondolkodni, hiszen akkor tudsz igazán hatékonyan kiemelkedni a konkurenseid közül, ha céged arculata friss és egyedi. A célunk, hogy az arculatod megfelelőképpen képviselje céged, jól beazonosítható és emellett vonzó legyen a célcsoportod számára.



 

 

HOGYAN DOLGOZUNK PROFI ARCULATTERVEDEN?

A céges arculattervezés nem csupán egy logó megrajzolásából áll, hanem egy komplex folyamat, amely során folyamatosan egyeztetünk veled, hogy céged új arculatával maximálisan elégedett lehess.

 

Céges arculattervezés

Csapatunk már számtalan cég arculattervén dolgozott, így biztos lehetsz abban, hogy bőven van tapasztalatunk. Ügyfeleink között kisebb és nagyobb cégek is megfordultak a legkülönfélébb iparágakból, legyen szó akár klímaszerelésről, személyi edzőről, italrendelő applikációról vagy akár egy koktél arculatáról.

Széles körű tapasztalatainknak köszönhetően a te cégednek is képesek vagyunk egyedi, látványos és profi céges arculatot készíteni.

Arculatterv igényre szabva

Munkánkban soha nem az öncélú „kreatívkodás” vezérel minket, hanem maximálisan a te igényeidet vesszük figyelembe. Az arculattervezés során egyeztetjük elképzeléseidet, ugyanakkor minden esetben elmondjuk őszintén, ha az általad megfogalmazott tervek, elképzelések nem bizonyulnának a legjobb választásnak.

Csapatunkon belül egy kijelölt projektvezetővel leszel kapcsolatban, így csupán egyetlen emberrel kell egyeztetned, miközben a céges arculattervezés minden állomásáról folyamatosan tájékoztatást kapsz.

 


 

MI AZ ELSŐ LÉPÉS?
ISMERD MEG A CÉGES ARCULATTERVEZÉS FOLYAMATÁT


  1. Megismerkedünk

    Számunkra nagyon fontos egy személyes, kötetlen és természetesen ingyenes találkozó akár az online térben, hiszen kizárólag olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akikkel megvan a kölcsönös szimpátia és bizalom.
  2. A kommunikációs irányvonal meghatározása

    Közösen feltárjuk a vállalkozásod belső értékeit, amit érdemes kommunikálni az arculatterv kialakítása során.

    Annak érdekében, hogy már a legelső arculatterv megfeleljen az elvárásaidnak, egyeztetünk veled néhány kérdést, amelyek segítik a munkánkat. Meghallgatjuk és véleményezzük a színre és formára vonatkozó elképzeléseidet, valamint megvizsgáljuk a célcsoportot, és a neked tetsző logókat, céges arculatokat.
  3. Logóterv prezentálása, véglegesítése

    Amint elkészült az első logótervezet, prezentáljuk neked, és amennyiben szükséges átbeszéljük a módosítási javaslatokat. Ezt követően véglegesítjük a tervet.
  4. További arculati elemek megtervezése és prezentálása

    Elkészítjük a céges arculattervezés során kért további elemeket: névjegykártyát, levélpapírt, és a céges mappát, vagy borítékot, majd ezeket prezentáljuk és véglegesítjük.
  5. Az arculattervezés eredményének átadása

    Az arculattervet online adjuk át.

 

MEGTÉRÜL EGY PROFI CÉGES ARCULAT?

Az arculattervezés ára sokszorosan megtérül, hiszen egy profi arculattal rendelkező cégnek sokkal nagyobb eséllyel szavaznak bizalmat a potenciális érdeklődők.

Bizonyára ismered a mondást, miszerint nem elég profinak lenni, annak is kell látszani. Az online világban, ahol jellemző, hogy az érdeklődők villámgyorsan döntenek, ez fokozottan igaz. Éppen ezért fontos, hogy hozzáértőre, bízd az arculattervezés folyamatát, és egy tapasztalt arculattervező végezze a kialakítását.

Mindössze néhány másodperc alatt meg fogják ítélni, hogy szeretnének-e a cégeddel még jobban megismerkedni, vagy ugyanilyen gyorsasággal vetnek el téged, még akkor is, ha a szolgáltatásaid, termékeid jók.

Ha az arculatod nem tükrözi a profizmusod, nehezen kelhetsz versenyre a konkurenseiddel. Egy megfelelő céges arculat viszont pillanatok alatt a legprofibbak közé emel. Így már nem az arculattervezés ára a kérdés, hanem az, hogy mennyit bukhatsz azon, ha nem tűnsz profinak.
Természetesen azért is megéri egy profi céges arculatban gondolkodnod, mert az jóval több, mint egy logó, és számtalan felületen használhatod majd.

 

 

MILYEN CÉGES ARCULATHORDOZÓKAT TERVEZÜNK A LEGGYAKRABBAN?

A profi benyomást keltő logó mellett a leggyakrabban névjegykártya, valamint közösségi média posztok arculatának megtervezésére kérnek fel minket, ez azonban nem jelenti azt, hogy ne tudnánk számodra megtervezni bármilyen arculathordozót.

Készítettünk arculati tervet többek között az alábbiakra:

  • közösségi média posztok,
  • közösségi média borítók és profilképek,
  • autódekor,
  • póló, cégre szabott munkaruházat,
  • poharak,
  • termékcsomagolás,
  • brosúra,
  • plakát,
  • szórólap,
  • levélpapír,
  • email sablon,
  • céges mappák,
  • árajánlat sablonok,
  • applikáció,
  • partnerek számára kiadott online és nyomtatott tájékoztató anyagok,
  • háttérfalak kiállításokra, expokra.

Csapatunkkal megvalósítunk bármit, amit szeretnél céges arculatra szabni.



MENNYIBE KERÜL?
ISMERD MEG CSOMAGJAINKAT!



Céges kisarculat tervezés

  • Logó megtervezése
  • Névjegykártya tervezése
  • Email aláírás
  • Közösségi oldal design (cover és profilkép)
  • Facebook poszt sablon (3 db)

  • ARCULATTERVEZÉS ÁR ÖSSZESEN:249.000 Ft+ÁFA

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

Céges prémium arculattervezés

  • Logó megtervezése
  • Névjegykártya tervezése
  • Email aláírás
  • Közösségi oldal design (cover és profilkép)
  • Facebook poszt grafikai sablon (3 db)
  • Levélpapír tervezése (Pl.: szerződésekhez)
  • Céges mappa tervezése
  • 12 oldalas négyzetes brosúra tervezése 
  • Dokumentum fedőlap és sablon tervezése (Pl.: árajánlat)

  • ARCULATTERVEZÉS ÁR ÖSSZESEN:399.000 Ft+ÁFA

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

Egyedi igényeim vannak

Ha csomagjaink között nem találod a céged számára a megfelelő ajánlatot, írj nekünk és egy ingyenes konzultáció során felmérjük az igényeidet, és elkészítjük egyedi ajánlatunkat.

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK