Mielőtt rátérnénk a fizetett posztok témakörére, fontos, hogy tudd, ez csupán egy kicsi szelete annak a hirdetési palettának, amit a Facebook felülete kínál. A posztok, bejegyzések hirdetése csupán a felszín, mivel a kék óriás tisztában van vele, hogy még a céges felhasználók többsége nem ismeri, nem használja a Hirdetéskezelt, ami a Facebook egyedi platformja a fizetett hirdetések indítására és kezelésére.
Éppen ezért jelentetett meg egyszerűbb lehetőségeket, mint például a bejegyzések alatt megjelenő “Bejegyzés hirdetése” kék gombot, amely egy sokszor egyszerűbb felület segítségével, pár lépésben lehetővé teszi azt, hogy szinte bárki hirdessen egy bejegyzést, amit közzé tett a közösségi oldalon.
Ha már a lehetőség adott rá, felmerül a kérdés, vajon megéri-e, érdemes-e bejegyzéseket kiemelni, hirdetni.
Pár évvel ezelőtt, és ha régebb óta vagy az online marketing világában, akkor emlékezhetsz is erre, nagy port kavart a “Facebook Zero”, amelynek lényege, hogy a közösségi média óriás az addiginál jóval kevesebb reklám jellegű tartalmat mutat meg felhasználóinak, és jelentősen megnyirbálta a cégek eléréseit.
Ez sokakat érzékenyen érintett, azonban kesergés helyett a jó megközelítés az, ha megpróbáljuk kihozni a lehetőségekből a legjobbat.
Ez esetben ha már dolgoztál egy poszttal, esetleg más írta neked és fizettél érte, akkor vétek lenne a folyamatban itt megállni.
Ugyanis hiába teszed ki, ha nem fog eljutni a követőidhez, akkor az a poszt olyan, mintha nem is létezne.
Pontosan ezért, hogy ne csak felesleges fáradozás legyen a posztjaidba tett munka, hanem el is olvashassák a követőid, érdemes energiát és pénzt fektetni abba is, hogy egy kis hirdetéssel támogatva eljuthasson minél több követődhöz. Ezáltal pedig a Facebook marketing stratégia részévé váljon.
A legtöbben csak a posztok alatt használható Bejegyzés kiemelése lehetőséget ismerik és használják, azonban egy profi hirdető inkább a Hirdetéskezelő felületén keresztül fogja beállítani a hirdetéseidet.
Miért?
Mert sokkal pontosabb hirdetési célzási lehetőségek állnak rendelkezésre, és ha több napra hirdeted meg a posztod, akkor jobb eredményeket is érhetsz el, mintha csupán az alapértelmezett lehetőségek közül válogatnál.
Ha úgy érzed, te magad nem akarsz vesződni sem a posztok készítésével, sem azok hirdetésével, keress minket bátran, megoldjuk helyetted!
Senior kollégáink egyedi hirdetési tervet dolgoznak ki számodra és a rendelkezésre álló keretből a legtöbbet hozzák ki!