SLEPPTÚRA MOBIL SZÁMLÁZÓ  


A Slepptúra csapata a termék piaci bevezetésében kérte a segítségünket. Termékükkel elsősorban az üzletkötőkkel dolgozó, nagykereskedelmi szerepet ellátó vállalkozásokat szeretnék megcélozni.


SLEPPTÚRA MOBIL SZÁMLÁZÓ  

STRATÉGIA, ARCULAT ÉS HONLAPTERVEZÉS


"Az EVOBRANDS munkáján már az első lépésektől látszott, hogy egy jól átgondolt stratégia mentén működnek. Gyorsan feltérképezték az igényeinket, és abban is sokat segítettek, hogy a kommunikációnk minden eleme a névtől a honlapig hatékonyan szólítsa meg a célcsoportunkat. Az eredmények alapján úgy érzem jól sikerült az új márkanév kiválasztása, és nagyon tetszik az a megjelenés, amit a cégemnek készítettek. Elégedett vagyok az új honlapunkkal is, és hétről-hétre kíváncsian várom, milyen eredményeket, adatokat, elemzéseket kapok róla. Jó tudni, hogy folyamatosan számíthatok a segítségükre és folyamatosan fejlesztik és tökéletesítik a marketingünket."   

KOVÁCS GÁBOR
ügyvezető


http://slepptura.hu/
 

A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA

 

Miután alaposan feltérképeztük a célcsoport jellemzőit, nyilvánvalóvá vált, hogy a tervezés és szövegezés minden területén az egyszerű, letisztult, lényegre törő elemeket kell előnyben részesítenünk. Ezt a tervezési és kommunikációs koncepciót vittük végig a névben, a brosúrában, valamint a honlap kialakításában is.

 

A MÁRKANÉV KIALAKÍTÁSA

 

Az elemzésünk során azt tapasztaltuk, hogy a célcsoport számára a meglévő, angol kifejezésre épülő márkanév nem elég beszédes, nehezen megjegyezhető és továbbadható. Ez a probléma gátolta volna a brand szájhagyomány útján történő terjedését, épülését. 


A megoldás egy olyan márkanév kialakítása volt, amely generikusan tud épülni, azaz a célcsoport számára könnyen megjegyezhető és továbbadható.

Több fordulós brainstormingot / csoportos ötletelést tartottunk, amelyek során folyamatosan szűkítettük a lehetséges név ötleteket, majd a tulajdonossal karöltve kiválasztottuk a Slepptúra márkanevet. A slepptúra a célcsoport számára jól ismert kifejezés, gyakorlatilag egy szakzsargon, amit a tevékenységük leírása használnak.

 

ARCULATTERVEZÉS

 

Miután megalkottuk az új márkanevet, áttértünk az arculattervezésre. Ebben is a célcsoport pszichográfiai jellemzőire építettük, így készült el az új logó, amely emblémájában és színében is jól illeszkedik mind a termékhez, mind pedig a tevékenységhez, amit képvisel. Teljesen egyedi, modern, letisztult, és könnyen megjegyezhető vizuális rendszert alakítottunk ki.

 

Az arculat részeként terveztünk:

  • névjegykártyát
  • dokumentum sablont
  • levélpapír
  • autódekorációt
  • brosúrát
  • és természetesen webdesignt.

 

HONLAPTERVEZÉS

 

A folyamat első lépéseként meghatároztuk a honlap főbb céljait.

 

BIZALOM ÉPÍTÉS

 
A honlap vizuális és szöveges tartalmainak ugyanazt a profizmust kell reprezentálniuk, amit a cég és a termék képvisel.

 

A CÉLCSOPORT ÉRDEKLŐDÉSÉNEK FELKELTÉSE

 

Az oldalnak nem a mély informálás a célja, hanem az érdeklődés felkeltése termék erősségein keresztül. A cél, hogy az érdeklődőket az ingyenes, személyes találkozók felé tereljük, ahol a sales szakemberek mutatják be az adott cégre szabva a termék előnyeit.

 

ADATBÁZIS ÉPÍTÉS


Hírlevél feliratkozáson keresztül építjük az érdeklődői adatbázist, akiket esettanulmányokat tartalmazó hírlevél sorozattal terelünk a másodlagos konverzió, azaz a későbbi személyes találkozók felé.

 

AZ EREDMÉNY

 

A szerkezet, a design, valamint a szöveges és vizuális tartalmak kialakításakor is ezeket a célokat tartottuk szem előtt, a célcsoport pszichográfiai jellemzőire építve. Így született meg ez az egyszerű szerkezetű, könnyen és gyorsan átlátható, reszponzív, tehát mobileszközön és kényelmesen megtekinthető honlap.





VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK