Szolgáltatásmarketing

Komplex marketing megoldásokkal bővítjük ügyfélköröd!

Irigyled azokat, akik fizikai termékeket árulnak? Nem tudod, hogyan add el a szolgáltatásod és mutasd meg az embereknek annak a valódi értékét?
Ők is minket választottak:

Ne aggódj, bőven van tapasztalatunk

szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások marketing támogatásában, és tudjuk, mire van szükséged a sikerhez!
Nemcsak tervezünk, meg is valósítjuk helyetted!

"Számunkra a sikered nem cél, hanem kötelesség."

Hürkecz Dániel, az Evobrands vezetője

EvoBrands Kolléga Szilvi
Evobrands Kolléga Attila

Szolgáltatóként igazi kincsesbányád van.

Te ki tudod aknázni?

Tudjuk jól, hogy mennyire más megközelítést igényel egy szolgáltatás értékesítése, mint egy fizikai termék népszerűsítése. Gyakran nehezebben megfogható az eladni kívánt szolgáltatás, ugyanakkor magasabb, másabb árképzéssel jár az időd értékesítése.

A lehetőségek mindenkinek adottak

Aki szolgáltatást nyújt, gyakran csak az árnyoldalakat látja. Pedig ez sok lehetőséget kínál, egyedi megoldásokat, személyes kapcsolatot kínálhatsz az ügyfeleknek ahelyett, hogy a webáruházban az árrésekkel matekoznál.

Te ki tudod őket használni?

Az online marketingnek olyan széles skáláját használhatod, ami nem áll minden vállalkozó rendelkezésére! Ha tudod, hogyan aknázd ki a lehetőségeket, szép profittal számolhatsz. Ha nem, akkor itt az ideje, hogy együtt dolgozzunk.

Mi segítünk, hogy
elérd a céljaid

Csapatunk számos sikeres szolgáltatásmarketing kampányt tervezett és valósított meg, jelentős növekedést hozva ügyfeleinknek. Évek óta ismerjük a szektor sajátosságait és a szolgáltatók kihívásait.

Te is szenvedsz
ezektől a problémáktól?

Szolgáltatói vállalkozást vezetni nem egyszerű feladat, különösen egy telített piacon. A szolgáltatások nehezen kézzelfoghatók, így a szolgáltatásmarketing és az ügyfélszerzés összetettebbé válik, mint egy terméket értékesítő vállalkozásnál. Íme néhány gyakori probléma, amivel  ügyfeleink a közös munka előtt gyakran találkoztak:

Jó lenne, ha ezeket a problémákat valami egyszersmind eltüntetné?

Ne aggódj, van ötletünk, hogy mi segíthet abban, hogy felpörgesd az eladásokat!

Varázspálcánk nincs, de évtizedes szakmai
tapasztalatunk van - neked is segíthetünk leküzdeni
a kihívásokat és felpörgetni az eladásokat!

Szolgáltatásmarketing csomagunk minden eszközt magában foglal, amelyre szükséged van ahhoz, hogy vállalkozásod sikeres legyen, és folyamatosan növekedjen.
Mi teljes körű marketingmegoldásokat kínálunk, amelyek lefedik az összes fontos csatornát:

Facebook és Instagram posztok készítése

A Facebook és Instagram fontos csatornák a szolgáltatásmarketingben, ahol közvetlen kapcsolatot építhetsz ki ügyfeleiddel. Mi érdekes és rendszeres tartalmakat készítünk, amelyek tudatosan illeszkednek kampányaidhoz, segítve a szolgáltatásaid népszerűsítését.
Néhány poszttípus, amit ajánlunk:

Facebook és Instagram hirdetések kezelése

A Facebook hirdetések alapvető eszközei a szolgáltatásmarketingnek. Mi segítünk elérni a megfelelő célcsoportot olyan hirdetésekkel, amelyek figyelemfelkeltőek és hatékonyak.

Új érdeklődők
bevonzása

A Meta hirdetések lehetővé teszik, hogy célzottan elérd azokat az embereket, akik érdeklődhetnek szolgáltatásaid iránt, de eddig még nem találkoztak veled. Olyan kreatív hirdetéseket készítünk, amelyek azonnal megragadják a figyelmüket, így könnyedén növelheted ügyfélkörödet, akár helyi, akár országos szinten.

Feliratkozók
gyűjtése, listaépítés

Egy releváns email lista aranyat ér a szolgáltatásalapú vállalkozásoknak. Olyan kampányokat indítunk, amelyek feliratkozásra ösztönzik a felhasználókat, hogy hosszú távon is kapcsolatban maradhass velük. Így folyamatosan értesítheted őket a legújabb ajánlataidról, növelve az elköteleződést és az újravásárlást.

Visszacsábítás
remarketinggel

Ne hagyd veszni az érdeklődőket! Remarketing hirdetéseinkkel újra elérheted azokat, akik már meglátogatták az oldalad vagy kattintottak a hirdetéseidre. Emlékeztetjük őket, miért érdemes téged választani, célzott üzenetekkel és vonzó ajánlatokkal ösztönözve a visszatérésre.

Google Ads
kampányok kezelése

A Google Ads kampányok a Meta hirdetések mellett szintén erős eszközei lehetnek a szolgáltatásmarketingnek, ha jó stratégia mentén használjuk őket. Célzott hirdetésekkel érhetjük el azokat az embereket, akik már aktívan keresnek megoldásokat a problémáikra.

TikTok videók készítése

A TikTok egyre népszerűbb platform, amelyet sikeresen alkalmazhatsz a szolgáltatásmarketing részeként. Mi segítünk olyan kreatív és érdekes videók készítésében, amelyekkel kitűnhetsz a tömegből.
A TikTok videók segítségével:

TikTok hirdetések kezelése

A TikTok az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi média platform, ahol széles korcsoport érhető el, akik fizetőképes keresletet nyújthatnak a termékeid, szolgáltatásaid iránt. Mi segítünk abban, hogy hirdetéseid pontosan a megfelelő közönséghez jussanak el, korcsoport-specifikus kommunikációval.
A TikTok hirdetések segítségével:

Új követőket szerezhetsz

Olyan hirdetéseket készítünk, amelyek felkeltik a figyelmet és új követőket vonzanak, akik érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.

Márkaismertséget növelhetsz

Kihasználjuk a TikTok egyedi formátumait, hogy a márkád gyorsan és hatékonyan terjedjen a platformon.

Közvetlen vásárlásra ösztönözhetsz

TikTok hirdetésekkel azonnali interakcióra és vásárlásra ösztönözheted a felhasználókat, növelve a konverziót.

Promóciók és események népszerűsítése

Hatékonyan juttathatod el a promóciós üzeneteidet és eseményeidet a célcsoportodhoz, maximalizálva az elérést és a részvételt.

Hírlevelek írása és kiküldése

A hírlevél marketing az egyik leghatékonyabb eszköze a szolgáltatásmarketingnek. Segítünk folyamatosan kapcsolatban maradni meglévő és potenciális ügyfeleiddel, releváns tartalmak és ajánlatok küldésével.

Értékes információkat
küldhetünk

A hírlevél hatékony eszköz ügyfeleid közvetlen elérésére, hogy első kézből tájékoztasd őket új szolgáltatásaidról, promóciókról vagy eseményekről. Segítünk informatív, releváns és vonzó tartalmakat készíteni, hogy az olvasók ne csak megnyissák, hanem interakcióba is lépjenek vele.

Folyamatosan
növelheted a bizalmat

A rendszeres kapcsolattartás folyamatos jelenlétet biztosít az ügyfeleid életében, növelve a bizalmat és az elköteleződést a márkád iránt. Ezáltal könnyebben megtarthatod a meglévő ügyfeleidet, emlékeztetve őket arra, miért választottak téged.

Személyre szabott
ajánlatokat küldhetsz

A hírlevél személyre szabhatósága lehetővé teszi, hogy olyan ajánlatokat küldj, amelyek pontosan illeszkednek az ügyfeleid érdeklődéséhez és vásárlási szokásaihoz. Ez a személyes kapcsolattartás nemcsak javítja a vásárlói élményt, hanem ösztönzi őket a visszatérésre is.

Blogcikkek készítése

A blogcikkek nemcsak a SEO-t erősítik, hanem segítenek szakértői pozíciót építeni a piacodon. Rendszeresen készítünk olyan blogcikkeket, amelyek érdekesek és hasznosak a célcsoportod számára.
A blogcikkekkel:

Növeljük honlapod forgalmát (SEO)

A blogcikkek egyik legnagyobb előnye, hogy releváns kulcsszavak használatával növelik a weboldalad láthatóságát a keresőmotorokban, mint például a Google-ben. Mi biztosítjuk, hogy minden cikk tartalmazza a megfelelő kulcsszavakat, növelve ezzel az organikus forgalmat és a látogatottságot.

Segítjük az ügyfelek
döntéshozatalát

A blogcikkek kiválóak részletes útmutatók, tanácsok és hasznos információk megosztására a célközönségeddel. Ezek az edukatív tartalmak segítik az ügyfeleket a szolgáltatásaid megértésében, növelve bizalmukat és elköteleződésüket a márkád iránt.

Megerősítjük a szakértői
pozíciódat

A rendszeresen publikált blogcikkek lehetőséget adnak, hogy szakértőként pozicionáld magad. Hasznos, informatív tartalmak nyújtásával növeled hitelességedet, így az ügyfelek inkább hozzád fordulnak a szolgáltatásaidért, növelve márkád presztízsét.

Miért érdemes velünk dolgoznod,
ha szolgáltatásmarketing kivitelezőt keresel?

Talán mostanra már látod, hogy csapatunk széles körű támogatást képes nyújtani a legkülönbözőbb marketing feladatokban, azonban nem ezt tartjuk a legfőbb értékünknek, hanem az ügyfélközpontóságunkat.

Minden ügyfelünk sikereinek a sajátunkként örülünk, és szívesen támogatunk abban,
hogy minél több sikeres kampányt vigyünk véghez együtt.

Szakértői
csapat vagyunk

Csapatunk tapasztalata és szakértelme biztosítja, hogy a lehető legjobb megoldásokat kínáljuk szolgáltatásod számára.

Komplett megoldások
egy helyen

Nálunk mindent egy kézben tudhatsz, ami biztosítja a hatékony és egységes kommunikációt, valamint a sikeres marketingkampányokat. Nem kell 3-4 különböző emberrel kapcsolatot tartanod.

Rugalmasság és
testreszabhatóság

Szolgáltatásainkat teljes mértékben a te céljaidra szabjuk, így mindig azt kapod, amire valóban szükséged van.

Hogyan dolgozunk együtt?

4 lépésben
vezetünk a siker felé!

Mennyibe kerül a
szolgáltatásmarketing csomagunk?

Áraink a te igényeidtől és a választott szolgáltatásoktól függnek, de mutatunk egy csomagot, ami népszerű az ügyfeleink körében!

SZOLGÁLTATÁSMARKETING CSOMAG

369.000  Ft+ÁFA/hó
(az összeg nem tartalmazza a hirdetési keretet)

GOOGLE ADS, META, ÉS TIKTOK HIRDETÉS

Hirdetés menedzsment havi 500.000 Ft költésig

SOCIAL TARTALOM/hó

HÍRLEVÉL MARKETING + BLOG

MARKETING RIPORT, TANÁCSADÁS ÉS SUPPORT

A TikTok videók készítésére és a hirdetés kezelésre vonatkozó ajánlatot minden esetben egyedileg készítjük el az igényektől függően! 

Megnéznéd, hogyan dolgozunk?

Annak érdekében, hogy te is meggyőződhess a munkánk minőségéről, folyamatosan esettanulmányokat készítünk, véleményeket, visszajelzéseket kérünk, és ezeket publikusan közzé is tesszük.

Milyen élmény velünk együtt dolgozni? 

Beszéljenek
helyettünk ügyfeleink
Okulov JaanaKörúti Orvosi Centrum
Read More
" 2019 tavasszal cégünk nagyon sikeres döntést hozott, mert a marketing feladatokat, a social media posztokat, a Google Ads hirdetéseket és a hírlevél küldést egy kézben összpontosítottuk. Partnerünknek az Evobrands-et választottunk. Együttműködésünk egy könnyen összehangolható, hatékonyt rendszert eredményezett, amelynek az alapja a naprakész, pontos és gyors ügyintézés. Köszönet az Evobrands-nak! "
Csajformátor, Lash Brill Bar Fazekas-Balogh Bettina - Ügyvezető
Read More
" A közösen elért eredmények mellett, ami a legpozitívabb számomra, és a legfontosabb, hogy nagyon könnyű a kommunikáció veletek. Bármi kérésem, vagy felvetésem van , azonnal kapok rá választ, és azonnal el is van készítve. Sőt plusz ötleteket is kapok, ami megint csak pozitív. Ami még számomra fontos, hogy a marketing mellett 2 weboldalt is készítettetek nekem úgy, hogy nagyjáboli elképzelést mondtam, de ennek ellenére tökéletesen rá éreztetek arra hogy mit is szeretnék. Mindig értesítve vagyok, és érzem hogy foglalkoztok is velem és a projektjeimmel, értesítve vagyok mindenről, és ha bármi probléma felmerül azonnali megoldást kapok. ”
FF PersonalFazekas Gergő - Ügyvezető
Read More
" Szeretném megosztani a tapasztalataimat az EvoBrands Kft csapatáról, akik vállalták a munkaerőkölcsönző cégünk oldalának online tartalomgyártását és hirdetéseinek kezelését. Ez az együttműködés igazi sikerélmény számunkra, az eddig elért eredményekre pedig büszkék vagyunk. "

Oxygen Wellness NaphegySzonda Kornélia - Ügyvezető
Read More
“ Egy éve dolgozunk együtt az Evobrands Marketing Ügynökséggel. Felmérték a megrendelői igényeket, elképzeléseket és az eredeti ötletből a lehető legtöbbet megtartva, azt professzionálisan kiegészítve, profi csapattal megtámogatva dolgozták ki a megoldásokat. Az ő kezükben van a Facebook és Instagram posztok készítése, a hírlevelek felépítése és a Google Ads hirdetések menedzselése. Folyamatában rugalmasak, és a vállalt határidőket tartva támogatják a munkánkat, menedzselik a kampányainkat. Szívesen dolgozunk velük. ”
Multi-Vitamin.hu Jánvári András - Ügyvezető
Read More
" Az EVOBRANDS csapatával szinte minden olyan marketing folyamatban dolgoztunk már együtt, ami egy olyan nagy cég életében előjöhet, mint amilyenek mi vagyunk. Webáruházzal és 5 fizikai üzlettel sok-sok kihívás elé állítottuk már őket, kértünk komplett social media kezelést, új landing oldalakat, és rendszeres kérünk tőlük grafikai tervezést is a boltjainkba, sőt, óriásplakátokat és termékcsomagolásokat is készítettek már számunkra. Sok éve dolgozunk együtt, de mindig minden gördülékenyen ment, minden típusú kérésünket maximális hozzáértéssel és a lehető legrövidebb idő alatt próbálják teljesíteni. Elégedettek vagyunk a közös munkával! "
OkosgazdákTrabach Botond - Ügyvezető
Read More
" Azzal kerestük meg az EVOBRANDS csapatát, hogy egy teljesen új márka bevezetésében segítsenek. Létrehoztunk közösen egy olyan portált, amelyen partnereink mezőgazdasági gépeit hirdetjük, azonban az induláskor még szó szerint semmink nem volt az elképzeléseken kívül. Egy több hónapos, szoros együttműködés kezdődött, ahol először stratégiai tanácsadást kaptunk, majd elkészítették az arculatunkat, a weboldalunk grafikai tervét, és számtalan online megjelenésünk megtervezésében is segítettek. Miután sikeresen leraktuk az alapokat, azon kezdtünk dolgozni, hogy megismertessük magunkat a potenciális ügyfelekkel, amelyhez a csapat Facebook és Instagram posztok készítésével, valamint a hirdetéseink kezelésével járult hozzá. Szeretjük, hogy gyorsan reagálnak, és szinte nem tudunk olyan feladatot adni nekik, amiben ne tudnának segíteni. Az elmúlt 1 évben rengeteget fejlődtünk, és jóval lassabban haladtunk volna, ha nem segít minket az EVOBRANDS csapata, elégedettek vagyunk az együttműködéssel. "
Békés Megyei Rendőr-FőkapitányságDeák Sándor r. őrnagy
Read More
“ A program célját képezte, hogy fiatalos szemléletű, munkájukban precíz, a menetközben előforduló változtatások kapcsán, nyitott és rugalmas csapattal szerettünk volna együtt dolgozni. Az együttműködés a fentiek figyelembe vétele mellett valósult meg, rugalmas és segítőkész hozzáállással. Igyekeztek az igényeknek megfelelően az alapokat lefektetni, amely során az egyeztetések, a kommunikáció menete kimagaslóan vitte a végeredmény irányába a projektet. A kommunikációt és egyben a közös munkát nagyon pozitív irányba vitte a projektvezetőnk türelme és kimagasló segítőkészsége. ”
Dr. Kocsis & Hoffmann Pharma Kft. Dr. Kocsis Beatrix - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó. A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel. ”
Családi Könyvklub WebáruházGyőry Attila - tulajdonos
Read More
“ Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve. ”
Lotus HouseSzanyi Imre - Ügyvezető
Read More
“ Az EVOBRANDS nem egy olyan ügynökség, aki csinál egy logót, vagy elindít egy reklámot. Komplex stratégiát dolgoznak ki, hogy a cég arculata és marketing tevékenysége a leghatékonyabb legyen. Náluk végre azt érzem, hogy valóban fontos az ügyfél. Nyugodt szívvel bíztam rájuk a marketing tevékenységemet, az új honlapom tervezését, a Facebook kommunikációmat és az online hirdetéseket. Bátran ajánlom őket azoknak, akik komolyan akarják venni cégük marketingjét! ”
Kond-Coop Kft. Trabach Zoltán - Ügyvezető
Read More
" Tartottunk tőle, hogy mezőgazdasági témában nehéz lesz jó marketing ügynökséget találni, de tévedtünk. Az EVOBRANDSes csapattal a kezdetektől könnyen megértjük egymást, és már több éve sikeresen dolgozunk együtt. Szükségünk volt egy új weboldalra, amit kiválóan megterveztek, így később nyugodt szívvel vontuk be őket a grafikai tervezésekbe, sőt közösen a heti hírlevelezést is beindítottuk. Villámgyorsan reagálnak mindenre, könnyen elérhetők és segítőkészek, így mi nem választanánk mást helyettük! "
Previous
Next

Meghívhatunk egy
ingyenes online konzultációra?

Jelentkezz egy ingyenes konzultációra űrlapunk segítségével,
hogy közösen eldönthessük, mi lenne számodra a megfelelő következő lépés!

Konzultációs űrlap

A csillaggal* megjelölt mezők kitöltésé kötelező!
Miben segíthetünk?

Elküldés után nem vesztegetjük az időt, az Evobrands csapata azonnal munkához lát és rövidesen felveszi veled a kapcsolatot!

Kérdések cikáznak a fejedben a szolgáltatásmarketingről? 

A szolgáltatásmarketing segít abban, hogy hatékonyan elérd a célközönségedet, és kiemelkedj a versenytársaid közül. Mivel a szolgáltatások nem kézzelfogható termékek, megfelelő kommunikációval kell meggyőznöd a potenciális ügyfeleidet arról, hogy miért érdemes a te szolgáltatásaidat választani. Egy jól felépített marketingstratégia növeli az ügyfélszerzést, a bizalmat és a márkaismertséget.

A szolgáltatásmarketing csomagunk több marketingeszközt ötvöz, hogy teljes körű megoldást kínáljunk. Ez magában foglalja a Facebook és TikTok posztok és hirdetések kezelését, Google Ads kampányok készítését és optimalizálását, hírlevelek írását és kiküldését, blogcikkek készítését, valamint egyedi videós tartalmak készítését is. Minden eszköz célja, hogy segítsen hatékonyan kommunikálni és vonzóvá tenni a szolgáltatásaidat.

Az első eredmények már néhány hét után is megjelenhetnek, mint például a megnövekedett forgalom vagy érdeklődők száma. Azonban a teljes körű eredmények, mint a folyamatos ügyfélszerzés és a megtérülés, általában néhány hónap alatt válnak láthatóvá. A sikerhez folyamatos optimalizáció és kampánymenedzsment szükséges.

Az árak a választott szolgáltatásoktól és a kampányok bonyolultságától függnek. Mivel minden vállalkozás egyedi, csomagjainkat is rugalmasan alakítjuk ki az adott igényekhez igazodva. Az átláthatóság érdekében minden ügyfelünk számára részletes árajánlatot készítünk, amely tartalmazza a kampányok és az együttműködés költségeit.

Egy tapasztalt ügynökség, mint a miénk, segít optimalizálni a marketing tevékenységeket, így neked több időd marad a szolgáltatásod nyújtására. Mi szakértői szinten kezeljük a legújabb trendeket és technológiákat, hogy növeljük az ügyfélszerzést és javítsuk a megtartást. Ráadásul, mivel minden marketing tevékenység egy kézben van, az üzenetek és kampányok egységesek és összehangoltak lesznek, ami növeli a hatékonyságot.

A szolgáltatások marketingjéhez többféle csatorna is hatékony lehet. A Facebook és TikTok közösségi média felületek kiválóan alkalmasak új érdeklődők bevonzására és a márkaismertség növelésére, míg a Google Ads kampányokkal célzott forgalmat irányíthatsz a weboldaladra. Ezen kívül a hírlevelek és blogcikkek segítenek az ügyfélmegtartásban és a szakértői pozíciód erősítésében.

A szolgáltatásod megkülönböztetésének kulcsa az egyedi értékajánlat és a célcsoportodra szabott kommunikáció. Egy erős szolgáltatásmarketing stratégia segít kiemelni azt, hogy miben vagy jobb vagy különlegesebb a versenytársaidnál – legyen szó egyedi módszerekről, személyre szabott kiszolgálásról vagy épp szakértői tudásról. Az ügyféltörténetek, esettanulmányok és hiteles vélemények bemutatása tovább erősíti a szolgáltatásod hitelességét. Emellett a következetes és jól megtervezett online jelenlét (például közösségi média tartalmak, blogcikkek és célzott hirdetések) biztosítja, hogy a potenciális ügyfelek egyértelműen felismerjék az általad kínált értéket.

Mivel a szolgáltatás nem kézzelfogható, az ügyfelek számára a hitelesség és a bizalom kiépítése különösen fontos. Ehhez elengedhetetlen az ügyfélvélemények, esettanulmányok és sikertörténetek megosztása, amelyek valós tapasztalatokat mutatnak be. A szakértői tartalmak – például blogcikkek, tippek vagy videós bemutatók – szintén segítenek erősíteni a hitelességet és bizonyítani a szaktudásodat. Egy jól strukturált weboldal és aktív közösségi média jelenlét is hozzájárul ahhoz, hogy az érdeklődők bizalommal forduljanak hozzád.

A szolgáltatásmarketingben a legjobb tartalomstratégia az, amely edukálja, meggyőzi és elkötelezi a célközönséget. Az ügyféltörténetek, esettanulmányok és gyakran ismétlődő problémákra adott szakértői válaszok különösen hatékonyak lehetnek. A közösségi média platformokon érdemes változatos tartalmakat – például tippeket, rövid videókat és interaktív posztokat – megosztani, hogy folyamatos kapcsolatot építs az érdeklődőkkel. Ezen kívül a blogcikkek és a hírlevelek is fontos szerepet játszanak az ügyfélbizalom építésében és a hosszú távú kapcsolat fenntartásában.

Korlátozott marketing költségkeret esetén a célzott és költséghatékony online eszközökre kell fókuszálnod. A közösségi média organikus eléréseinek növelése érdekében rendszeresen érdemes hasznos és megosztható tartalmakat publikálni, amelyekkel az elköteleződést ösztönzöd. A kis költségvetésű, jól célzott Facebook és Google Ads kampányok segíthetnek elérni a potenciális ügyfeleidet anélkül, hogy nagy összegeket kellene elköltened. Ezen kívül a meglévő ügyfelek aktivizálása – például ajánlói programok vagy hűségajánlatok révén – is egy költséghatékony módja lehet az új ügyfelek bevonzásának.

Ingyenes konzultáció

Dolgozók landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Oxygen kapmány landing oldal

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

FF Personal webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
KondCoop landing page
FFPV landing page
Bitterstern webdesign

Esettanulmány

VITAMIN SHOP

Multi-vitamin.hu

Marketing stratégia

A Multi-Vitaminnal folyamatosan egyeztetjük a legfontosabb stratégiai céljaikat, amelyeknek megfelelően alakítjuk mind a kommunikációt a közösségi média felületeiken, mind pedig a hirdetéseket. Folyamatosan új kampányok kivitelezésén dolgozunk, amelyek akár heti rendszerességgel változnak és megújulnak.

Projektmenedzsment 

Az aktív marketing tevékenység folyamatos feladatokkal jár legyen szó akár a grafikák nyomdai kivitelezéséről, akár a cég további partnereivel való közös munkáról. Évek óta aktívan részt veszünk a különböző projektek menedzselésében, hogy minden tevékenység a lehető leggördülékenyebben menjen.

Vásárlói értesítő levelek készítése 

A cég marketing kommunikációjának szerves része, hogy a hetente változó kampányaikról, akcióikról folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A Multi-Vitamin aktív közösségi média kommunikációt folytat mind Facebook oldalán, mind pedig az Instagramon. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoljuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a posztok ne csupán a termékeket értékesítsék, és a webáruház által kínált márkákat népszerűsítsék, hanem edukáló és közösségépítő tartalmak is folyamatosan megjelenjenek a platformokon.

A webáruház, valamint a fizikai boltok kínálata széles,így lehetőségünk van az egészség életmód témájában rendkívül színes kommunikációs terv megalkotására és végrehajtására.

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítjük az online jelenlétet.

A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeljük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, márkákat is hirdetünk, hogy növeljük a vásárlások számát.

A hetente változó kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kapnak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használjuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeljük a vásárlók számát. Aktívan hirdetünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő, hűséges követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.

Szövegírás – termék landing oldalak készítése

Folyamatosan fejlesztjük a webáruház termék aloldalait, hogy egyrészt a potenciális vásárlóknak informatív és vonzó legyen, másrészt a keresőmotorok számára is tartalmazza a legfontosabb információkat.

Grafikai tervezés

Együttműködésünk során a legkülönbözőbb grafikai munkákban segítjük a Multi-Vitamin csapatát, mint például:

  • posztok grafikái

  • Facebook borítóképek a heti kampányokhoz

  • webáruház bannerek a különböző kampányokhoz

  • óriásplakátok

  • szórólapok

  • tv-grafikák

  • katalógusok

  • autógrafikák

  • irányítótáblák

Számunkra semmilyen grafikai tervezés nem jelent akadályt, a Multi-Vitamin csapatával pedig igazán változatos grafikai feladatokban tudunk együtt dolgozni.

Teljes körű nyomdai ügyintézés

Mivel számtalan különböző grafikát készítettünk, ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy az egyes grafikák esetében mit vár el egy nyomda, több esetben azzal is segítettük a Multi-Vitamin csapatát, hogy átvállaltuk a teljes körű nyomdai ügyintézést, ezzel gyorsítva a folyamatokat, és segítve a grafikák hibamentes nyomtatását.

Fotózás – üzletfotó

Egy ilyen komplex együttműködés során hamar felmerül a profi képek igénye, amiben természetesen szintén tudunk segíteni. A Multi-Vitamin esetében az üzleteikről készítettünk fotósorozatot, amelyet később számtalan felületen fel tudtunk használni, például Facebook posztoknál, borítóképnél, hirdetéseknél, sőt nyomtatott anyagokban is.

Üzlet Design 

Annak érdekében, hogy az üzletek a vásárlók számára is vonzóak és modern megjelenésűek legyenek, segítettünk az üzletek belső terének kialakításában is. A különféle táblák, grafikai elemek tervezésével nagyban hozzájárultunk egy profi, egységes kép kialakításához.

Munkaerő toborzása 

Mivel a csapat folyamatosan bővül, és egyszerre több munkakörbe is keresnek új kollégákat, ezért segítettük őket az új munkatársak megtalálásában. A Facebook oldalhoz kapcsolódóan állások meghirdetésére is van lehetőség, így költséghatékony, mégis hatásos módszerrel tudtuk segíteni a toborzást és a kiválasztást.

Esettanulmány

Sport

Oxygen Wellness Naphegy

CSR kampány 

Az Oxygen Wellness Naphegy „Az Oxygen az oxigénért” CSR kampány során több mint 1000 fát ültetett Budapesten.

Együttműködésünk során segítettünk ebben a faültetést célzó CSR kampány kommunikációjának lebonyolításában, amelyhez landing oldalt készítettünk, fotózást és videózást szerveztünk, valamint csapatunkkal részt is vettünk a faültetésben. 

Landing oldal megtervezése és programozása

A CSR kampányhoz szükség volt egy egyedi landing oldalra, amely kiemeli a CSR kampány fő pontjait, a kezdeményezés célját, és segít bevonni az embereket a kampányba. 

Ennek megfelelően – összhangban a kampány céljával, a faültetéssel – olyan tervet készítettünk, amely megjelenésében is tükrözi a környezettudatosságot.

A landing elkészítését a szerkezeti tervtől a grafikai terveken át egészen a programozásig kísértük végig, így az első vázlatoktól a működő oldalig részt vettünk a landing oldal megszületésében. 

Fontosnak tartottuk, hogy nyomon követhető legyen a kezdeményezés eredménye, így folyamatosan frissítettük az elültethető fák számát, és az aktuális nyereményeket is, amelyek ösztönzőleg hatottak a csatlakozásra. 

A kampány eredményeként 2020 januárjára sikerült elérni a kitűzött célt, az 1000 fa elültetését. 

Fotózás

Az Oxygen számára profi fotós kollégánkkal olyan képeket készítettünk, amelyeket később a közösségi média posztokban, hírlevelekben, valamint a weboldalon is fel tudtunk használni. 

Több alkalommal fotóztuk a fitnesz-wellness szolgáltatásokat és a belső teret is, így a klub minőségi képanyaggal tudta bemutatni prémium szolgáltatásait és igényes belső tereit. 

Természetesen a CSR kampány is kiváló apropót adott a fotózáshoz.  

A faültető kampányban számos híresség is részt vett támogatóként, például Szentesi Éva, Tóth Vera, Zséda, Cseh László, Kárász Róbert és Dukai Regina is. 

Számukra fotózást szerveztünk, a képeket pedig a kezdeményezés landing oldalán, valamint a későbbi közösségi kommunikációban is fel tudtuk használni. A fotózás folytatódott a faültetéseken is, így folyamatosan be tudtunk számolni az eredményekről is. 

Videózás

A CSR kampányhoz kapcsolódóan fontosnak tartottuk, hogy ne csupán képi anyag készüljön, hanem a videó erejét is bevessük. Ezért a faültető napokon videókat is készítettünk, amelyeket később szintén a közösségi média kommunikációban használtunk fel. 

A 30 mp-es rövid videók kiválóan használhatóak voltak a klub prémium fitnessz részlegén, hiszen a modern, képernyővel ellátott futópadokon is megjelenhetett a kampány kisfilmje.

Közösségi kommunikáció: Facebook és Instagram posztok

Havonta, az aktuális programoknak és a szezonalitásnak megfelelő poszttervet állítottunk össze, amelyben nem csupán az Oxygenben igénybe vehető programok szerepeltek, hanem bemutattuk például a munkatársakat, és a különböző mozgásformákról is megjelentettünk ismeretterjesztő cikkeket. 

A posztok elkészítésénél nemcsak a szövegezés elkészítésére fordítottunk nagy figyelmet, hanem a megjelenésükre is, így több, az Oxygen arculatához illő poszt megjelenést is terveztünk. Ennek köszönhetően a posztok egységesek voltak, és már első ránézésre felkeltették a figyelmet. 

Facebook hirdetések

Természetesen a posztok esetében arra is odafigyeltünk, hogy minél több követőhöz eljussanak, ezt pedig Facebook hirdetésekkel segítettük. 

Nem csupán a már meglévő vendégkörre terjesztettük ki a hirdetéseket, hanem megfelelő földrajzi célzással új, potenciális vendégeket is el tudtunk érni.  

Hírlevelek 

Az Oxygen vendégeinek rendszeresen küldtünk hírleveleket, amelyekben hírt adtunk az aktuális eseményekről, a legfrissebb hírekről, és természetesen a faültető kampány haladásáról is. 

A hírlevélnek az Oxygen arculatához illeszkedő megjelenést terveztünk, amely tükrözi a hely  kifinomultságát. 

Szövegírás – blogcikkek 

Együttműködésünk során segítettük a weboldal tartalomfejlesztését is. A különböző mozgásformákról az Oxygen szakértő csapatával, edzőivel közösen új cikkeket készítettünk, amelyek nemcsak a keresőoptimalizálási szempontokat segítették, de megjelenhettek a hírlevelekben és a közösségi média felületen is. 

Google Ads hirdetések 

A Google Ads hirdetésekkel az volt a célunk, hogy a lehető legrelevánsabb érdeklődőket irányítsuk a honlapra, így azokat céloztuk, akik az Oxygen Wellness Naphegy szolgáltatásaira nyitottak, és azokat direktben keresik. 

Ezenkívül fontos eleme volt a hirdetési stratégiának az is, hogy lokálisan hirdettünk speciális szolgáltatásokat, amelyeket a Oxygen Wellness Naphegy kínált. 

Az új érdeklődők bevonzására alacsonyabb árú kezeléseket, főként masszázsokat használtunk, így alkalmuk nyílt kipróbálni a helyet, és bérletet váltani a teljesebb élményhez. 

Telefonhívásmérő rendszerünket is bevetettük, hogy a telefonon keresztül érkező megkereséseket, időpont foglalásokat mérni tudjuk, ez szintén hatékonynak bizonyult a hirdetések optimalizálásához. 

Esettanulmány

Webáruház

Családi Könyvklub

Közösségi média posztok (Facebook és Instagram)

A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal. 

A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről. 

Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.  

Facebook hirdetések

A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.  

A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra. 

Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.  

Hírlevél készítése

A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést. 

Az eredmény 

Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.

Esettanulmány

Webáruház

Sokdog Állateledel

Facebook posztok

A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása. 

Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát. 

A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség. 

Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem. 

Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció. 

Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el. 

Új Facebook megjelenés kialakítása 

Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában. 

Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti. 

A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról. 

Facebook hirdetések

A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki. 

A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket. 

Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk. 

Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok. 

A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is. 

Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.

Az eredmény

A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.

Esettanulmány

mezőgazdaság

Kond-Coop Kft.

Weboldal grafikai tervezése és programozása

A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra. 

A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni. 

Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be. 

A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet. 

A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.

Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak. 

Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is. 

Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe. 

Weboldal szövegezése

Már a weboldal vázlatának készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük. 

Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik. 

Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is. 

Rendszeres hírlevelek küldése 

Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük. 

A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája. 

Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra. 

Termékkatalógus készítése 

Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad. 

Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze. 

Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé. 

Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre. 

Google Ads

Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki. 

Az eredmény

Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése. 

Esettanulmány

egészség

Körúti Orvosi Centrum

Közösségi média posztok

A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén. 

A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is. 

A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről. 

Facebook hirdetések

Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldal látogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát. 

Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is. 

Szövegírás – kezelések leírásai

Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait. 

Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.  

Hírlevelek 

Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket. 

A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is.  Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát. 

Google Ads hirdetések 

Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.

Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük. 

Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel. 

Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.

Keresőoptimalizálás

Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.

Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk. 

A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.

Lash Brill Bar webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

KondCoop landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

FFPV landing page

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Bitterstern webdesign

A végére értél ennek a referenciának. Köszönjük hogy megnézted!
És ezeket láttad már?
Scent Air webdesign
Lash Brill Bar webdesign
Talcan.hu webdesign

Scent Air webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign

Talcan.hu webdesign

A végére értél ennek a referenciának.
Köszönjük hogy megnézted! És ezeket láttad már?
Dolgozók landing oldal
Oxygen kapmány landing oldal
FF Personal webdesign