A SEO (Search Engine Optimization) az online marketing egyik fontos eleme, melynek célja, hogy a weboldalak minél magasabb helyen szerepeljenek a keresőmotorok találati listáján. A SEO optimalizálás során a honlapot a keresőmotorok által preferált módon építik fel, és a releváns kulcsszavakat használják a tartalom optimalizálásához. A SEO szakértőknek a honlapfejlesztési folyamat minden szakaszában fontos szerepük van annak érdekében, hogy a weboldalak minél nagyobb látogatottságot érjenek el.
A közösségi média világában gyakran találkozhatunk a "link a bioban" kifejezéssel, de vajon tisztában vagyunk-e azzal, hogy ez mit is jelent valójában? És hogyan használhatjuk ezt az eszközt a digitális jelenlétünk erősítésére?
Ez a cikk bemutatja, miért lehet hasznosabb egy “linktree” használata, mint egyszerűen a weboldalunk URL-jének megosztása.
A konkurenciától hemzsegő piacon egy jól megtervezett “lead magnet” - vagy ahogy sokan ismerik, a “csali" - az a titkos fegyver, ami képes megkülönböztetni téged a versenytársaidtól.
De mi teszi a csalikat ennyire erőteljessé? És hogyan hozhatunk létre olyan tartalmakat, amelyek valóban működnek?
Úgy döntöttél, hogy idén figyelmet fordítasz vállalkozásod marketingstratégiájának kidolgozására, de bizonytalan vagy, hogyan kezdj bele?
Ezzel a cikkel pont az lesz a célunk, hogy átfogó képet alkossunk neked a marketingstratégia fogalmáról, tulajdonságairól és bemutassuk, hogyan készíthetsz el egy saját stratégiát a céged számára.
A marketing egyik titkos fegyvere: a blogolás
Blogolással megoszthatjuk szakmai tudásunkat, építhetjük vállalkozásunk hitelességét, és elmélyíthetjük kapcsolatunkat meglévő vagy éppen potenciális ügyfeleinkkel. A kérdés, amit sok vállalkozó tesz fel magának:
"Van-e még értelme a blogírásnak 2024-ben?" A válasz, egy határozott igen.
Egy érkezési oldal, vagyis a „landing page/oldal” kulcsfontosságú szerepet játszhat a potenciális ügyfelek megszerzésében.
Nem ritka, hogy sok cég jelentős erőforrásokat áldoz weboldalaik fejlesztésére, pedig hatékonyabb kampányt is lehetne zárni egy speciális landing oldal segítségével. Tudd meg, hogyan!
Ismerd meg velünk a Facebook hirdetések 6 kampánycélját, amelyek a vállalkozásodat a siker felé vezethetik, ha ugyanis ezekkel tisztában vagy, sokkal kisebb eséllyel nyúlsz mellé, és az eredményeid is jobbak lesznek!
Ahogy ismét lehetőségünk nyílt az élő rendezvények, események megrendezésére, előtérbe került a kérdés, hogyan tölthetjük meg ezeket az eseményeket és hogyan juttathatjuk el a rendezvényünk hírét minél több emberhez. Ebben a cikkben erről lesz szó, adunk pár tippet ahhoz, hogy az eseményed teltházas legyen.
Mivel az online marketing eszközök között az egyik legjobban működő még mindig az email marketing, ezért kulcsfontosságú, hogy rendelkezz nagy mennyiségben jó minőségű feliratkozókkal. De hogyan juss hozzájuk és mitől jó egy lista? Ezeket járjuk körbe ebben a cikkben.
Bár évek óta temetik, és gyakran olvashatsz arról, hogy az email marketing haldoklik, valójában még mindig az egyik legjobban működő online marketing eszközről van szó, ha jól csinálod az építését! Ebben a cikkben megnézzük, mire figyelj, ha aranybányát akarsz építeni az email listádból!
Általában ha termékek értékesítéséről van szó, az első lépés, ami a vállalkozó eszébe jut, hogy készíttessen egy webáruházat. Azonban munkánk során számtalanszor látjuk, hogy nem mindig szükséges a webáruház, sőt, néha indokolatlanul korlátok közé szorít. Nézzük meg, mikor van valóban szükséged egy webáruházra, és mikor nem kell erre pénzt, időt és energiát fordítanod.
Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes vállalkozóként választanod.
A közösségi médiában alkalmazott tartalom-stratégiáknak minden platformhoz külön-külön igazodnia kell, azonban számos bevált tipp létezik, amelyek minden hálózatra érvényesek. Nézzük meg ezeket!
Azt gondolnánk, hogy ha kommunikációról, vagy akár „csak” egyszerű posztolgatásról van szó, akkor elegendő, ha írunk, videózunk. Ha olvastad az előző részt, akkor már pontosan tudod, hogy még azelőtt, hogy nekifognál bejegyzéseket közzétenni, érdemes rendbe tenni a teljes kommunikációd. Méghozzá azért, hogy ne égj ki pár hónapon belül, illetve egyáltalán tudd, mi mindened van, kikhez szólsz, és így tovább.
Az örök kérdés és talány, ami minden vállalkozót foglalkoztat. Sőt, nemcsak őket, hanem mindenkit, aki egy cég kommunikációjával, marketingjével kapcsolatba kerül. A legnagyobb kihívás pedig az, hogy a kezdeti lendület után már nem tudja miről, hogyan alkosson tartalmat. Ha pedig ez megtörténik, még nehezebb újra örömmel írni, nemhogy folyamatosan. Nézzük meg azokat a pontokat, amik segíteni fognak!
Ha ritkán használod a Google Analytics rendszerét, érezheted úgy, hogy egy útvesztőben barangolsz. Mivel a legutóbbi cikkünkben a paraméterezett linkek készítéséhez kaptál segítséget, most azt is megmutatjuk, hogyan kövesd ezeket a Google Analytics segítségével.
Ha szeretnéd mérhetővé tenni a különféle online marketing csatornáid hatékonyságát, akkor nem hagyhatod ki a paraméterezett linkek használatát. Ebből a cikkből megtudod, hogyan készítheted el őket!
Ha aktívan ténykedsz a hirdetéskezelőben, akkor már biztosan találkoztál azzal az üzenettel, hogy az iOS 14 verziója miatt feladatokat kell megoldanod a hirdetéskezelőben. Na de mit tegyél pontosan? Ebben a cikkben megmutatjuk!
Amikor éves tervezésről van szó, általában megosztottak a cégvezetők. Van, aki enélkül el sem tudja képzelni az évkezdést, míg mások teljesen feleslegesnek tartják, mondván úgyis minden változik 1-2 hónapon belül. Mit érdemes ezzel kezdeni?
Folyamatos probléma, hogy bár egyre növekszik a Facebook oldalad követőinek száma, a közzétett posztjaidat egyre kevesebben látják. Mit tehetsz ez ellen?