Marketing stratégia

Érthető és használható marketing stratégia: kulcs a növekedéshez!

Legyen olyan marketing stratégiád, ami irányt mutat és hozzásegít a bevételed növeléséhez!
Ők is minket választottak:

Mi értelme a marketing stratégia kidolgozásának, ha az a fióknak készül?

A marketing stratégia kapcsán a legtöbb cégvezetőnek egy nagyon nehéz, hetekig tartó folyamat villan be, amelynek eredménye egy olyan tömény dokumentum, amit aztán soha, senki nem vesz elő.
Nos, ha egy elméleti, definíciókkal és diagramokkal teli marketing stratégiai dokumentumot szeretnél, akkor nem mi vagyunk a te csapatod.

Az általunk kidolgozott marketing stratégia alapos, érthető és gyakorlatias!

Legyen szó több eladásról, jobb kommunikációról, hatékonyabb weboldalról vagy komplexebb ügyfélélményről, gyakorlatias megközelítéssel növeljük az eredményességed, sallangok nélkül.

EvoBrands Kolléga Szilvi
Evobrands Kolléga Attila

Miért van szükséged marketing stratégiára?

A jó kérdés valójában nem ez.

Marketing stratégiára szükséged van, ha nem akarsz belefulladni a konkurensek tengerébe,
és ki akarsz törni az árversenyből. De te, mint haladó cégvezető ezt már úgyis tudod.

A marketing már rég nem csak a multik terepe!

Egy jó marketing stratégiával már bárki versenybe szálhat!

A valódi kérdés az, hogy milyen lesz az a marketing stratégia.

És itt lép be a képbe az a marketing stratégia, amit tőlünk kaphatsz.

Marketing stratégia 100%-ban a cégedre szabva

Nem dobálózunk olyan eszközökkel, ami neked nem releváns! Nem sablonokból dolgozunk, minden esetben a te cégedre, a te lehetőségeidhez, a te céljaidhoz tervezzük a stratégiát, amivel hisszük, hogy sokkal jobb eredményekre leszel képes, mint eddig bármikor.

Meghatározza az üzleti célok eléréséhez szükséges lépéseket.

Biztosítja, hogy a marketing erőfeszítések valóban megtérüljenek.

Segít, hogy a vállalkozásod kiemelkedjen a versenytársak közül.

A marketing stratégia elengedhetetlen ahhoz, hogy
a marketing tevékenységeid összhangban legyenek az üzleti célokkal, és ettől lesz olyan értékes!

Milyen kérdésekre ad választ a marketing stratégia?

Csapatunk komplex online marketing tervet készít, amely a következőket tartalmazza:

Célpiac pontos meghatározását

A versenytársak elemzését

Kommunikációs csatornák kiválasztását

Az üzenetek finomhangolását

Hogy fog kinézni,
amit végeredményként kapsz?

Egy átfogó, 50-100 oldalas üzleti dokumentum, amely tartalmazza az összes szükséges elemet ahhoz, hogy céged kiemelkedjen a piacon. Ez a dokumentum részletes útmutatást nyújt az összes marketing tevékenységedhez

0%

Elméleti bullshit

100%

Gyakorlati stratégia

A stratégiai tervezés során feltárjuk a piacod sajátosságait, azonosítjuk a legfontosabb trendeket és a versenytársak gyengeségeit. Majd olyan megközelítést alakítunk ki, amely maximalizálja az üzleti lehetőségeidet.

Lássuk pontosabban, milyen kérdésekre kapsz választ a közösen kialakított stratégiából:

A stratégia segít abban, hogy azonosítsd a vállalkozásod egyedi értékajánlatát, és azt hatékonyan kommunikáld a célközönséged felé. Ezáltal megkülönböztetheted magad a piacon és erős márkát építhetsz.

A marketing eszköztárad optimalizálása révén koncentrálhatod az erőforrásaidat a legnagyobb megtérülést biztosító tevékenységekre.

A marketing stratégia világosan meghatározza a rövid és hosszú távú céljaidat, valamint azokat a konkrét lépéseket, amelyekkel ezeket elérheted. Ez magában foglalja a célpiac pontos azonosítását, a megfelelő marketing eszközök és csatornák kiválasztását, valamint a kampányok időzítését és ütemezését. A stratégia segít abban is, hogy folyamatosan nyomon követhesd az eredményeket és szükség esetén finomhangolásokat végezhess a maximális hatékonyság érdekében.

Az ügyfelek szegmentálása és azonosítása kulcsfontosságú része a marketing stratégiának. A stratégiai elemzés során megvizsgáljuk az ügyfélprofilokat, vásárlási szokásokat és demográfiai adatokat, hogy meghatározhassuk, mely ügyfelek jelentik a legnagyobb bevételi potenciált. Ez lehetővé teszi, hogy a marketing üzeneteket pontosan azokra a potenciális ügyfelekre célozhassuk, akik a legnagyobb valószínűséggel válnak vásárlóiddá.

A hatékony kommunikáció alapja a célközönség alapos megismerése. A stratégia kialakítása során elemzéseket végzünk a célcsoport viselkedéséről, preferenciáiról és igényeiről. Ez alapján meghatározzuk a legmegfelelőbb kommunikációs stílust, amely lehetővé teszi, hogy hitelesen és meggyőzően szólítsd meg őket, erősítve ezzel a márkahűséget és az elköteleződést.

A stratégiai tervezés részeként kidolgozzuk azokat az ajánlatokat, amelyek a legnagyobb vonzerővel bírnak a célcsoportod számára. Ez magában foglalja a termékek és szolgáltatások egyedi értékajánlatainak kidolgozását, az árképzési stratégiák megtervezését, valamint a promóciós és értékesítési kampányok részletes tervezését. Célunk, hogy olyan ajánlatokat készítsünk, amelyek valódi értéket kínálnak az ügyfeleknek, és ösztönzik őket a vásárlásra.

A weboldal az online jelenlét egyik legfontosabb eleme. A marketing stratégia részeként javaslatokat teszünk a honlap szerkezeti felépítésére, grafikai megjelenésére és tartalmára vonatkozóan. Figyelembe vesszük a felhasználói élményt, a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjait és a konverzió optimalizálást, hogy a honlapod ne csak vonzó legyen, hanem hatékonyan támogassa az üzleti céljaid elérését is.

A stratégia kidolgozása során részletesen megvizsgáljuk, mely csatornákon érheted el a leghatékonyabban a célcsoportodat. Ez magában foglalja többek között például a hírlevelek, blogok, céges brosúrák, kattintás alapú online hirdetések, szórólapozás és média megjelenések használatát. Célunk, hogy megtaláljuk azokat a csatornákat, amelyek a legnagyobb elérést és konverziót biztosítják számodra.

A marketing stratégia hirdetési tervet is tartalmaz, amely meghatározza, hogyan érheted el a célcsoportodat a leghatékonyabban. Ez magában foglalja a hirdetési kampányok tervezését, a célcsoport szegmentálását, akár a javasolt hirdetési keretek meghatározását is. A cél, hogy a hirdetések maximális hatékonysággal érjék el a potenciális ügyfeleket és növeljék az értékesítéseket.

A stratégia részeként javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, mely közösségi csatornákat érdemes használnod a célcsoportod eléréséhez. Figyelembe vesszük a különböző platformok sajátosságait és előnyeit, és kiválasztjuk azokat, amelyek a legnagyobb hatékonysággal támogatják az üzleti céljaidat.



A hatékony kommunikáció érdekében részletes útmutatót nyújtunk arra vonatkozóan, hogy mit és hogyan kommunikálj az egyes csatornákon. Ez magában foglalja a tartalom típusát, a stílust és a gyakoriságot is, hogy a lehető legnagyobb elérést és elköteleződést érhesd el.

A stratégia integrált megközelítést alkalmaz, amely összefogja az összes marketing eszközt és csatornát. Részletes tervet készítünk arra vonatkozóan, hogyan működhetnek együtt ezek az eszközök, hogy egymást erősítve szállítsák az új ügyfeleket és növeljék a bevételeket.

A stratégia részeként javaslatot teszünk az ideális marketing költségvetésre is. Figyelembe vesszük a céljaidat, a piacodat és a versenytársaidat, hogy olyan büdzsét állíthassunk össze, amely biztosítja a marketing tevékenységek hatékonyságát és a kívánt eredmények elérését.



Hogyan dolgozunk együtt?

Mindenekelőtt szögezzük le, működő és hatékony marketing stratégia nem készülhet nélküled. A cégedet, a termékeidet, a vásárlóidat te ismered a legjobban, így anélkül, hogy mindezekbe beavatnál minket, nem tudunk valóban hatékony stratégiát tervezni.

01

Elemzés

Alaposan megismerjük a cégedet, a piaci helyzetet és a versenytársakat, egyeztetések és kérdések révén. Ezzel párhuzamosan felmérjük a célközönséget, és közösen meghatározzuk a legfontosabb üzleti célokat. Piackutatással azonosítjuk a legjobb lehetőségeket és buktatókat.

02

Stratégiai tervezés

Az elemzések alapján kidolgozzuk a marketing stratégiát, figyelembe véve a céged erősségeit, gyengeségeit és a piaci lehetőségeket (SWOT elemzés). A stratégia kidolgozása 15-20 munkanapot vesz igénybe, a cég és a termékek komplexitásától függően.

03

A stratégia prezentálása

A kész stratégiát megkapod, hogy alaposan tanulmányozhasd. Ezt követően összeülünk, hogy átbeszéljük a legfontosabb pontokat, válaszoljunk a felmerülő kérdésekre, és finomítsuk a részleteket. Ha a megvalósítás során kihívásokba ütköznél, ebben is teljes körű támogatást nyújtunk.

Miért érdemes velünk dolgoznod?

Szakértői csapat vagyunk

Tapasztalt marketing szakembereink minden eszközt bevetnek, hogy a legjobb eredményeket érjük el céged számára.

 Komplett megoldások egy helyen

Nem kell több szolgáltatóval együtt dolgoznod mi mindent lefedünk, amit egy modern vállalkozás marketing tevékenysége megkövetel.

Rugalmasság és testreszabhatóság

Csomagjainkat a te egyedi igényeid szerint alakítjuk ki, biztosítva, hogy a szolgáltatásaink pontosan azt nyújtsák, amire szükséged van.

Mennyibe kerül a marketing stratégia?

A marketing stratégia kidolgozása függ a vizsgált cég és termékek komplexitásától.

MARKETING STRATÉGIA CSOMAG

349.000  Ft+ÁFA
A FOLYAMAT
A STRATÉGIA TARTALMA

Megnéznéd, hogyan dolgozunk?

Annak érdekében, hogy te is meggyőződhess a munkánk minőségéről, folyamatosan esettanulmányokat készítünk, véleményeket, visszajelzéseket kérünk, és ezeket publikusan közzé is tesszük.

Milyen élmény velünk együtt dolgozni? 

Beszéljenek
helyettünk ügyfeleink
Okulov JaanaKörúti Orvosi Centrum
Read More
" 2019 tavasszal cégünk nagyon sikeres döntést hozott, mert a marketing feladatokat, a social media posztokat, a Google Ads hirdetéseket és a hírlevél küldést egy kézben összpontosítottuk. Partnerünknek az Evobrands-et választottunk. Együttműködésünk egy könnyen összehangolható, hatékonyt rendszert eredményezett, amelynek az alapja a naprakész, pontos és gyors ügyintézés. Köszönet az Evobrands-nak! "
Csajformátor, Lash Brill Bar Fazekas-Balogh Bettina - Ügyvezető
Read More
" A közösen elért eredmények mellett, ami a legpozitívabb számomra, és a legfontosabb, hogy nagyon könnyű a kommunikáció veletek. Bármi kérésem, vagy felvetésem van , azonnal kapok rá választ, és azonnal el is van készítve. Sőt plusz ötleteket is kapok, ami megint csak pozitív. Ami még számomra fontos, hogy a marketing mellett 2 weboldalt is készítettetek nekem úgy, hogy nagyjáboli elképzelést mondtam, de ennek ellenére tökéletesen rá éreztetek arra hogy mit is szeretnék. Mindig értesítve vagyok, és érzem hogy foglalkoztok is velem és a projektjeimmel, értesítve vagyok mindenről, és ha bármi probléma felmerül azonnali megoldást kapok. ”
FF PersonalFazekas Gergő - Ügyvezető
Read More
" Szeretném megosztani a tapasztalataimat az EvoBrands Kft csapatáról, akik vállalták a munkaerőkölcsönző cégünk oldalának online tartalomgyártását és hirdetéseinek kezelését. Ez az együttműködés igazi sikerélmény számunkra, az eddig elért eredményekre pedig büszkék vagyunk. "

Oxygen Wellness NaphegySzonda Kornélia - Ügyvezető
Read More
“ Egy éve dolgozunk együtt az Evobrands Marketing Ügynökséggel. Felmérték a megrendelői igényeket, elképzeléseket és az eredeti ötletből a lehető legtöbbet megtartva, azt professzionálisan kiegészítve, profi csapattal megtámogatva dolgozták ki a megoldásokat. Az ő kezükben van a Facebook és Instagram posztok készítése, a hírlevelek felépítése és a Google Ads hirdetések menedzselése. Folyamatában rugalmasak, és a vállalt határidőket tartva támogatják a munkánkat, menedzselik a kampányainkat. Szívesen dolgozunk velük. ”
Multi-Vitamin.hu Jánvári András - Ügyvezető
Read More
" Az EVOBRANDS csapatával szinte minden olyan marketing folyamatban dolgoztunk már együtt, ami egy olyan nagy cég életében előjöhet, mint amilyenek mi vagyunk. Webáruházzal és 5 fizikai üzlettel sok-sok kihívás elé állítottuk már őket, kértünk komplett social media kezelést, új landing oldalakat, és rendszeres kérünk tőlük grafikai tervezést is a boltjainkba, sőt, óriásplakátokat és termékcsomagolásokat is készítettek már számunkra. Sok éve dolgozunk együtt, de mindig minden gördülékenyen ment, minden típusú kérésünket maximális hozzáértéssel és a lehető legrövidebb idő alatt próbálják teljesíteni. Elégedettek vagyunk a közös munkával! "
OkosgazdákTrabach Botond - Ügyvezető
Read More
" Azzal kerestük meg az EVOBRANDS csapatát, hogy egy teljesen új márka bevezetésében segítsenek. Létrehoztunk közösen egy olyan portált, amelyen partnereink mezőgazdasági gépeit hirdetjük, azonban az induláskor még szó szerint semmink nem volt az elképzeléseken kívül. Egy több hónapos, szoros együttműködés kezdődött, ahol először stratégiai tanácsadást kaptunk, majd elkészítették az arculatunkat, a weboldalunk grafikai tervét, és számtalan online megjelenésünk megtervezésében is segítettek. Miután sikeresen leraktuk az alapokat, azon kezdtünk dolgozni, hogy megismertessük magunkat a potenciális ügyfelekkel, amelyhez a csapat Facebook és Instagram posztok készítésével, valamint a hirdetéseink kezelésével járult hozzá. Szeretjük, hogy gyorsan reagálnak, és szinte nem tudunk olyan feladatot adni nekik, amiben ne tudnának segíteni. Az elmúlt 1 évben rengeteget fejlődtünk, és jóval lassabban haladtunk volna, ha nem segít minket az EVOBRANDS csapata, elégedettek vagyunk az együttműködéssel. "
Békés Megyei Rendőr-FőkapitányságDeák Sándor r. őrnagy
Read More
“ A program célját képezte, hogy fiatalos szemléletű, munkájukban precíz, a menetközben előforduló változtatások kapcsán, nyitott és rugalmas csapattal szerettünk volna együtt dolgozni. Az együttműködés a fentiek figyelembe vétele mellett valósult meg, rugalmas és segítőkész hozzáállással. Igyekeztek az igényeknek megfelelően az alapokat lefektetni, amely során az egyeztetések, a kommunikáció menete kimagaslóan vitte a végeredmény irányába a projektet. A kommunikációt és egyben a közös munkát nagyon pozitív irányba vitte a projektvezetőnk türelme és kimagasló segítőkészsége. ”
Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft. Dr. Kocsis Beatrix - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó. A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel. ”
Családi Könyvklub WebáruházGyőry Attila - tulajdonos
Read More
“ Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve. ”
Lotus HouseSzanyi Imre - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy olyan ügynökség, aki csinál egy logót, vagy elindít egy reklámot. Komplex stratégiát dolgoznak ki, hogy a cég arculata és marketing tevékenysége a leghatékonyabb legyen. Náluk végre azt érzem, hogy valóban fontos az ügyfél. Nyugodt szívvel bíztam rájuk a marketing tevékenységemet, az új honlapom tervezését, a Facebook kommunikációmat és az online hirdetéseket. Bátran ajánlom őket azoknak, akik komolyan akarják venni cégük marketingjét! ”
Kond-Coop Kft. Trabach Zoltán - Ügyvezető
Read More
" Tartottunk tőle, hogy mezőgazdasági témában nehéz lesz jó marketing ügynökséget találni, de tévedtünk. Az EVOBRANDSes csapattal a kezdetektől könnyen megértjük egymást, és már több éve sikeresen dolgozunk együtt. Szükségünk volt egy új weboldalra, amit kiválóan megterveztek, így később nyugodt szívvel vontuk be őket a grafikai tervezésekbe, sőt közösen a heti hírlevelezést is beindítottuk. Villámgyorsan reagálnak mindenre, könnyen elérhetők és segítőkészek, így mi nem választanánk mást helyettük! "
Previous
Next

Meghívhatunk egy
ingyenes online konzultációra?

Jelentkezz egy ingyenes konzultációra űrlapunk segítségével, hogy közösen eldönthessük, mi lenne számodra a megfelelő következő lépés!

Konzultációs űrlap

A csillaggal* megjelölt mezők kitöltésé kötelező!
Miben segíthetünk?

Elküldés után nem vesztegetjük az időt, az Evobrands csapata azonnal munkához lát és rövidesen felveszi veled a kapcsolatot!

Kérdéseid vannak a marketing stratégia készítéséről?

A marketing stratégia segít abban, hogy az erőforrásaidat a leghatékonyabban használd fel, és elérd a kitűzött üzleti céljaidat. Nélküle a marketing tevékenységek könnyen szétszórttá és hatástalanná válhatnak.

Először megismerjük a cégedet és a piacodat, majd kidolgozzuk a stratégiai tervet. Minden esetben egyeztetünk veled, ezzel indul maga a tervezési folyamat, majd a csapattal munkához látunk, és elvégezzük a szükséges háttérmunkát, kutatást, piacfelmérést. Az eredmények alapján, bevetve a több évnyi, számtalan területen és iparágban szerzett tapasztalatunkat, megalkotjuk a stratégiát, amit átláthatóan és érthető módon összefoglalunk egy stratégiai dokumentumban. Az átadott stratégiát egyeztetjük, megbeszéljük a kérdéseket, és ha igényled, akkor ezt követően segítünk a megvalósításban és folyamatosan nyomon követjük az eredményeket.

A jól kidolgozott marketing stratégia növeli a márkaismertséget, javítja az ügyfélmegtartást és növeli az értékesítéseket. Az eredmények pontos mérése és elemzése révén folyamatosan optimalizálható az üzleti tevékenységed.

A marketing stratégia ára a projekt komplexitásától függ, de általában 349.000 Ft + ÁFA. Az ár tartalmazza az egyeztetéseket és a teljes stratégiai dokumentum elkészítését.

Több éves tapasztalattal rendelkezünk, és számos iparágban bizonyítottunk már. Egyedi megoldásokat kínálunk, amelyek kifejezetten a te vállalkozásod igényeire szabottak. Csapatunk elkötelezett és naprakész a legújabb marketing trendekkel és eszközökkel kapcsolatban.

Lépj velünk kapcsolatba, és alapozd meg a céged sikerét egy profi marketing stratégiával!

A hirdetések önmagukban nem helyettesítik a jól átgondolt marketingstratégiát, mivel azok csak egy-egy kampányt vagy időszakot fednek le. A marketingstratégia egy hosszú távú, tudatosan felépített terv, amely segít abban, hogy minden marketing tevékenységed összehangoltan és eredményesen működjön. Ha nincs egységes stratégia, könnyen előfordulhat, hogy a hirdetéseid nem a megfelelő célcsoportot érik el, vagy nem a megfelelő üzenetet kommunikálják. Egy jó stratégia biztosítja, hogy a hirdetéseid nem csak rövid távon hoznak eredményt, hanem hosszú távon is növelik a márkaismertséget és az eladásokat.

Ahhoz, hogy hatékony marketingstratégiát készítsünk, részletesen meg kell ismernünk a vállalkozásodat, a céljaidat és a piacodat. Szükségünk lesz az üzleti céljaidra, a jelenlegi marketing tevékenységeid eredményeire, a versenytársaid elemzésére és a célcsoportod demográfiai adataira. Emellett hasznos, ha megosztod velünk a vásárlói visszajelzéseket, az értékesítési adatokat és azokat a csatornákat, amelyeken eddig kommunikáltál. Ezek az információk segítenek abban, hogy olyan stratégiát dolgozzunk ki, amely a lehető legjobban illeszkedik a vállalkozásod igényeihez és piaci helyzetéhez.

A marketing stratégia kialakítása egy közös munka, amelyben a te vállalkozásod ismerete és a mi marketing szaktudásunk egyesül. Fontos, hogy aktívan részt vegyél a folyamatokban az első szakaszban, amikor a célokat, az üzleti irányokat és a vállalkozásod egyedi sajátosságait meghatározzuk. Azonban a tényleges elemzéseket, kutatásokat és a stratégia kidolgozását mi végezzük el, így neked nem kell minden részletben elmerülnöd. A folyamat végén természetesen átbeszéljük a kész stratégiát, és ha szükséges, finomhangoljuk azt a visszajelzéseid alapján. Tehát az aktív részvétel fontos, de nem terheli túl az idődet, hiszen mi gondoskodunk a komplex feladatokról.

Bármilyen vállalkozás számára előnyös egy jól átgondolt marketingstratégia, de különösen ajánlott azoknak, akik növekedni szeretnének, új piacokat céloznának meg, vagy hatékonyabban szeretnék beosztani a marketing költségeiket. Ha egy vállalkozásnál már futnak hirdetések, de az eredmények nem egyenletesek, vagy nincs egyértelmű irányvonal a kommunikációban, akkor egy stratégiai terv segíthet rendszert és hatékonyságot vinni a folyamatokba. A kezdő vállalkozások számára pedig a marketingstratégia elengedhetetlen ahhoz, hogy ne csak próbálkozásokra építsenek, hanem átgondolt lépésekkel növeljék a márkájuk ismertségét és bevételeit. Szolgáltató cégek, webáruházak és B2B vállalkozások számára is kiemelten fontos, mivel ezek a szektorok versenyhelyzetben csak tudatos tervezéssel érhetnek el tartós sikert.  

Igen, nemcsak a stratégia elkészítésében segítünk, hanem annak gyakorlati megvalósításában is. Egy stratégia önmagában nem ér sokat, ha nincs mögötte hatékony végrehajtás, ezért ha szükséged van rá, átvesszük a kampányok kivitelezését, a tartalomgyártást és a hirdetéskezelést is. Ezáltal nemcsak egy elméleti útmutatót kapsz, hanem egy teljes körű támogatást, amely segít a céljaid elérésében.

Egy külsős marketingügynökség olyan szakmai rálátással rendelkezik, amelyet egy vállalkozás belső csapata sokszor nem tud biztosítani. Az ügynökségnél dolgozó szakemberek folyamatosan követik a piaci trendeket, széleskörű tapasztalattal rendelkeznek különböző iparágakban, és tudják, milyen eszközökkel érhető el a legjobb megtérülés. Ezen kívül objektív szemszögből tudják elemezni a vállalkozásodat, és olyan lehetőségeket is felismerhetnek, amelyeket te esetleg nem vettél észre.

Egy hatékony marketingstratégia mindig a vállalkozás egyedi igényeihez és céljaihoz igazodik, míg egy sablonos terv általános, és nem veszi figyelembe a konkrét piaci körülményeket. Az általunk készített stratégia alapos kutatásra épül, amely tartalmazza a versenytársak elemzését, a célcsoport pontos meghatározását, valamint az optimális marketingcsatornák kiválasztását. Nem egy minden cégre ráhúzható tervet kapsz, hanem egy olyan útmutatót, amely segít abban, hogy hatékonyabban kommunikálj és több ügyfelet szerezz. Az eredményesség egyik legfontosabb ismérve, hogy a stratégia gyakorlati lépéseket tartalmaz, nem csak elméleti ajánlásokat.

A marketingstratégia kialakításánál mindig figyelembe vesszük a legfrissebb iparági trendeket és a piaci változásokat. Elemezzük a digitális marketing legújabb irányzatait, például az automatizációt, az adatvezérelt hirdetéseket és a fogyasztói viselkedési mintákat. A versenytárs-elemzés és a célcsoport vizsgálata is fontos szerepet kap, hogy pontosan meghatározhassuk, milyen kommunikációs stílus és csatorna működik a legjobban a te iparágadban. A cél az, hogy a stratégiád ne csak a jelenlegi trendekhez igazodjon, hanem hosszú távon is eredményes maradjon.

Az általunk készített marketingstratégia egy átfogó dokumentum, amely tartalmazza a célpiac elemzését, a versenytársak vizsgálatát, a kommunikációs csatornák meghatározását és a hirdetési terveket. Emellett kitér a márka pozicionálására, az ügyfélszerzési folyamatokra, az ajánlatok kidolgozására és a marketing költségvetés optimalizálására. Az elkészült stratégia konkrét lépéseket és mérőszámokat is tartalmaz, amelyek segítenek a hatékonyság folyamatos nyomon követésében. A cél egy olyan gyakorlati útmutató létrehozása, amely valóban segíti a növekedést, és nem csak egy elméleti dokumentum marad.

Ingyenes konzultáció

Dolgozók landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Oxygen kapmány landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

FF Personal webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Esettanulmány

VITAMIN SHOP

Multi-vitamin.hu

Marketing stratégia

A Multi-Vitaminnal folyamatosan egyeztetjük a legfontosabb stratégiai céljaikat, amelyeknek megfelelően alakítjuk mind a kommunikációt a közösségi média felületeiken, mind pedig a hirdetéseket. Folyamatosan új kampányok kivitelezésén dolgozunk, amelyek akár heti rendszerességgel változnak és megújulnak.

Projektmenedzsment 

Az aktív marketing tevékenység folyamatos feladatokkal jár legyen szó akár a grafikák nyomdai kivitelezéséről, akár a cég további partnereivel való közös munkáról. Évek óta aktívan részt veszünk a különböző projektek menedzselésében, hogy minden tevékenység a lehető leggördülékenyebben menjen.

Vásárlói értesítő levelek készítése 

A cég marketing kommunikációjának szerves része, hogy a hetente változó kampányaikról, akcióikról folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A Multi-Vitamin aktív közösségi média kommunikációt folytat mind Facebook oldalán, mind pedig az Instagramon. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoljuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a posztok ne csupán a termékeket értékesítsék, és a webáruház által kínált márkákat népszerűsítsék, hanem edukáló és közösségépítő tartalmak is folyamatosan megjelenjenek a platformokon.

A webáruház, valamint a fizikai boltok kínálata széles,így lehetőségünk van az egészség életmód témájában rendkívül színes kommunikációs terv megalkotására és végrehajtására.

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítjük az online jelenlétet.

A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeljük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, márkákat is hirdetünk, hogy növeljük a vásárlások számát.

A hetente változó kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kapnak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használjuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeljük a vásárlók számát. Aktívan hirdetünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő, hűséges követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.

Szövegírás – termék landing oldalak készítése

Folyamatosan fejlesztjük a webáruház termék aloldalait, hogy egyrészt a potenciális vásárlóknak informatív és vonzó legyen, másrészt a keresőmotorok számára is tartalmazza a legfontosabb információkat.

Grafikai tervezés

Együttműködésünk során a legkülönbözőbb grafikai munkákban segítjük a Multi-Vitamin csapatát, mint például:

  • posztok grafikái

  • Facebook borítóképek a heti kampányokhoz

  • webáruház bannerek a különböző kampányokhoz

  • óriásplakátok

  • szórólapok

  • tv-grafikák

  • katalógusok

  • autógrafikák

  • irányítótáblák

Számunkra semmilyen grafikai tervezés nem jelent akadályt, a Multi-Vitamin csapatával pedig igazán változatos grafikai feladatokban tudunk együtt dolgozni.

Teljes körű nyomdai ügyintézés

Mivel számtalan különböző grafikát készítettünk, ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy az egyes grafikák esetében mit vár el egy nyomda, több esetben azzal is segítettük a Multi-Vitamin csapatát, hogy átvállaltuk a teljes körű nyomdai ügyintézést, ezzel gyorsítva a folyamatokat, és segítve a grafikák hibamentes nyomtatását.

Fotózás – üzletfotó

Egy ilyen komplex együttműködés során hamar felmerül a profi képek igénye, amiben természetesen szintén tudunk segíteni. A Multi-Vitamin esetében az üzleteikről készítettünk fotósorozatot, amelyet később számtalan felületen fel tudtunk használni, például Facebook posztoknál, borítóképnél, hirdetéseknél, sőt nyomtatott anyagokban is.

Üzlet Design 

Annak érdekében, hogy az üzletek a vásárlók számára is vonzóak és modern megjelenésűek legyenek, segítettünk az üzletek belső terének kialakításában is. A különféle táblák, grafikai elemek tervezésével nagyban hozzájárultunk egy profi, egységes kép kialakításához.

Munkaerő toborzása 

Mivel a csapat folyamatosan bővül, és egyszerre több munkakörbe is keresnek új kollégákat, ezért segítettük őket az új munkatársak megtalálásában. A Facebook oldalhoz kapcsolódóan állások meghirdetésére is van lehetőség, így költséghatékony, mégis hatásos módszerrel tudtuk segíteni a toborzást és a kiválasztást.

Esettanulmány

Sport

Oxygen Wellness Naphegy

CSR kampány 

Az Oxygen Wellness Naphegy „Az Oxygen az oxigénért” CSR kampány során több mint 1000 fát ültetett Budapesten.

Együttműködésünk során segítettünk ebben a faültetést célzó CSR kampány kommunikációjának lebonyolításában, amelyhez landing oldalt készítettünk, fotózást és videózást szerveztünk, valamint csapatunkkal részt is vettünk a faültetésben. 

Landing oldal megtervezése és programozása

A CSR kampányhoz szükség volt egy egyedi landing oldalra, amely kiemeli a CSR kampány fő pontjait, a kezdeményezés célját, és segít bevonni az embereket a kampányba. 

Ennek megfelelően – összhangban a kampány céljával, a faültetéssel – olyan tervet készítettünk, amely megjelenésében is tükrözi a környezettudatosságot.

A landing elkészítését a szerkezeti tervtől a grafikai terveken át egészen a programozásig kísértük végig, így az első vázlatoktól a működő oldalig részt vettünk a landing oldal megszületésében. 

Fontosnak tartottuk, hogy nyomon követhető legyen a kezdeményezés eredménye, így folyamatosan frissítettük az elültethető fák számát, és az aktuális nyereményeket is, amelyek ösztönzőleg hatottak a csatlakozásra. 

A kampány eredményeként 2020 januárjára sikerült elérni a kitűzött célt, az 1000 fa elültetését. 

Fotózás

Az Oxygen számára profi fotós kollégánkkal olyan képeket készítettünk, amelyeket később a közösségi média posztokban, hírlevelekben, valamint a weboldalon is fel tudtunk használni. 

Több alkalommal fotóztuk a fitnesz-wellness szolgáltatásokat és a belső teret is, így a klub minőségi képanyaggal tudta bemutatni prémium szolgáltatásait és igényes belső tereit. 

Természetesen a CSR kampány is kiváló apropót adott a fotózáshoz.  

A faültető kampányban számos híresség is részt vett támogatóként, például Szentesi Éva, Tóth Vera, Zséda, Cseh László, Kárász Róbert és Dukai Regina is. 

Számukra fotózást szerveztünk, a képeket pedig a kezdeményezés landing oldalán, valamint a későbbi közösségi kommunikációban is fel tudtuk használni. A fotózás folytatódott a faültetéseken is, így folyamatosan be tudtunk számolni az eredményekről is. 

Videózás

A CSR kampányhoz kapcsolódóan fontosnak tartottuk, hogy ne csupán képi anyag készüljön, hanem a videó erejét is bevessük. Ezért a faültető napokon videókat is készítettünk, amelyeket később szintén a közösségi média kommunikációban használtunk fel. 

A 30 mp-es rövid videók kiválóan használhatóak voltak a klub prémium fitnessz részlegén, hiszen a modern, képernyővel ellátott futópadokon is megjelenhetett a kampány kisfilmje.

Közösségi kommunikáció: Facebook és Instagram posztok

Havonta, az aktuális programoknak és a szezonalitásnak megfelelő poszttervet állítottunk össze, amelyben nem csupán az Oxygenben igénybe vehető programok szerepeltek, hanem bemutattuk például a munkatársakat, és a különböző mozgásformákról is megjelentettünk ismeretterjesztő cikkeket. 

A posztok elkészítésénél nemcsak a szövegezés elkészítésére fordítottunk nagy figyelmet, hanem a megjelenésükre is, így több, az Oxygen arculatához illő poszt megjelenést is terveztünk. Ennek köszönhetően a posztok egységesek voltak, és már első ránézésre felkeltették a figyelmet. 

Facebook hirdetések

Természetesen a posztok esetében arra is odafigyeltünk, hogy minél több követőhöz eljussanak, ezt pedig Facebook hirdetésekkel segítettük. 

Nem csupán a már meglévő vendégkörre terjesztettük ki a hirdetéseket, hanem megfelelő földrajzi célzással új, potenciális vendégeket is el tudtunk érni.  

Hírlevelek 

Az Oxygen vendégeinek rendszeresen küldtünk hírleveleket, amelyekben hírt adtunk az aktuális eseményekről, a legfrissebb hírekről, és természetesen a faültető kampány haladásáról is. 

A hírlevélnek az Oxygen arculatához illeszkedő megjelenést terveztünk, amely tükrözi a hely  kifinomultságát. 

Szövegírás – blogcikkek 

Együttműködésünk során segítettük a weboldal tartalomfejlesztését is. A különböző mozgásformákról az Oxygen szakértő csapatával, edzőivel közösen új cikkeket készítettünk, amelyek nemcsak a keresőoptimalizálási szempontokat segítették, de megjelenhettek a hírlevelekben és a közösségi média felületen is. 

Google Ads hirdetések 

A Google Ads hirdetésekkel az volt a célunk, hogy a lehető legrelevánsabb érdeklődőket irányítsuk a honlapra, így azokat céloztuk, akik az Oxygen Wellness Naphegy szolgáltatásaira nyitottak, és azokat direktben keresik. 

Ezenkívül fontos eleme volt a hirdetési stratégiának az is, hogy lokálisan hirdettünk speciális szolgáltatásokat, amelyeket a Oxygen Wellness Naphegy kínált. 

Az új érdeklődők bevonzására alacsonyabb árú kezeléseket, főként masszázsokat használtunk, így alkalmuk nyílt kipróbálni a helyet, és bérletet váltani a teljesebb élményhez. 

Telefonhívásmérő rendszerünket is bevetettük, hogy a telefonon keresztül érkező megkereséseket, időpont foglalásokat mérni tudjuk, ez szintén hatékonynak bizonyult a hirdetések optimalizálásához. 

Esettanulmány

Webáruház

Családi Könyvklub

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal. 

A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről. 

Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.  

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.  

A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra. 

Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.  

Hírlevél készítése

A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést. 

Az eredmény 

Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.

Esettanulmány

Webáruház

Sokdog Állateledel

Facebook posztok

A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása. 

Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát. 

A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség. 

Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem. 

Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció. 

Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el. 

Új Facebook megjelenés kialakítása 

Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában. 

Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti. 

A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról. 

Facebook hirdetések

A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki. 

A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket. 

Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk. 

Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok. 

A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is. 

Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.

Az eredmény

A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.

Esettanulmány

mezőgazdaság

Kond-Coop Kft.

Weboldal grafikai tervezése és programozása

A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra. 

A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni. 

Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be. 

A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet. 

A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.

Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak. 

Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is. 

Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe. 

Weboldal szövegezése

Már a weboldal vázlatának készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük. 

Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik. 

Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is. 

Rendszeres hírlevelek küldése 

Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük. 

A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája. 

Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra. 

Termékkatalógus készítése 

Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad. 

Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze. 

Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé. 

Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre. 

Google Ads

Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki. 

Az eredmény

Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése. 

Esettanulmány

egészség

Körúti Orvosi Centrum

Közösségi média posztok

A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén. 

A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is. 

A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről. 

Facebook hirdetések

Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldal látogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát. 

Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is. 

Szövegírás – kezelések leírásai

Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait. 

Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.  

Hírlevelek 

Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket. 

A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is.  Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát. 

Google Ads hirdetések 

Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.

Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük. 

Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel. 

Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.

Keresőoptimalizálás

Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.

Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk. 

A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.

Lash Brill Bar webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

KondCoop landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

FFPV landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Bitterstern webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Scent Air webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

Talcan.hu webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign