"Az EVOBRANDS munkáján már az első lépésektől látszott, hogy egy jól átgondolt stratégia mentén működnek. Gyorsan feltérképezték az igényeinket, és abban is sokat segítettek, hogy a kommunikációnk minden eleme a névtől a honlapig hatékonyan szólítsa meg a célcsoportunkat. Az eredmények alapján úgy érzem jól sikerült az új márkanév kiválasztása, és nagyon tetszik az a megjelenés, amit a cégemnek készítettek. Elégedett vagyok az új honlapunkkal is, és hétről-hétre kíváncsian várom, milyen eredményeket, adatokat, elemzéseket kapok róla. Jó tudni, hogy folyamatosan számíthatok a segítségükre és folyamatosan fejlesztik és tökéletesítik a marketingünket."
KOVÁCS GÁBOR
ügyvezető
Miután alaposan feltérképeztük a célcsoport jellemzőit, nyilvánvalóvá vált, hogy a tervezés és szövegezés minden területén az egyszerű, letisztult, lényegre törő elemeket kell előnyben részesítenünk. Ezt a tervezési és kommunikációs koncepciót vittük végig a névben, a brosúrában, valamint a honlapkészítés során is.
Az elemzésünk során azt tapasztaltuk, hogy a célcsoport számára a meglévő, angol kifejezésre épülő márkanév nem elég beszédes, nehezen megjegyezhető és továbbadható. Ez a probléma gátolta volna a brand szájhagyomány útján történő terjedését, épülését.
A megoldás egy olyan márkanév kialakítása volt, amely generikusan tud épülni, azaz a célcsoport számára könnyen megjegyezhető és továbbadható.
Több fordulós brainstormingot / csoportos ötletelést tartottunk, amelyek során folyamatosan szűkítettük a lehetséges név ötleteket, majd a tulajdonossal karöltve kiválasztottuk a Slepptúra márkanevet. A slepptúra a célcsoport számára jól ismert kifejezés, gyakorlatilag egy szakzsargon, amit a tevékenységük leírása használnak.
Miután megalkottuk az új márkanevet, áttértünk az arculattervezésre. Ebben is a célcsoport pszichográfiai jellemzőire építettük, így készült el az új logó, amely emblémájában és színében is jól illeszkedik mind a termékhez, mind pedig a tevékenységhez, amit képvisel. Teljesen egyedi, modern, letisztult, és könnyen megjegyezhető vizuális rendszert alakítottunk ki.
Az arculat részeként terveztünk:
A folyamat első lépéseként meghatároztuk a honlap főbb céljait.
A honlap vizuális és szöveges tartalmainak ugyanazt a profizmust kell reprezentálniuk, amit a cég és a termék képvisel.
Az oldalnak nem a mély informálás a célja, hanem az érdeklődés felkeltése termék erősségein keresztül. A cél, hogy az érdeklődőket az ingyenes, személyes találkozók felé tereljük, ahol a sales szakemberek mutatják be az adott cégre szabva a termék előnyeit.
Hírlevél feliratkozáson keresztül építjük az érdeklődői adatbázist, akiket esettanulmányokat tartalmazó hírlevél sorozattal terelünk a másodlagos konverzió, azaz a későbbi személyes találkozók felé.
A szerkezet, a design, valamint a szöveges és vizuális tartalmak kialakításakor is ezeket a célokat tartottuk szem előtt, a célcsoport pszichográfiai jellemzőire építve. Így született meg ez az egyszerű szerkezetű, könnyen és gyorsan átlátható, reszponzív, tehát mobileszközön és kényelmesen megtekinthető honlap.