Blog

Mennyire fontos egy cég életében a jó arculat?

Mennyire fontos egy cég életében a jó arculat?

Gyakori kérdés, főként induló vállalkozások esetében, hogy mennyire fontos egy jó arculat. Ez egyáltalán nem könnyű kérdés, főként abban az esetben, ha a forrásokat jól be kell osztani, ezért most ezt a kérdést járjuk körbe, hogy segíthessünk a döntésben.
TOVÁBB »



Vajon megéri Facebook posztokat hirdetni?

Vajon megéri Facebook posztokat hirdetni?

Amikor Facebook hirdetésekről van szó, ez talán az egyik leggyakoribb kérdés akkor, ha még nem mélyedtél el igazán a fizetett hirdetések világában. Ebben a cikkben segítünk tisztázni ezt a fontos kérdést!
TOVÁBB »



Hogyan tölts meg egy élő rendezvényt?

Hogyan tölts meg egy élő rendezvényt?

Ahogy ismét lehetőségünk nyílt az élő rendezvények, események megrendezésére, előtérbe került a kérdés, hogyan tölthetjük meg ezeket az eseményeket és hogyan juttathatjuk el a rendezvényünk hírét minél több emberhez. Ebben a cikkben erről lesz szó, adunk pár tippet ahhoz, hogy az eseményed teltházas legyen. 

TOVÁBB »



Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Hogyan építhetsz email listát szinte ingyen?

Mivel az online marketing eszközök között az egyik legjobban működő még mindig az email marketing, ezért kulcsfontosságú, hogy rendelkezz nagy mennyiségben jó minőségű feliratkozókkal. De hogyan juss hozzájuk és mitől jó egy lista? Ezeket járjuk körbe ebben a cikkben. 

TOVÁBB »



Miért aranybánya az email listád?

Miért aranybánya az email listád?

Bár évek óta temetik, és gyakran olvashatsz arról, hogy az email marketing haldoklik, valójában még mindig az egyik legjobban működő online marketing eszközről van szó, ha jól csinálod az építését! Ebben a cikkben megnézzük, mire figyelj, ha aranybányát akarsz építeni az email listádból!

TOVÁBB »



Mi legyen a honlapod főoldalán?

Mi legyen a honlapod főoldalán?

Állandó fejtörést okoz, hogy hogyan nézzen ki a weboldalad, és nem tudod, mit érdemes rögtön a nyitólapra tenni? Ebben a cikkben segítünk eligazodni, hogy tisztázni tudd, mi kerüljön a honlapod főoldalára!
TOVÁBB »



Minden, amit tudni akartál a Facebook Pixelről (Meta Pixel), de nem merted megkérdezni

Minden, amit tudni akartál a Facebook Pixelről (Meta Pixel), de nem merted megkérdezni

A Facebook hirdetések megfelelő kezeléséhez elengedhetetlen, hogy a weboldaladban legyen Facebook pixel, újabb nevén Meta pixel. Ezzel kapcsolatban mindig rengeteg kérdés merül fel, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a pixelről. Jöjjenek a válaszok, amiket kerestél, de eddig sehol sem találtál meg együtt!
TOVÁBB »



Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Mindig jó ötlet egy webáruház elindítása?

Általában ha termékek értékesítéséről van szó, az első lépés, ami a vállalkozó eszébe jut, hogy készíttessen egy webáruházat. Azonban munkánk során számtalanszor látjuk, hogy nem mindig szükséges a webáruház, sőt, néha indokolatlanul korlátok közé szorít. Nézzük meg, mikor van valóban szükséged egy webáruházra, és mikor nem kell erre pénzt, időt és energiát fordítanod. 

TOVÁBB »



5 lépés, ami segít, hogy átvészelj egy válságos időszakot

5 lépés, ami segít, hogy átvészelj egy válságos időszakot

Amikor érezni lehet egy válság előszelét, sokan kezdenek B és C terveket készíteni, és vannak néhányan, akik azonnal, gyökeresen átrendezik a cég kiadásait. A tervek készítése mindenképp szükséges, a költségek átrendezését, visszavágását azonban már érdemes jól megfontolni.
TOVÁBB »



Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes céges ügyfélként választanod.

TOVÁBB »