ITT AZ IDŐ, HOGY A CÉGED IS ÉLVEZZE
A FACEBOOK MARKETING ELŐNYEIT!

A SOCIAL MÉDIÁT SOK CÉG HASZNÁLJA
DE VALÓBAN PROFIN CSAK KEVESEN


Fontos szemelőtt tartani, hogy a közösségi média egy marketing eszköz, tehát a minimum elvárás, hogy megtérüljön a ráfordított idő és büdzsé. A valódi cél, hogy építsd céged imázsát és brand-jét, továbbá bevétel növekedést generáljon. A célok eléréséhez viszont elengedhetetlen, a profi tartalom és Facebook hirdetési stratégia.




5 DOLOG, AMIT MINDENKINEK TUDNIA KELL
A SOCIAL MÉDIA MARKETINGRŐL


  1. A like jó visszajelzés a bejegyzések minőségével kapcsolatban, de nem tekinthető valódi eredménynek a bevétel növelés szempontjából.
  2. Profi tartalom és Facebook hirdetési stratégia hiányában nem érdemes használni a közösségi médiát, mivel nincs reális esély a ráköltött büdzsé megtérülésére.
  3. Nem ingyenes marketing eszköz, ha valaki nem költ hirdetésekre, poszt kiemelésekre, nincs reális esély a pozitív eredményre.
  4. A profi tartalom alapvető a Facebook oldal kezelése során, de csupán bejegyzésekkel nem lehet jelentős eredményeket elérni.
  5. A rajongógyűjtésnek a Facebook marketing során csak abban az esetben lehet értelme, ha a követők a célcsoportjából kerülnek ki. Úgy érdemes tekinteni az oldalra, mint egy releváns értékesítési adatbázisra.



SZEREZZ ÚJ VEVŐKET
A SOCIAL MÉDIÁN KERESZTÜL


facebook marketing stratégia az új vevőszerzéshez
A közösségi média egy óriasi adatbázis, ami csak arra vár, hogy kiaknázzuk a benne rejlő lehetőségeket. Ezeken a csatornákon gyakorlatilag a teljes aktív lakosság elérhető. Így a Facebook marketing igen hatékony eszköze lehet a forgalom megnövelésének. Segítünk kidolgozni céged számára az optimális hirdetési rendszert, amivel a költséghatékonyan és folyamatosan tehetsz szert új vevőkre, ügyfelekre a Facebook marketing stratégia révén.



“CONTENT IS KING”
MIÉRT FONTOS A MINŐSÉGI TARTALOM?


Ahhoz, hogy a social media marketing hatékony legyen, nem elég csak a hirdetésekre koncentrálni, fontos hogy az oldalon megjelenő bejegyzések is minőségiek legyenek, és hogy Facebook oldal kezelése összehangolt marketing stratégia alapján történjen. A profi tartalmak folyamatosan fenntartják az oldal kedvelőinek érdeklődését, építik a cég imázsát és támogathatják az értékesítést. “Egy Facebook, vagy Instagram bejegyzést bárki tud írni.” Igen, emiatt a gondolkodásmód miatt jelent még mindig versenyelőnyt, ha valaki komolyan veszi a minőségi tartalomgyártást, és jól kidolgozott Facebook marketing stratégia kerül megtervezésre.

facebook hirdetési stratégia minőségi tartalommal a teljes értékű Facebook marketing titka
facebook marketing eszközök és használatuk

Az általunk készített bejegyzések a közösen végiggondolt tartalomstratégia mentén kerülnek kialakításra. A Facebook oldal kezelése során pontosan meghatározott rendszer szerint készítünk, időzítünk, és hirdetünk bejegyzéseket, amelyek teljesítményét folyamatosan figyeljük, a levont következtetések alapján pedig finomítjuk a Facebook marketing során alkalmazott kommunikációt.



BÍZD MARKETINGED CSAPATUNKRA
EGYETLEN ALKALMAZOTT BÉRÉNEK TÖREDÉKÉÉRT


facebook hirdetés hatékonyan, helyezze a Facebook marketing folyamatát stabil lábakra
A közösségi média profi használatához tapasztalt szakemberre van szükség, akinek az alkalmazása a bérköltségekkel együtt akár 4-600 ezer forintos terhet is róhat a cégedre havonta. Nem beszélve arról, hogy egy alkalmazott felvétele mindig kockázatos döntés, hiszen nem csak szakmailag, emberileg is be kell tudnia illeszkednie a meglévő csapatba.

De van más megoldás! Ezen akadályok áthidalhatóak a Facebook marketing feladatok kiszervezésével, a Facebook kampány tervezés és kezelés munkafolyamatát tapasztalt ügynökség kezébe adva. Ha cégünkre bízod a közösségi média marketinged menedzselését, akkor egy komplett szakértői csapat tudását kapod meg egyetlen alkalmazott havi bérköltségének töredekéért.


EZÉRT ÉRDEMES BELEVÁGNI
A PROFI SOCIAL MEDIA MARKETINGBE


AMI NŐ

AZ ÚJ VÁSÁRLÓK SZÁMA
A VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK SZÁMA
A VÁSÁRLÁSOK SZÁMA ÉS A CÉGE BEVÉTELE

AMI CSÖKKEN

AZ ÚJ VÁSÁRLÓK EGYSÉGNYI KÖLTSÉGE
A VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK EGYSÉGNYI KÖLTSÉGE
A NEM VÁSÁRLÓ HONLAP LÁTOGATÓK SZÁMA

Hogyan lehet eredményes
a Facebook marketing stratégiád?

Mint minden marketing tevékenységed, a Facebook marketing is akkor lehet eredményes, ha nem ad hoc módon vágsz bele, hanem egy előre kidolgozott stratégia mentén. A Facebook marketingednek része kell, hogy legyen a Facebook posztokhoz kapcsolódó tartalomstratégia, valamint a Facebook hirdetési stratégia is.

Milyen szempontokat kell figyelembe venned a Facebook tartalmak stratégiai tervezésekor?

Természetesen minden vállalkozás Facebook oldala más, de néhány alapvető marketing szempontot érdemes figyelembe venni a tervezéskor.

Mik ezek a szempontok?
  • Milyen jellegű a vállalkozásod? Szolgáltató vagy, esetleg a tudásodat érzékesíted képzések formájában, vagy webshopod van?
  • Milyen az ideális közönséged?
  • Kiket szeretnél nagyobb számban a vállalkozásod köré vonzani?
  • Melyek azok a témák, amelyekről a legkönnyebben kommunikálsz?
  • Mik azok a témák, amik a leginkább megmozgatják a követőid fantáziáját?
  • Milyen rendszerességgel tudsz új tartalmat megosztani?
  • Van-e például blogod, írsz-e cikkeket?
  • Vannak-e állandó termékeid, amelyeket be tudsz mutatni?
Ez csupán néhány szempont a sok közül, amelyeket egy alaposan kidolgozott Facebook marketing stratégiában mérlegelni kell.
Természetesen tapasztalt kollégáink ezen kérdéseken túl is számtalan szempontot mérlegelnek a cégedre szabott tartalomstratégia kialakításakor. Még ha nincs is ötleted arra, hogyan lehet megtölteni egy egész hónapot, majd hónapok sorozatát értékes tartalmakkal, csapatunk ezt garantáltan megoldja helyetted!

A jó Facebook marketing nem a tartalmak tervezésével kezdődik! Sőt, nem is a hirdetésekkel!

Mint minden kommunikációhoz, a Facebook posztokhoz is elengedhetetlen, hogy pontosan meglegyen az előre kidolgozott pozicionálásod, célzásod, azaz rendben legyenek azok az alapkérdések, amelyek nélkül nem lehet logikus és hatékony tartalomstratégiát tervezni.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy tűpontosan tudnod kell a választ 4 kérdésre:
  • Kiknek nyújtod a termékeidet, szolgáltatásaidat?
  • Azok miben különlegesek?
  • Miért vagy te egyedi és különleges a piacon?
  • Kik az ideális vásárlóid?
Ha te magad sem tudod ezekre a kérdésekre a válaszokat, akkor nagyon nehéz olyan egységes kommunikációt kialakítani, amely hónapról-hónapra növeli a követőid számát és vásárlásokban, megkeresésekben is mérhető eredményeket hozzon.

Ha viszont már sikeresen lefektetted az alapokat, akkor egyenes az út az együttműködésünkhöz, és napokon belül belevágunk a közös munkába!

Hogyan dolgozunk a
Facebook marketing stratégiád kialakításakor?

Az első lépés, hogy alaposan megismerjük a céged. Ehhez egy online megbeszélést fogunk javasolni, ahol kollégánk alaposan felkészül kérdésekkel, és minden olyan témát megbeszéltek, amely az első havi kész Facebook marketing tervezet elkészítéséhez szükséges.

Mint minden esetben, egy ilyen típusú együttműködésben is saját kijelölt kapcsolattartód lesz, így nem, kell egyszerre több emberrel egyeztetned és tartanod a kapcsolatot, mi ezt hatékonyan, időt spórolva és kényelmesen megoldjuk veled.

Miután minden kérdéses pontot tisztáztunk, elkészítjük az első hónapra a Facebook marketing stratégiád, amely keretében kapni fogsz egy dátumokra, napokra lebontott tartalomtervezetet.

A tervezetben jelölünk minden egyes témát, így pontosan látni fogod, miről is fog szólni az adott hónap Facebook kommunikációja.

A tervezet elfogadása után megkapod a konkrét szövegeket, sőt a kidolgozott képeket is. A képek esetében több grafikai megjelenést készítünk, hogy egységes, mégis ízléses és változatos arculatot kaphassanak a posztjaid, amelyek egyúttal a vállalkozásod felismerhetőségét is növelik.

Az együttműködés része természetesen az is, hogy ezeket a posztokat időzítjük, így biztosítva a kiegyensúlyozott, folyamatos és izgalmas kommunikációt a Facebook oldaladon.

Minden hónapban előre dolgozunk, azaz elsejére a kezedben lesz a teljes hónaphoz szükséges minden kommunikációs elem, időzítve, meghirdetve.

Már nem elég a jó tartalom! Az organikus eléréseket támogatnunk kell Facebook hirdetésekkel is!

A Facebook hirdetési stratégia kidolgozása legalább olyan fontos, mint magának a tartalomstratégiának a megalkotása.

A Facebook hirdetések esetében komplexen gondolkodunk, nem csupán a posztokra fókuszálunk, hanem a vállalkozásod teljes működéséhez megalkotunk egy Facebook hirdetési stratégiát.

Több éves tapasztalatunknak köszönhetően bármilyen vállalkozás esetében megtaláljuk a hatékonyan működő hirdetéseket.

A legjobban működő kampánycélokat használjuk, egyedi közönségeket hozunk létre és tesztelünk, valamint hirdetések széles skáláját vetjük be mind tartalmilag, mind pedig képi világában. Mivel napi szinten kezeljük a Facebook Hirdetéskezelőjét, ismerjük az újdonságokat, és bármilyen változáshoz képesek vagyunk gyorsan alkalmazkodni. Levesszük a válladról a hirdetések terhét, ugyanis jól tudjuk, hogy aki nem mozog otthonosan a Facebook hirdetések világában, annak csupán a felület folyamatos változása is kihívást jelent.

Hogyan dolgozunk a
Facebook hirdetési stratégiád kialakításakor?

Egyeztetjük a legfontosabb céljaidat, és segítünk akár a havi szintű költségkereted meghatározásában is, ha nincs elképzelésed.

Ha konkrét összeg áll rendelkezésünkre, akár a te elképzeésed, akár a mi javaslatunk alapján, akkor ezt figyelembe véve, valamint a korábban egyeztetett célok figyelembe vételével pontosan kidolgozzuk, milyen hirdetéstípusokat és kampányokat fogunk használni az eredményesség érdekében.

A Google Ads kezelése nem a szövegek készítésével vagy a kulcsszavak kutatásával kezdődik, hanem egy hatékony Ads hirdetési stratégia felállításával.

Ehhez alaposan fel kell mérni, hogy pontosan mik a hirdetési céljaid A hirdetéseidet aktívan kezeljük, folyamatosan teszteljük, és egyszerre több fronton is fejlesztjük. Velünk túlléphetsz a posztok kiemelésén, mert ennél sokkal összetettebb Facebook hirdetési stratégiát valósítunk meg.

Munkánkhoz hozzátartozik, hogy minden hónapról hirdetési riportot készítünk, áttekinthetően és érthetően, így folyamatosan látni fogod a hirdetéseid eredményességét.

Bízd ránk a Facebook posztjaid és Facebook hirdetéseid kezelését, és az ezzel kapcsolatos összes feladatot és terhet levesszük a válladról, egy munkatárs bérének töredékéért.

MENNYIBE KERÜL?
ISMERD MEG CSOMAGJAINKAT!



SOCIAL Start csomag

TARTALOM
  • Tartalom stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Havi 12 db Facebook bejegyzés írása és logózása grafikai sablonnal
  • Havi 12 db Instagram poszt (Facebook poszt mutáció)
  • Bejegyzések feltöltése, beállítása és időzítése
  • A bejegyzésekhez érkező kommentekre reakció
  • A felhasználók moderálása

HIRDETÉSEK
  • Hirdetési kampány stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Facebook kampány tervezés, kezelés
  • Hirdetések grafikai tervezés, szövegezése

MARKETING SUPPORT ÉS RIPORT
  • Havi 3 óra support (email, telefon)
  • Havi riport készítése az elért eredményekről.

 

A csomag ára: 149.000 Ft+ÁFA/hó

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »




 

SOCIAL Pro csomag

TARTALOM
  • Tartalom stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Havi 20 db Facebook bejegyzés írása és logózása grafikai sablonnal
  • Havi 20 db Instagram bejegyzés (Facebook bejegyzés mutációja) 
  • Bejegyzések feltöltése, beállítása és időzítése
  • A bejegyzésekhez érkező kommentekre reakció
  • A felhasználók moderálása

HIRDETÉSEK
  • Hirdetési kampány stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Facebook kampány tervezés, kezelés
  • Hirdetések grafikai tervezés, szövegezése


MARKETING SUPPORT ÉS RIPORT
  • Havi 3 óra support (email, telefon)
  • Havi riport készítése az elért eredményekről.

 

A csomag ára: 199.000 Ft+ÁFA/hó

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »




 

SOCIAL Premium csomag

TARTALOM
  • Tartalom stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Havi 30 db Facebook bejegyzés írása és logózása grafikai sablonnal
  • Havi 30 db Instagram bejegyzés (Facebook bejegyzések mutációja)
  • Bejegyzések feltöltése, beállítása és időzítése
  • A bejegyzésekhez érkező kommentekre reakció
  • A felhasználók moderálása

 

HIRDETÉSEK
  • Hirdetési kampány stratégia kialakítása, optimalizálása
  • Facebook kampány kezelés
  • Hirdetések grafikai tervezés, szövegezése


MARKETING SUPPORT ÉS RIPORT
  • Havi 3 óra support (email, telefon)
  • Havi riport készítése az elért eredményekről.

 

A csomag ára: 249.000 Ft+ÁFA/hó

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »

Egyedi igényeim vannak

Ha csomagjaink között nem találod a céged számára a megfelelő ajánlatot, írj nekünk és egy ingyenes konzultáció során felmérjük az igényeidet, és elkészítjük egyedi ajánlatunkat.

 

ÉRDEKEL A SZOLGÁLTATÁS, BESZÉLJÜNK RÓLA »



VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK