Vajon megéri Facebook posztokat hirdetni?

Amikor Facebook hirdetésekről van szó, ez talán az egyik leggyakoribb kérdés akkor, ha még nem mélyedtél el igazán a fizetett hirdetések világában. Ebben a cikkben segítünk tisztázni ezt a fontos kérdést!

Van lehetőséged több típusú hirdetésre!

Mielőtt rátérnénk a fizetett posztok témakörére, fontos, hogy tudd, ez csupán egy kicsi szelete annak a hirdetési palettának, amit a Facebook felülete kínál. A posztok, bejegyzések hirdetése csupán a felszín, mivel a kék óriás tisztában van vele, hogy még a céges felhasználók többsége nem ismeri, nem használja a Hirdetéskezelt, ami a Facebook egyedi platformja a fizetett hirdetések indítására és kezelésére.

Éppen ezért jelentetett meg egyszerűbb lehetőségeket, mint például a bejegyzések alatt megjelenő “Bejegyzés hirdetése” kék gombot, amely egy sokszor egyszerűbb felület segítségével, pár lépésben lehetővé teszi azt, hogy szinte bárki hirdessen egy bejegyzést, amit közzé tett a közösségi oldalon.

Miért érdemes bejegyzéseket hirdetni?

Ha már a lehetőség adott rá, felmerül a kérdés, vajon megéri-e, érdemes-e bejegyzéseket kiemelni, hirdetni.

Pár évvel ezelőtt, és ha régebb óta vagy az online marketing világában, akkor emlékezhetsz is erre, nagy port kavart a “Facebook Zero”, amelynek lényege, hogy a közösségi média óriás az addiginál jóval kevesebb reklám jellegű tartalmat mutat meg felhasználóinak, és jelentősen megnyirbálta a cégek eléréseit.

Ez sokakat érzékenyen érintett, azonban kesergés helyett a jó megközelítés az, ha megpróbáljuk kihozni a lehetőségekből a legjobbat.

Ez esetben ha már dolgoztál egy poszttal, esetleg más írta neked és fizettél érte, akkor vétek lenne a folyamatban itt megállni.

Ugyanis hiába teszed ki, ha nem fog eljutni a követőidhez, akkor az a poszt olyan, mintha nem is létezne.

Pontosan ezért, hogy ne csak felesleges fáradozás legyen a posztjaidba tett munka, hanem el is olvashassák a követőid, érdemes energiát és pénzt fektetni abba is, hogy egy kis hirdetéssel támogatva eljuthasson minél több követődhöz. Ezáltal pedig a Facebook marketing stratégia részévé váljon.

a Facebook hirdetés szerepe a marketingedben

Bejegyzés hirdetés vagy Hirdetéskezelő?

 A legtöbben csak a posztok alatt használható Bejegyzés kiemelése lehetőséget ismerik és használják, azonban egy profi hirdető inkább a Hirdetéskezelő felületén keresztül fogja beállítani a hirdetéseidet.

Miért?

Mert sokkal pontosabb hirdetési célzási lehetőségek állnak rendelkezésre, és ha több napra hirdeted meg a posztod, akkor jobb eredményeket is érhetsz el, mintha csupán az alapértelmezett lehetőségek közül válogatnál.

Ha úgy érzed, te magad nem akarsz vesződni sem a posztok készítésével, sem azok hirdetésével, keress minket bátran, megoldjuk helyetted!

Senior kollégáink egyedi hirdetési tervet dolgoznak ki számodra és a rendelkezésre álló keretből a legtöbbet hozzák ki!

A végére értél! Köszönjük, hogy elolvastad cikkünket!

További cikkeink

Aki 2026-ban Facebookon szeretne hirdetni, annak két kérdés jár a fejében: mennyi a Facebook hirdetés ára, és mit kapok érte?
Kézenfekvőnek tűnhet a nem létfontosságú kiadások csökkentése, és ha a marketinget is ide sorolod, akkor ezt a cikket mindeképp olvasd el!
A social media tartalom-stratégiáknak minden platformhoz egyedileg kell igazodnia, de mutatunk néhány fontos alapelvet, amire mindig érdemes figyelni.

Dolgozók landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Oxygen kapmány landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

FF Personal webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Lash Brill Bar webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

KondCoop landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

FFPV landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Bitterstern webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Scent Air webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

Talcan.hu webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign