Ahogy ismét lehetőségünk nyílt az élő rendezvények, események megrendezésére, előtérbe került a kérdés, hogyan tölthetjük meg ezeket az eseményeket és hogyan juttathatjuk el a rendezvényünk hírét minél több emberhez. Ebben a cikkben erről lesz szó, adunk pár tippet ahhoz, hogy az eseményed teltházas legyen.
Mivel az online marketing eszközök között az egyik legjobban működő még mindig az email marketing, ezért kulcsfontosságú, hogy rendelkezz nagy mennyiségben jó minőségű feliratkozókkal. De hogyan juss hozzájuk és mitől jó egy lista? Ezeket járjuk körbe ebben a cikkben.
Bár évek óta temetik, és gyakran olvashatsz arról, hogy az email marketing haldoklik, valójában még mindig az egyik legjobban működő online marketing eszközről van szó, ha jól csinálod az építését! Ebben a cikkben megnézzük, mire figyelj, ha aranybányát akarsz építeni az email listádból!
Általában ha termékek értékesítéséről van szó, az első lépés, ami a vállalkozó eszébe jut, hogy készíttessen egy webáruházat. Azonban munkánk során számtalanszor látjuk, hogy nem mindig szükséges a webáruház, sőt, néha indokolatlanul korlátok közé szorít. Nézzük meg, mikor van valóban szükséged egy webáruházra, és mikor nem kell erre pénzt, időt és energiát fordítanod.
Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes céges ügyfélként választanod.