Az arculat olyan a cégének, mint nekünk embereknek a megjelenésünk: az arcunk, testalkatunk, vagy az öltözködési stílusunk. Amikor sétálunk az utcán, szinte önkéntelenül is véleményt formálunk a szembe jövőkről. Ugyan nem ismerjük őket, és csak egy pillanatra nézünk rájuk, mégis számos következtetést vonunk le velük kapcsolatban. Nincs ez másképp a cégekkel, termékekkel, márkákkal kapcsolatban sem. Azt választjuk, ami szimpatikus, vonzó és profi. Éppen ezért fontos, hogy az arculattervezés egy kreatív, egyedi, könnyen megjegyezhető céges megjelenést eredményezzen.
ALÁTÁMASZTJA
CÉGE PROFIZMUSÁT
A potenciális ügyféljelöltek számára nagyon fontos az első benyomás, amikor új partnert, szolgáltatást, vagy terméket keresnek. Egyszerűen nincs idejük és energiájuk minden lehetőséget alaposan felmérni, minden cégről informálódni. Az emberek átlagosan 3 másodperc alatt döntik el, hogy egy cég és annak weboldala szimpatikus-e nekik vagy sem. Itt jön képbe az arculattervezés. Ha nem megfelelő az első benyomás, mert például nem vonzó az arculat, vagy a cég weboldala a 2005-ös trendeket idézi, akkor ezek a potenciális vásárlók tovább állnak. Ezt egyetlen cég sem engedheti meg magának! Elengedhetetlen a megfelelő arculatterv alapján kialakított megjelenés!
JÓL MŰKÖDIK CÉGE
ÖSSZES ARCULAT HORDOZÓJÁN
Amikor arculatot tervezünk, akkor egy olyan vizuális rendszert dolgozunk ki, amely arculatterv segítségével cége az összes online és offline felületen profin és egységesen tud megjelenni. Az egységesség kulcs kérdés, hiszen cége akkor tud hatékonyan épülni és erősödni az érdeklődők fejében, ha minden felületen ugyanazt a vizuális üzenetet kommunikálja. Az arculattervezés célja, hogy a megjelenési felülettől függetlenül cégét ugyanolyan jól be lehessen azonosítani például egy bélyegzőről mint egy háztömbnyi óriásplakátról.
FIGYELEMBE VESZI
CÉLCSOPORTJA SAJÁTOSSÁGAIT
Az arculattervezés során elemezzük célcsoportja demográfiai és pszichográfiai sajátosságait, hiszen nagyon fontos, hogy cége vizuális megjelenése vonzó legyen a célcsoportja számára. Gondoljunk bele, hogy mennyire más színekkel és formákkal lehet hatékonyan megszólítani egy vadászat iránt érdeklődő 40-es éveiben járó férfit, mint egy hasonló korú, főzés és gasztronómia iránt érdeklődő hölgyet. Éppen ezért az ügyfelünk célcsoportját leginkább megnyerő arculatterv kialakítására törekszünk.
EGYSZERŰ, LETISZTULT ÉS
KÖNNYEN MEGJEGYEZHETŐ
Az arculat, a logó egy vizuális üzenet, aminek a legfőbb célja, hogy beazonosíthatóvá és megjegyezhetővé tegye cégét. Fontos, hogy a célcsoportja számára könnyedén megjegyezhető és tovább ajánlható legyen a cége. Ehhez fontos, hogy maga az arculattervben megfogalmazott vizuális üzenet a lehető legegyszerűbb legyen.
EGYEDI, SZAKÍT AZ
IPARÁGI SABLONOKKAL
Szinte minden iparágnak megvannak a bevett szín és formai sablonjai, amelyek használata elsőre logikusnak tűnhet egy arculatterv kialakítása során, viszont ez roppant káros, hiszen rontja cége megjegyezhetőségét. Így érdemes a megszokottól eltérő arculatterv kialakításában gondolkodni, hiszen akkor tud igazán hatékonyan kiemelkedni a konkurensei közül, ha cége arculata friss és egyedi. A célunk, hogy az arculata megfelelőképpen képviselje cégét, jól beazonosítható és emellett vonzó legyen a célcsoportja számára.
ÜGYFELEINK RÓLUNK
Kovács Gábor - Tulajdonos, Slepptúra Mobil Számlázó
Az EVOBRANDS munkáján már az első lépésektől látszott, hogy egy jól átgondolt stratégia mentén működnek. Gyorsan feltérképezték az igényeinket, és abban is sokat segítettek, hogy a kommunikációnk minden eleme a névtől a honlapig hatékonyan szólítsa meg a célcsoportunkat. Az eredmények alapján úgy érzem jól sikerült az új márkanév kiválasztása, és nagyon tetszik az a megjelenés, amit a cégemnek készítettek. Elégedett vagyok az új honlapunkkal is, és hétről-hétre kíváncsian várom, milyen eredményeket, adatokat, elemzéseket kapok róla. Jó tudni, hogy folyamatosan számíthatok a segítségükre és folyamatosan fejlesztik és tökéletesítik a marketingünket.
Laczó Szabolcs - Tulajdonos, L Training Team
Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogyan lehetne igényes, profi arculatom, és Facebook kommunikációm. Csak körvonalazódak bennem a dolgok, mit és hogyan szeretnék, ezért úgy döntöttem, hogy felkeresek egy ügynökséget. Az ajánlások és a referenciák alapján végül az EVOBRANDS csapatára esett a választás. Maximálisan meg vagyok velük elégedve, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire eltalálják, hogy mit is szeretnék. Nagyon sokat jelentett nekem, hogy a folyamat aktív részese voltam, sokszor egyeztettünk, beszélgettünk az elképzelésekről. Az eredményt tekintve baráti áron, precízen és gyorsan dolgoznak.
Dr. Kocsis Beatrix - Ügyvezető, Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft.
Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó. A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel.
Mecséri András - Ügyvezető, Pharma M&M Gyógyszerészeti Bt.
Fiatal ügyvezetőként, még tapasztalatlanul álltam az új kihívások előtt. Elképzeléseim megvalósításában nagy segítségemre volt az EVOBRANDS. Általuk kapott a cégem egy profi és egyben egyedi arculatot. Remélem, hogy a jövőben is dolgozunk még együtt!
Váradi István - Ügyvezető, Vándor Outdoor
Az EVOBRANDS rávilágított a profi marketing stratégia fontosságára. Rájöttem, hogy egy logó, vagy honlap önmagában nem sokat ér, ha nincs mögötte egy jól átgondolt marketing rendszer. Nyugodt szívvel ajánlom a csapatot bárkinek, mert minden esetben eredményes, profi munkát kaptam tőlük. Köszönöm nekik az új szlogent, a honlaptervezést, az arculatot és a mérhető, eredményes marketinget.
Tardy György - Operatív Vezető, AzAutom.hu
Együttműködésünk az EVOBRANDS-zel igen jól működik és nem győzünk köszönetet mondani neki a professzionális támogatásért, amit cégünknek ad és amellyel segíti marketing aktivitásunkat. Az igényeink felé való nyitottsága, a felénk tanúsított türelme, naprakész tudása, valamint minőségi, kitartó munkája alapján csak ajánlani tudom őt. Nehéz manapság ilyen elkötelezett és kompetens üzleti partnert találni az online marketing világában."
Tüdős Máté - Tulajdonos, Cselling Udvarház
Több ügynökséget felkerestünk mielőtt az EVOBRANDS mellett döntöttünk. A legtöbb sajnos nem győzött meg. Az EVOBRANDS más, már az első találkozáskor szembe tűnt mennyire profi ennek a csapatnak a hozzáállása. Felmérték cégünk erősségeit és lehetőségeit, hogy a lehető legjobb stratégia kidolgozása után olyan arculatot és marketing tervet tegyenek elénk, ami után már biztos volt, hogy a honlapunkat is Ők készítik el! Izgatottan várjuk az új honlapunkat, mert látjuk ezen a csapaton, hogy mindent megtesznek a sikerünkért. Mert a mi sikerünk az ő sikerük!
Belanka János - Tulajdonos, Elefánt Klub
Amikor belevágtunk a közös munkába, még nem volt egységes arculata az akkori Elefánt Sörözőnek. Az EVOBRANDS a tervezés előtt alaposan felmérte a célcsoportunkat és rávilágított arra, hogy a klub elnevezés vonzóbb lehet a vendégeink számára. A kutatást és a névváltást követően kialakították az Elefánt Klub jelenlegi arculatát, amit azóta is dicsérnek a vendégeink. Maximálisan elégedett vagyok az elvégzett munkával, bátran ajánlom őket!
Szanyi Imre - Ügyvezető, Lotus House
Az EVOBRANDS nem egy olyan ügynökség, aki csinál egy logót, vagy elindít egy reklámot. Komplex stratégiát dolgoznak ki, hogy a cég arculata és marketing tevékenysége a leghatékonyabb legyen. Náluk végre azt érzem, hogy valóban fontos az ügyfél. Nyugodt szívvel bíztam rájuk a marketing tevékenységemet, az új honlapom tervezését, a Facebook kommunikációmat és az online hirdetéseket. Bátran ajánlom őket azoknak, akik komolyan akarják venni cégük marketingjét!
«
»