Az első lépés, hogy alaposan megismerjük a céged. Ehhez egy online megbeszélést fogunk javasolni, ahol kollégánk alaposan felkészül kérdésekkel, és minden olyan témát megbeszéltek, amely az első havi kész Facebook marketing tervezet elkészítéséhez szükséges.
Mint minden esetben, egy ilyen típusú együttműködésben is saját kijelölt kapcsolattartód lesz, így nem, kell egyszerre több emberrel egyeztetned és tartanod a kapcsolatot, mi ezt hatékonyan, időt spórolva és kényelmesen megoldjuk veled.
Miután minden kérdéses pontot tisztáztunk, elkészítjük az első hónapra a Facebook marketing stratégiád, amely keretében kapni fogsz egy dátumokra, napokra lebontott tartalomtervezetet.
A tervezetben jelölünk minden egyes témát, így pontosan látni fogod, miről is fog szólni az adott hónap Facebook kommunikációja.
A tervezet elfogadása után megkapod a konkrét szövegeket, sőt a kidolgozott képeket is.
A képek esetében több grafikai megjelenést készítünk, hogy egységes, mégis ízléses és változatos arculatot kaphassanak a posztjaid, amelyek egyúttal a vállalkozásod felismerhetőségét is növelik.
Az együttműködés része természetesen az is, hogy ezeket a posztokat időzítjük, így biztosítva a kiegyensúlyozott, folyamatos és izgalmas kommunikációt a Facebook oldaladon.
Minden hónapban előre dolgozunk, azaz elsejére a kezedben lesz a teljes hónaphoz szükséges minden kommunikációs elem, időzítve, meghirdetve.
Már nem elég a jó tartalom! Az organikus eléréseket támogatnunk kell Facebook hirdetésekkel is!
A Facebook hirdetési stratégia kidolgozása legalább olyan fontos, mint magának a tartalomstratégiának a megalkotása.
A Facebook hirdetések esetében komplexen gondolkodunk, nem csupán a posztokra fókuszálunk, hanem a vállalkozásod teljes működéséhez megalkotunk egy Facebook hirdetési stratégiát.
Több éves tapasztalatunknak köszönhetően bármilyen vállalkozás esetében megtaláljuk a hatékonyan működő hirdetéseket.
A legjobban működő kampánycélokat használjuk, egyedi közönségeket hozunk létre és tesztelünk, valamint hirdetések széles skáláját vetjük be mind tartalmilag, mind pedig képi világában.
Mivel napi szinten kezeljük a Facebook Hirdetéskezelőjét, ismerjük az újdonságokat, és bármilyen változáshoz képesek vagyunk gyorsan alkalmazkodni. Levesszük a válladról a hirdetések terhét, ugyanis jól tudjuk, hogy aki nem mozog otthonosan a Facebook hirdetések világában, annak csupán a felület folyamatos változása is kihívást jelent.