Webshop marketing

Komplex megoldás a webáruházad növekedéséhez

Ismerjük a webáruházak világát, és tudjuk, mi kell a sikerhez! Nemcsak tanácsokat adunk, meg is valósítunk helyetted! 
Ők is minket választottak:

Nem elég, ha csupán jelen vagy a piacon.

Ahhoz, hogy kitűnj a konkurenciáid közül és növeld a vásárlóid számát, jól átgondolt
és hatékony stratégiára, valamint megvalósításra van szükséged.

A verseny rendkívül éles, és tudjuk, hogy számos kihívás nehezíti meg a sikeres működést.

Tudjuk, milyen sok kihívással szembesülsz, ha webshopod van…

Évek óta foglalkozunk webáruház-marketinggel, és számos sikeres kampánnyal növeltük ügyfeleink bevételét. Webshopot üzemeltetni ma már nem csupán annyit jelent, hogy létrehozol egy weboldalt, feltöltöd a termékeidet, és várod a vásárlókat.
EvoBrands Kolléga Szilvi
Evobrands Kolléga Attila

Tőlünk komplex megoldást kapsz: 
webshop marketing és kivitelezés egyben!

A webshop marketing csomagunk minden olyan eszközt tartalmaz, amelyre szükséged van ahhoz, hogy webáruházad sikeres legyen. Teljes körű szolgáltatásokat nyújtunk, amelyekkel lefedjük az összes fontos marketingterületet:
Érdekelnek a szolgáltatásaink?

Mutatunk egy csomagot, ami népszerű az ügyfeleink körében!

Facebook és Instagram posztok készítése

A Meta platformjain való jelenlét nélkülözhetetlen egy webáruház számára, hiszen itt közvetlenül elérheted vásárlóidat és potenciális ügyfeleidet. Gondoskodunk róla, hogy a Facebook és Instagram posztjaid ne csak rendszeresek, hanem érdekesek és relevánsak legyenek, illeszkedve a webáruházad aktuális kampányaihoz.
Mire használjuk a Facebook és Instagram hirdetéseket?

Facebook és Instagram hirdetések kezelése

A Facebook és Instagram hirdetések révén célzottan érheted el azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb valószínűséggel érdeklődnek a termékeid iránt. Hirdetési specialistáink biztosítják, hogy kreatív hirdetéseid a megfelelő célcsoporthoz jussanak el, miközben optimalizáljuk kampányaidat a legjobb eredmények érdekében.
Mire használjuk a Facebook és Instagram hirdetéseket?

Google Ads
kampányok kezelése

A Google Ads kampányok lehetővé teszik, hogy közvetlenül elérd azokat a felhasználókat, akik aktívan keresnek a termékeidhez hasonló megoldásokat. Keresési, Display, Shopping vagy Remarketing kampányainkkal segítjük, hogy a megfelelő üzenetek a megfelelő időben találják meg a potenciális vásárlókat. Ez a Meta hirdetések mellett elengedhetetlen a webshop fejlődéséhez!
A Google Ads kampányaink révén:

Hírlevelek írása és kiküldése

A hírlevél marketing az egyik leghatékonyabb eszköze a webshop marketingnek. Segítünk folyamatosan kapcsolatban maradni meglévő és potenciális ügyfeleiddel, releváns tartalmak és ajánlatok küldésével.

Az általunk készített hírlevelek segítségével:

Legyen szó új termékekről, exkluzív ajánlatokról vagy hasznos tippekről,
a hírleveleid mindig értéket képviselnek majd a feliratkozók számára.

Eladások növelése

Értesítheted a vásárlóidat a legújabb termékekről és akciókról, így növelheted az eladásokat és erősítheted az ügyfélkapcsolatot.

Bizalomépítés

Bizalmat építhetsz a rendszeres kommunikációval, így a vásárlóid folyamatosan emlékezni fognak a márkádra.

Újravásárlás növelése

Növelheted az újravásárlásokat, hiszen célzott ajánlatokkal ösztönözheted a korábbi vásárlókat, hogy újra nálad költsenek.

Blogcikkek készítése

A blogcikkek nemcsak SEO szempontból előnyösek, hanem lehetőséget adnak arra is, hogy mélyebben bemutasd a termékeidet, válaszolj a vásárlói kérdésekre, és szakértői pozíciót építs a piacon. Mi rendszeresen készítünk olyan blogcikkeket, amelyek relevánsak a célközönséged számára, és támogatják a vásárlói döntéseket.
A blogcikkek segítségével:

Erősítheted a keresőoptimalizálást

A releváns kulcsszavakat tartalmazó cikkek javítják a weboldalad keresőmotorokban való helyezését.

Edukálhatod a vásárlóidat

 Részletes útmutatókkal, termékbemutatókkal és vásárlási tanácsokkal segítheted a vásárlóidat a döntéshozatalban.

Növelheted a weboldalad látogatottságát

Értékes tartalmakkal visszatérő látogatókat és új vásárlókat vonzhatsz a webáruházadba.

TikTok videók készítése

A TikTok videók készítése különleges kreativitást és a platform működésének kiváló ismeretét követeli meg. Mi biztosítjuk számodra azt a szakértelmet, amellyel könnyedén megragadhatod a célközönséged figyelmét, miközben a márkádat is hitelesen képviseled.
A TikTok videók segítségével:

TikTok hirdetések kezelése

A TikTok az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi média platform, ahol széles korcsoport érhető el, akik fizetőképes keresletet nyújthatnak a termékeid, szolgáltatásaid iránt. Mi segítünk abban, hogy hirdetéseid pontosan a megfelelő közönséghez jussanak el, korcsoport-specifikus kommunikációval.
A TikTok hirdetések segítségével:

Új követőket szerezhetsz

Olyan hirdetéseket készítünk, amelyek felkeltik a figyelmet és új követőket vonzanak, akik érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.

Márkaismertséget növelhetsz

Kihasználjuk a TikTok egyedi formátumait, hogy a márkád gyorsan és hatékonyan terjedjen a platformon.

Közvetlen vásárlásra ösztönözhetsz

TikTok hirdetésekkel azonnali interakcióra és vásárlásra ösztönözheted a felhasználókat, növelve a konverziót.

Promóciók és események népszerűsítése

Hatékonyan juttathatod el a promóciós üzeneteidet és eseményeidet a célcsoportodhoz, maximalizálva az elérést és a részvételt.

Miért érdemes velünk dolgoznod webáruházad növekedésén?

Szakértői
csapat vagyunk

Tapasztalt marketing szakembereink minden eszközt bevetnek, hogy a legjobb eredményeket érjük el webáruházad számára.

 Komplett megoldások
egy helyen

Nem kell több szolgáltatóval együtt dolgoznod mi mindent lefedünk, amit egy modern webshop marketing tevékenysége megkövetel.

Rugalmasság és
testreszabhatóság

Csomagjainkat a te egyedi igényeid szerint alakítjuk ki, biztosítva, hogy a szolgáltatásaink pontosan azt nyújtsák, amire szükséged van.

Hogyan dolgozunk együtt?

4 lépésben
vezetünk a siker felé!

Mennyibe kerül a webshop marketing szolgáltatás?

Áraink a webshopod igényeitől és a választott szolgáltatásoktól függnek, de mutatunk egy csomagot, ami népszerű az ügyfeleink körében!

WEBSHOP MARKETING CSOMAG

399.000  Ft+ÁFA/hó

(az összeg nem tartalmazza a hirdetési keretet)

GOOGLE ADS, META, ÉS TIKTOK HIRDETÉS

Hirdetés menedzsment havi 600.000 Ft költésig

HAVI SOCIAL MEDIA TARTALOMGYÁRTÁS

HÍRLEVÉL MARKETING + BLOG

HAVI RIPORT ÉS SUPPORT

A TikTok videók készítésére és a hirdetés kezelésre vonatkozó ajánlatot minden esetben egyedileg készítjük el az igényektől függően! 

Megnéznéd, hogyan dolgozunk?

Annak érdekében, hogy te is meggyőződhess a munkánk minőségéről, folyamatosan esettanulmányokat készítünk, véleményeket, visszajelzéseket kérünk, és ezeket publikusan közzé is tesszük.

Milyen élmény velünk együtt dolgozni? 

Beszéljenek
helyettünk ügyfeleink
Okulov JaanaKörúti Orvosi Centrum
Read More
" 2019 tavasszal cégünk nagyon sikeres döntést hozott, mert a marketing feladatokat, a social media posztokat, a Google Ads hirdetéseket és a hírlevél küldést egy kézben összpontosítottuk. Partnerünknek az Evobrands-et választottunk. Együttműködésünk egy könnyen összehangolható, hatékonyt rendszert eredményezett, amelynek az alapja a naprakész, pontos és gyors ügyintézés. Köszönet az Evobrands-nak! "
Csajformátor, Lash Brill Bar Fazekas-Balogh Bettina - Ügyvezető
Read More
" A közösen elért eredmények mellett, ami a legpozitívabb számomra, és a legfontosabb, hogy nagyon könnyű a kommunikáció veletek. Bármi kérésem, vagy felvetésem van , azonnal kapok rá választ, és azonnal el is van készítve. Sőt plusz ötleteket is kapok, ami megint csak pozitív. Ami még számomra fontos, hogy a marketing mellett 2 weboldalt is készítettetek nekem úgy, hogy nagyjáboli elképzelést mondtam, de ennek ellenére tökéletesen rá éreztetek arra hogy mit is szeretnék. Mindig értesítve vagyok, és érzem hogy foglalkoztok is velem és a projektjeimmel, értesítve vagyok mindenről, és ha bármi probléma felmerül azonnali megoldást kapok. ”
FF PersonalFazekas Gergő - Ügyvezető
Read More
" Szeretném megosztani a tapasztalataimat az EvoBrands Kft csapatáról, akik vállalták a munkaerőkölcsönző cégünk oldalának online tartalomgyártását és hirdetéseinek kezelését. Ez az együttműködés igazi sikerélmény számunkra, az eddig elért eredményekre pedig büszkék vagyunk. "

Oxygen Wellness NaphegySzonda Kornélia - Ügyvezető
Read More
“ Egy éve dolgozunk együtt az Evobrands Marketing Ügynökséggel. Felmérték a megrendelői igényeket, elképzeléseket és az eredeti ötletből a lehető legtöbbet megtartva, azt professzionálisan kiegészítve, profi csapattal megtámogatva dolgozták ki a megoldásokat. Az ő kezükben van a Facebook és Instagram posztok készítése, a hírlevelek felépítése és a Google Ads hirdetések menedzselése. Folyamatában rugalmasak, és a vállalt határidőket tartva támogatják a munkánkat, menedzselik a kampányainkat. Szívesen dolgozunk velük. ”
Multi-Vitamin.hu Jánvári András - Ügyvezető
Read More
" Az EVOBRANDS csapatával szinte minden olyan marketing folyamatban dolgoztunk már együtt, ami egy olyan nagy cég életében előjöhet, mint amilyenek mi vagyunk. Webáruházzal és 5 fizikai üzlettel sok-sok kihívás elé állítottuk már őket, kértünk komplett social media kezelést, új landing oldalakat, és rendszeres kérünk tőlük grafikai tervezést is a boltjainkba, sőt, óriásplakátokat és termékcsomagolásokat is készítettek már számunkra. Sok éve dolgozunk együtt, de mindig minden gördülékenyen ment, minden típusú kérésünket maximális hozzáértéssel és a lehető legrövidebb idő alatt próbálják teljesíteni. Elégedettek vagyunk a közös munkával! "
OkosgazdákTrabach Botond - Ügyvezető
Read More
" Azzal kerestük meg az EVOBRANDS csapatát, hogy egy teljesen új márka bevezetésében segítsenek. Létrehoztunk közösen egy olyan portált, amelyen partnereink mezőgazdasági gépeit hirdetjük, azonban az induláskor még szó szerint semmink nem volt az elképzeléseken kívül. Egy több hónapos, szoros együttműködés kezdődött, ahol először stratégiai tanácsadást kaptunk, majd elkészítették az arculatunkat, a weboldalunk grafikai tervét, és számtalan online megjelenésünk megtervezésében is segítettek. Miután sikeresen leraktuk az alapokat, azon kezdtünk dolgozni, hogy megismertessük magunkat a potenciális ügyfelekkel, amelyhez a csapat Facebook és Instagram posztok készítésével, valamint a hirdetéseink kezelésével járult hozzá. Szeretjük, hogy gyorsan reagálnak, és szinte nem tudunk olyan feladatot adni nekik, amiben ne tudnának segíteni. Az elmúlt 1 évben rengeteget fejlődtünk, és jóval lassabban haladtunk volna, ha nem segít minket az EVOBRANDS csapata, elégedettek vagyunk az együttműködéssel. "
Békés Megyei Rendőr-FőkapitányságDeák Sándor r. őrnagy
Read More
“ A program célját képezte, hogy fiatalos szemléletű, munkájukban precíz, a menetközben előforduló változtatások kapcsán, nyitott és rugalmas csapattal szerettünk volna együtt dolgozni. Az együttműködés a fentiek figyelembe vétele mellett valósult meg, rugalmas és segítőkész hozzáállással. Igyekeztek az igényeknek megfelelően az alapokat lefektetni, amely során az egyeztetések, a kommunikáció menete kimagaslóan vitte a végeredmény irányába a projektet. A kommunikációt és egyben a közös munkát nagyon pozitív irányba vitte a projektvezetőnk türelme és kimagasló segítőkészsége. ”
Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft. Dr. Kocsis Beatrix - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó. A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel. ”
Családi Könyvklub WebáruházGyőry Attila - tulajdonos
Read More
“ Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve. ”
Lotus HouseSzanyi Imre - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy olyan ügynökség, aki csinál egy logót, vagy elindít egy reklámot. Komplex stratégiát dolgoznak ki, hogy a cég arculata és marketing tevékenysége a leghatékonyabb legyen. Náluk végre azt érzem, hogy valóban fontos az ügyfél. Nyugodt szívvel bíztam rájuk a marketing tevékenységemet, az új honlapom tervezését, a Facebook kommunikációmat és az online hirdetéseket. Bátran ajánlom őket azoknak, akik komolyan akarják venni cégük marketingjét! ”
Kond-Coop Kft. Trabach Zoltán - Ügyvezető
Read More
" Tartottunk tőle, hogy mezőgazdasági témában nehéz lesz jó marketing ügynökséget találni, de tévedtünk. Az EVOBRANDSes csapattal a kezdetektől könnyen megértjük egymást, és már több éve sikeresen dolgozunk együtt. Szükségünk volt egy új weboldalra, amit kiválóan megterveztek, így később nyugodt szívvel vontuk be őket a grafikai tervezésekbe, sőt közösen a heti hírlevelezést is beindítottuk. Villámgyorsan reagálnak mindenre, könnyen elérhetők és segítőkészek, így mi nem választanánk mást helyettük! "
Previous
Next

Meghívhatunk egy
ingyenes online konzultációra?

Jelentkezz egy ingyenes konzultációra űrlapunk segítségével,
hogy közösen eldönthessük, mi lenne számodra a megfelelő következő lépés!

Konzultációs űrlap

A csillaggal* megjelölt mezők kitöltésé kötelező!
Miben segíthetünk?

Elküldés után nem vesztegetjük az időt, az Evobrands csapata azonnal munkához lát és rövidesen felveszi veled a kapcsolatot!

Kérdések cikáznak a fejedben a webshop marketingről? 

A webshop marketing kulcsfontosságú a sikeres online értékesítéshez. A megfelelő marketingstratégiával több látogatót vonzhatsz az oldaladra, növelheted a konverziós arányt, és hatékonyabban tarthatod meg a meglévő ügyfeleidet. Ezen túlmenően, a célzott hirdetésekkel és optimalizált tartalmakkal biztosíthatod, hogy a potenciális vásárlók könnyen megtalálják a webshopodat a keresőmotorokban és a közösségi médiában is.

Csomagjaink átfogó megoldásokat kínálnak, amelyek magukban foglalják a Facebook posztok és hirdetések kezelését, Google Ads kampányok készítését és optimalizálását, hírlevelek írását és küldését, valamint blogbejegyzések készítését. Minden egyes szolgáltatás célja, hogy növelje a webshopod láthatóságát, javítsa a vásárlói élményt és maximalizálja a bevételeidet.

Az eredmények időtartama számos tényezőtől függ, mint például a versenytársak erőssége, a piac sajátosságai, valamint a használt marketing eszközök. Általában már néhány hét után láthatóak az első pozitív változások, mint például a megnövekedett forgalom vagy a jobb konverziós arány. Azonban a teljes körű eredmények elérése és az optimalizált kampányok kifejtése érdekében néhány hónapra lehet szükség.

A többcsatornás marketing lehetővé teszi, hogy a potenciális vásárlókat több ponton is elérd, így növelve a konverzió esélyét. Például a Facebook hirdetések segíthetnek új ügyfeleket szerezni, míg a hírlevelek hatékony eszközök a meglévő vásárlók megtartására. A Google Ads hirdetések révén célzott forgalmat irányíthatsz a webshopodra, míg a blogbejegyzések növelik a keresőoptimalizálást (SEO) és a szakmai hitelességet.

Az árak a választott szolgáltatásoktól és a kampányok bonyolultságától függnek. Mivel minden webshop egyedi, ezért csomagjainkat is rugalmasan alakítjuk ki az adott igényekhez igazodva. Az átláthatóság érdekében minden ügyfelünk számára részletes árajánlatot készítünk, amely tartalmazza a kampányok és az együttműködés költségeit.

Egy tapasztalt ügynökség, mint a miénk, képes optimalizálni a marketing erőfeszítéseket, így több időd marad a vállalkozásod egyéb területeinek fejlesztésére. Szakértőink a legújabb trendeket és technikákat alkalmazzák, hogy webshopod folyamatosan növekedjen, és lépést tartson a versenytársakkal. Ezen felül, mivel minden marketing tevékenység egy kézben összpontosul, az üzenetek és a kampányok egységesek és összehangoltak lesznek, ami tovább növeli a hatékonyságot.

Egy profi webshop marketing stratégia átfogó és hosszú távú tervezésen alapul, míg az alkalmi hirdetések csak rövid távú eredményekre fókuszálnak. A stratégia célja, hogy minden marketingcsatorna – például a hirdetések, SEO, hírlevelek és tartalommarketing – összehangoltan működjön, növelve az ügyfélszerzést és a konverziós arányt. Az egyedi stratégiánk segítségével a marketing költségek hatékonyabban térülnek meg, és folyamatos növekedést biztosítanak a webshopod számára.

A SEO (keresőoptimalizálás) lehetővé teszi, hogy a webáruházad organikusan is megtalálható legyen a Google keresőjében, ami hosszú távon csökkenti a fizetett hirdetésekre fordított költségeidet. Egy jól optimalizált webshop több releváns látogatót vonz, növelve ezzel a konverziók és a vásárlások számát. Csapatunk segít neked a kulcsszókutatásban, a technikai SEO fejlesztésekben, a tartalomoptimalizálásban és a blogcikkek készítésében, hogy a webshopod minél jobb helyezést érjen el a keresőkben. Rendszeresen nyomon követjük és optimalizáljuk az oldalad teljesítményét, hogy folyamatosan növeld a forgalmadat.

A költséghatékony hirdetési stratégia alapja a pontos célzás és az optimalizált kampánystruktúra. A Facebook, Instagram és Google Ads hirdetések kezelésével biztosítjuk, hogy csak a legrelevánsabb közönséget érd el, minimalizálva a felesleges kiadásokat. A hirdetéseket folyamatosan teszteljük és optimalizáljuk, hogy a legjobb ár-érték arányt érjük el. Emellett remarketing stratégiákat alkalmazunk, hogy a korábbi látogatók visszatérjenek és vásárlókká váljanak, így növelve a hirdetések hatékonyságát és csökkentve az egy vásárlóra jutó költségeket.

Egy új webáruház marketingjének sikeréhez már a kezdetektől komplex és átgondolt stratégiára van szükség. Kezdő webshopok számára kiemelten fontos a SEO beállítása, a remarketing stratégia és a közösségi média aktivitás – ezek nélkül a versenytársakkal nehéz felvenni a versenyt. Már az induláskor érdemes hirdetési kampányokat indítani és folyamatosan mérni az eredményeket, hogy minél hamarabb látható eredmények szülessenek.

Egy webshop marketing stratégiáját rendszeresen felül kell vizsgálni, mivel a piaci trendek, a vásárlói szokások és az online platformok algoritmusai folyamatosan változnak. Mi havonta elemezzük a kampányok teljesítményét, és javaslatokat teszünk az optimalizálásra, hogy a legjobb eredményeket érhesd el. A Facebook és Google Ads hirdetések heti többszöri optimalizálást igényelnek, míg a SEO és tartalommarketing havi rendszerességgel fejleszthető. A vásárlói visszajelzések és az adatelemzés alapján folyamatosan javítjuk a stratégiát, hogy növekedjen a konverziós arány és a megtérülés.

A webshop marketingben az adatvezérelt döntéshozatal kulcsfontosságú, hiszen az analitikák és riportok pontosan megmutatják, mi működik és mi nem. Csapatunk folyamatosan monitorozza a kampányok teljesítményét, és részletes riportokat készít, amelyek alapján optimalizálhatod a marketingtevékenységeidet. A Google Analytics, a Facebook Pixel és a hirdetési fiókok adatai segítenek abban, hogy ne megérzésből dönts, hanem valós számok alapján. Így csökkentheted a felesleges kiadásokat, növelheted a ROI-t (megtérülést) és hosszú távon fenntartható növekedést biztosíthatsz webshopod számára.

Ingyenes konzultáció

Dolgozók landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Oxygen kapmány landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

FF Personal webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Esettanulmány

VITAMIN SHOP

Multi-vitamin.hu

Marketing stratégia

A Multi-Vitaminnal folyamatosan egyeztetjük a legfontosabb stratégiai céljaikat, amelyeknek megfelelően alakítjuk mind a kommunikációt a közösségi média felületeiken, mind pedig a hirdetéseket. Folyamatosan új kampányok kivitelezésén dolgozunk, amelyek akár heti rendszerességgel változnak és megújulnak.

Projektmenedzsment 

Az aktív marketing tevékenység folyamatos feladatokkal jár legyen szó akár a grafikák nyomdai kivitelezéséről, akár a cég további partnereivel való közös munkáról. Évek óta aktívan részt veszünk a különböző projektek menedzselésében, hogy minden tevékenység a lehető leggördülékenyebben menjen.

Vásárlói értesítő levelek készítése 

A cég marketing kommunikációjának szerves része, hogy a hetente változó kampányaikról, akcióikról folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A Multi-Vitamin aktív közösségi média kommunikációt folytat mind Facebook oldalán, mind pedig az Instagramon. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoljuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a posztok ne csupán a termékeket értékesítsék, és a webáruház által kínált márkákat népszerűsítsék, hanem edukáló és közösségépítő tartalmak is folyamatosan megjelenjenek a platformokon.

A webáruház, valamint a fizikai boltok kínálata széles,így lehetőségünk van az egészség életmód témájában rendkívül színes kommunikációs terv megalkotására és végrehajtására.

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítjük az online jelenlétet.

A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeljük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, márkákat is hirdetünk, hogy növeljük a vásárlások számát.

A hetente változó kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kapnak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használjuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeljük a vásárlók számát. Aktívan hirdetünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő, hűséges követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.

Szövegírás – termék landing oldalak készítése

Folyamatosan fejlesztjük a webáruház termék aloldalait, hogy egyrészt a potenciális vásárlóknak informatív és vonzó legyen, másrészt a keresőmotorok számára is tartalmazza a legfontosabb információkat.

Grafikai tervezés

Együttműködésünk során a legkülönbözőbb grafikai munkákban segítjük a Multi-Vitamin csapatát, mint például:

  • posztok grafikái

  • Facebook borítóképek a heti kampányokhoz

  • webáruház bannerek a különböző kampányokhoz

  • óriásplakátok

  • szórólapok

  • tv-grafikák

  • katalógusok

  • autógrafikák

  • irányítótáblák

Számunkra semmilyen grafikai tervezés nem jelent akadályt, a Multi-Vitamin csapatával pedig igazán változatos grafikai feladatokban tudunk együtt dolgozni.

Teljes körű nyomdai ügyintézés

Mivel számtalan különböző grafikát készítettünk, ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy az egyes grafikák esetében mit vár el egy nyomda, több esetben azzal is segítettük a Multi-Vitamin csapatát, hogy átvállaltuk a teljes körű nyomdai ügyintézést, ezzel gyorsítva a folyamatokat, és segítve a grafikák hibamentes nyomtatását.

Fotózás – üzletfotó

Egy ilyen komplex együttműködés során hamar felmerül a profi képek igénye, amiben természetesen szintén tudunk segíteni. A Multi-Vitamin esetében az üzleteikről készítettünk fotósorozatot, amelyet később számtalan felületen fel tudtunk használni, például Facebook posztoknál, borítóképnél, hirdetéseknél, sőt nyomtatott anyagokban is.

Üzlet Design 

Annak érdekében, hogy az üzletek a vásárlók számára is vonzóak és modern megjelenésűek legyenek, segítettünk az üzletek belső terének kialakításában is. A különféle táblák, grafikai elemek tervezésével nagyban hozzájárultunk egy profi, egységes kép kialakításához.

Munkaerő toborzása 

Mivel a csapat folyamatosan bővül, és egyszerre több munkakörbe is keresnek új kollégákat, ezért segítettük őket az új munkatársak megtalálásában. A Facebook oldalhoz kapcsolódóan állások meghirdetésére is van lehetőség, így költséghatékony, mégis hatásos módszerrel tudtuk segíteni a toborzást és a kiválasztást.

Esettanulmány

Sport

Oxygen Wellness Naphegy

CSR kampány 

Az Oxygen Wellness Naphegy „Az Oxygen az oxigénért” CSR kampány során több mint 1000 fát ültetett Budapesten.

Együttműködésünk során segítettünk ebben a faültetést célzó CSR kampány kommunikációjának lebonyolításában, amelyhez landing oldalt készítettünk, fotózást és videózást szerveztünk, valamint csapatunkkal részt is vettünk a faültetésben. 

Landing oldal megtervezése és programozása

A CSR kampányhoz szükség volt egy egyedi landing oldalra, amely kiemeli a CSR kampány fő pontjait, a kezdeményezés célját, és segít bevonni az embereket a kampányba. 

Ennek megfelelően – összhangban a kampány céljával, a faültetéssel – olyan tervet készítettünk, amely megjelenésében is tükrözi a környezettudatosságot.

A landing elkészítését a szerkezeti tervtől a grafikai terveken át egészen a programozásig kísértük végig, így az első vázlatoktól a működő oldalig részt vettünk a landing oldal megszületésében. 

Fontosnak tartottuk, hogy nyomon követhető legyen a kezdeményezés eredménye, így folyamatosan frissítettük az elültethető fák számát, és az aktuális nyereményeket is, amelyek ösztönzőleg hatottak a csatlakozásra. 

A kampány eredményeként 2020 januárjára sikerült elérni a kitűzött célt, az 1000 fa elültetését. 

Fotózás

Az Oxygen számára profi fotós kollégánkkal olyan képeket készítettünk, amelyeket később a közösségi média posztokban, hírlevelekben, valamint a weboldalon is fel tudtunk használni. 

Több alkalommal fotóztuk a fitnesz-wellness szolgáltatásokat és a belső teret is, így a klub minőségi képanyaggal tudta bemutatni prémium szolgáltatásait és igényes belső tereit. 

Természetesen a CSR kampány is kiváló apropót adott a fotózáshoz.  

A faültető kampányban számos híresség is részt vett támogatóként, például Szentesi Éva, Tóth Vera, Zséda, Cseh László, Kárász Róbert és Dukai Regina is. 

Számukra fotózást szerveztünk, a képeket pedig a kezdeményezés landing oldalán, valamint a későbbi közösségi kommunikációban is fel tudtuk használni. A fotózás folytatódott a faültetéseken is, így folyamatosan be tudtunk számolni az eredményekről is. 

Videózás

A CSR kampányhoz kapcsolódóan fontosnak tartottuk, hogy ne csupán képi anyag készüljön, hanem a videó erejét is bevessük. Ezért a faültető napokon videókat is készítettünk, amelyeket később szintén a közösségi média kommunikációban használtunk fel. 

A 30 mp-es rövid videók kiválóan használhatóak voltak a klub prémium fitnessz részlegén, hiszen a modern, képernyővel ellátott futópadokon is megjelenhetett a kampány kisfilmje.

Közösségi kommunikáció: Facebook és Instagram posztok

Havonta, az aktuális programoknak és a szezonalitásnak megfelelő poszttervet állítottunk össze, amelyben nem csupán az Oxygenben igénybe vehető programok szerepeltek, hanem bemutattuk például a munkatársakat, és a különböző mozgásformákról is megjelentettünk ismeretterjesztő cikkeket. 

A posztok elkészítésénél nemcsak a szövegezés elkészítésére fordítottunk nagy figyelmet, hanem a megjelenésükre is, így több, az Oxygen arculatához illő poszt megjelenést is terveztünk. Ennek köszönhetően a posztok egységesek voltak, és már első ránézésre felkeltették a figyelmet. 

Facebook hirdetések

Természetesen a posztok esetében arra is odafigyeltünk, hogy minél több követőhöz eljussanak, ezt pedig Facebook hirdetésekkel segítettük. 

Nem csupán a már meglévő vendégkörre terjesztettük ki a hirdetéseket, hanem megfelelő földrajzi célzással új, potenciális vendégeket is el tudtunk érni.  

Hírlevelek 

Az Oxygen vendégeinek rendszeresen küldtünk hírleveleket, amelyekben hírt adtunk az aktuális eseményekről, a legfrissebb hírekről, és természetesen a faültető kampány haladásáról is. 

A hírlevélnek az Oxygen arculatához illeszkedő megjelenést terveztünk, amely tükrözi a hely  kifinomultságát. 

Szövegírás – blogcikkek 

Együttműködésünk során segítettük a weboldal tartalomfejlesztését is. A különböző mozgásformákról az Oxygen szakértő csapatával, edzőivel közösen új cikkeket készítettünk, amelyek nemcsak a keresőoptimalizálási szempontokat segítették, de megjelenhettek a hírlevelekben és a közösségi média felületen is. 

Google Ads hirdetések 

A Google Ads hirdetésekkel az volt a célunk, hogy a lehető legrelevánsabb érdeklődőket irányítsuk a honlapra, így azokat céloztuk, akik az Oxygen Wellness Naphegy szolgáltatásaira nyitottak, és azokat direktben keresik. 

Ezenkívül fontos eleme volt a hirdetési stratégiának az is, hogy lokálisan hirdettünk speciális szolgáltatásokat, amelyeket a Oxygen Wellness Naphegy kínált. 

Az új érdeklődők bevonzására alacsonyabb árú kezeléseket, főként masszázsokat használtunk, így alkalmuk nyílt kipróbálni a helyet, és bérletet váltani a teljesebb élményhez. 

Telefonhívásmérő rendszerünket is bevetettük, hogy a telefonon keresztül érkező megkereséseket, időpont foglalásokat mérni tudjuk, ez szintén hatékonynak bizonyult a hirdetések optimalizálásához. 

Esettanulmány

Webáruház

Családi Könyvklub

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal. 

A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről. 

Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.  

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.  

A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra. 

Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.  

Hírlevél készítése

A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést. 

Az eredmény 

Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.

Esettanulmány

Webáruház

Sokdog Állateledel

Facebook posztok

A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása. 

Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát. 

A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség. 

Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem. 

Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció. 

Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el. 

Új Facebook megjelenés kialakítása 

Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában. 

Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti. 

A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról. 

Facebook hirdetések

A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki. 

A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket. 

Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk. 

Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok. 

A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is. 

Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.

Az eredmény

A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.

Esettanulmány

mezőgazdaság

Kond-Coop Kft.

Weboldal grafikai tervezése és programozása

A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra. 

A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni. 

Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be. 

A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet. 

A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.

Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak. 

Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is. 

Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe. 

Weboldal szövegezése

Már a weboldal vázlatának készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük. 

Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik. 

Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is. 

Rendszeres hírlevelek küldése 

Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük. 

A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája. 

Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra. 

Termékkatalógus készítése 

Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad. 

Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze. 

Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé. 

Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre. 

Google Ads

Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki. 

Az eredmény

Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése. 

Esettanulmány

egészség

Körúti Orvosi Centrum

Közösségi média posztok

A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén. 

A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is. 

A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről. 

Facebook hirdetések

Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldal látogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát. 

Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is. 

Szövegírás – kezelések leírásai

Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait. 

Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.  

Hírlevelek 

Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket. 

A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is.  Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát. 

Google Ads hirdetések 

Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.

Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük. 

Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel. 

Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.

Keresőoptimalizálás

Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.

Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk. 

A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.

Lash Brill Bar webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

KondCoop landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

FFPV landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Bitterstern webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Scent Air webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

Talcan.hu webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign