Blog

Hogyan használd a Google Analytics-t a paraméterezett kampányaid követésére?

Hogyan használd a Google Analytics-t a paraméterezett kampányaid követésére?

Ha ritkán használod a Google Analytics rendszerét, érezheted úgy, hogy egy útvesztőben barangolsz. Mivel a legutóbbi cikkünkben a paraméterezett linkek készítéséhez kaptál segítséget, most azt is megmutatjuk, hogyan kövesd ezeket a Google Analytics segítségével.

TOVÁBB »



Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Ha szeretnéd mérhetővé tenni a különféle online marketing csatornáid hatékonyságát, akkor nem hagyhatod ki a paraméterezett linkek használatát. Ebből a cikkből megtudod, hogyan készítheted el őket!

TOVÁBB »



Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Ha aktívan ténykedsz a hirdetéskezelőben, akkor már biztosan találkoztál azzal az üzenettel, hogy az iOS 14 verziója miatt feladatokat kell megoldanod a hirdetéskezelőben. Na de mit tegyél pontosan? Ebben a cikkben megmutatjuk!

TOVÁBB »



Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Amikor éves tervezésről van szó, általában megosztottak a cégvezetők. Van, aki enélkül el sem tudja képzelni az évkezdést, míg mások teljesen feleslegesnek tartják, mondván úgyis minden változik 1-2 hónapon belül. Mit érdemes ezzel kezdeni?

TOVÁBB »



Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Folyamatos probléma, hogy bár egyre növekszik a Facebook oldalad követőinek száma, a közzétett posztjaidat egyre kevesebben látják. Mit tehetsz ez ellen?

TOVÁBB »



Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Amikor egy ügyféljelöltnek mutatod be a terméked, az hogy néz ki? Csak sorolod a terméked jellemzőit, sajátosságait, vagy valóban a vevőre koncentrálsz, és arról beszélsz, hogy milyen problémáját oldja meg a terméked?
TOVÁBB »



Mi a legnagyobb kihívás céged marketingjében?

Mi a legnagyobb kihívás céged marketingjében?

Egy amerikai kutatás szerint a vállalkozások 33%-ának az a legnagyobb kihívása, hogy hogyan konvertálhatja vásárlóvá az érdeklődőit. Valóban, nem elég csupán megszerezni a látogatókat, azt is el kell érnünk, hogy belőlük vásárlók, majd visszatérő vásárlók váljanak.
TOVÁBB »



Te hogyan tálalod a terméked?

Te hogyan tálalod a terméked?

Nem elég, ha a terméked jó, a csomagolását is úgy kell kialakítanod, hogy az is azt sugallja, ezt a terméket érdemes megvenni! Már ránézésre át kell adnia, hogy ez valami minőségi, valami olyasmi, amit érdemes kipróbálni. Emberi arcoknál már bizonyították, hogy a szép arcú emberekről automatikusan jobb véleményt alakítunk ki, miért ne működne ez a termékcsomagolások kapcsán is?
TOVÁBB »



Mi az elégedett ügyfél receptje?

Mi az elégedett ügyfél receptje?

Gyakran hallani, hogy megszerezni egy új vevőt sokkal, de tényleg nagyságrendekkel többe kerül, mint rávenni egy régi vevőt arra, hogy ismét beléd fektesse a pénzét és a bizalmát. Ezt még ma is elfogadhatjuk alapigazságnak, pedig ma már tényleg sok és jóval olcsóbb eszközök állnak rendelkezésünkre az új vásárlók bevonzására mint abban a korban, amikor televíziós reklámokon, újsághirdetéseken és Arany Oldalakon vezetett az út a vásárló megszerzéséhez.
TOVÁBB »