Blog

Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Mivel az online marketing eszközök között az egyik legjobban működő még mindig az email marketing, ezért kulcsfontosságú, hogy rendelkezz nagy mennyiségben jó minőségű feliratkozókkal. De hogyan juss hozzájuk és mitől jó egy lista? Ezeket járjuk körbe ebben a cikkben. 

TOVÁBB »



Miért aranybánya az email listád?

Miért aranybánya az email listád?

Bár évek óta temetik, és gyakran olvashatsz arról, hogy az email marketing haldoklik, valójában még mindig az egyik legjobban működő online marketing eszközről van szó, ha jól csinálod az építését! Ebben a cikkben megnézzük, mire figyelj, ha aranybányát akarsz építeni az email listádból!

TOVÁBB »



Mi legyen a honlapod főoldalán?

Mi legyen a honlapod főoldalán?

Állandó fejtörést okoz, hogy hogyan nézzen ki a weboldalad, és nem tudod, mit érdemes rögtön a nyitólapra tenni? Ebben a cikkben segítünk eligazodni, hogy tisztázni tudd, mi kerüljön a honlapod főoldalára!
TOVÁBB »



Minden, amit tudni akartál a Facebook Pixelről (Meta Pixel), de nem merted megkérdezni

Minden, amit tudni akartál a Facebook Pixelről (Meta Pixel), de nem merted megkérdezni

A Facebook hirdetések megfelelő kezeléséhez elengedhetetlen, hogy a weboldaladban legyen Facebook pixel, újabb nevén Meta pixel. Ezzel kapcsolatban mindig rengeteg kérdés merül fel, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a pixelről. Jöjjenek a válaszok, amiket kerestél, de eddig sehol sem találtál meg együtt!
TOVÁBB »



Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Általában ha termékek értékesítéséről van szó, az első lépés, ami a vállalkozó eszébe jut, hogy készíttessen egy webáruházat. Azonban munkánk során számtalanszor látjuk, hogy nem mindig szükséges a webáruház, sőt, néha indokolatlanul korlátok közé szorít. Nézzük meg, mikor van valóban szükséged egy webáruházra, és mikor nem kell erre pénzt, időt és energiát fordítanod. 

TOVÁBB »



5 lépés, ami segít, hogy átvészelj egy válságos időszakot

5 lépés, ami segít, hogy átvészelj egy válságos időszakot

Amikor érezni lehet egy válság előszelét, sokan kezdenek B és C terveket készíteni, és vannak néhányan, akik azonnal, gyökeresen átrendezik a cég kiadásait. A tervek készítése mindenképp szükséges, a költségek átrendezését, visszavágását azonban már érdemes jól megfontolni.
TOVÁBB »



Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes céges ügyfélként választanod.

TOVÁBB »



5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

A közösségi médiában alkalmazott tartalom-stratégiáknak minden platformhoz külön-külön igazodnia kell, azonban számos bevált tipp létezik, amelyek minden hálózatra érvényesek. Nézzük meg ezeket!

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? – 2. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? – 2. rész

Azt gondolnánk, hogy ha kommunikációról, vagy akár „csak” egyszerű posztolgatásról van szó, akkor elegendő, ha írunk, videózunk. Ha olvastad az előző részt, akkor már pontosan tudod, hogy még azelőtt, hogy nekifognál bejegyzéseket közzétenni, érdemes rendbe tenni a teljes kommunikációd. Méghozzá azért, hogy ne égj ki pár hónapon belül, illetve egyáltalán tudd, mi mindened van, kikhez szólsz, és így tovább.

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? I. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? I. rész

Az örök kérdés és talány, ami minden vállalkozót foglalkoztat. Sőt, nemcsak őket, hanem mindenkit, aki egy cég kommunikációjával, marketingjével kapcsolatba kerül. A legnagyobb kihívás pedig az, hogy a kezdeti lendület után már nem tudja miről, hogyan alkosson tartalmat. Ha pedig ez megtörténik, még nehezebb újra örömmel írni, nemhogy folyamatosan. Nézzük meg azokat a pontokat, amik segíteni fognak!

TOVÁBB »