Blog

Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Milyen közösségi média csatornákat érdemes használni?

Több tucat közösségi média platform létezik, amelyek hasonló céllal jöttek létre, mégis különböző közönséget és beszélgetéseket inspirálnak. Politikai vitákat találhatsz a Twitteren, mémeket Tumblr-on, kép- és fórumdömpinget a Reddit -en, DIY ötleteket és enteriőröket a Pinteresten – csak néhányat említve. Ebben a cikkben arról írunk, hogy melyiket érdemes céges ügyfélként választanod.

TOVÁBB »



5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

5+1 gyakorlati tanács az eredményes közösségi média használatért

A közösségi médiában alkalmazott tartalom-stratégiáknak minden platformhoz külön-külön igazodnia kell, azonban számos bevált tipp létezik, amelyek minden hálózatra érvényesek. Nézzük meg ezeket!

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? – 2. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? – 2. rész

Azt gondolnánk, hogy ha kommunikációról, vagy akár „csak” egyszerű posztolgatásról van szó, akkor elegendő, ha írunk, videózunk. Ha olvastad az előző részt, akkor már pontosan tudod, hogy még azelőtt, hogy nekifognál bejegyzéseket közzétenni, érdemes rendbe tenni a teljes kommunikációd. Méghozzá azért, hogy ne égj ki pár hónapon belül, illetve egyáltalán tudd, mi mindened van, kikhez szólsz, és így tovább.

TOVÁBB »



Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? I. rész

Hogyan kommunikálj folyamatosan úgy, hogy az mindig érdekes legyen? I. rész

Az örök kérdés és talány, ami minden vállalkozót foglalkoztat. Sőt, nemcsak őket, hanem mindenkit, aki egy cég kommunikációjával, marketingjével kapcsolatba kerül. A legnagyobb kihívás pedig az, hogy a kezdeti lendület után már nem tudja miről, hogyan alkosson tartalmat. Ha pedig ez megtörténik, még nehezebb újra örömmel írni, nemhogy folyamatosan. Nézzük meg azokat a pontokat, amik segíteni fognak!

TOVÁBB »



Hogyan használd a Google Analytics-t a paraméterezett kampányaid követésére?

Hogyan használd a Google Analytics-t a paraméterezett kampányaid követésére?

Ha ritkán használod a Google Analytics rendszerét, érezheted úgy, hogy egy útvesztőben barangolsz. Mivel a legutóbbi cikkünkben a paraméterezett linkek készítéséhez kaptál segítséget, most azt is megmutatjuk, hogyan kövesd ezeket a Google Analytics segítségével.

TOVÁBB »



Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Hogyan készíts 1 perc alatt paraméterezett linkeket?

Ha szeretnéd mérhetővé tenni a különféle online marketing csatornáid hatékonyságát, akkor nem hagyhatod ki a paraméterezett linkek használatát. Ebből a cikkből megtudod, hogyan készítheted el őket!

TOVÁBB »



Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Hogyan készítsd fel a hirdetési fiókodat az iOS 14 változásaira?

Ha aktívan ténykedsz a hirdetéskezelőben, akkor már biztosan találkoztál azzal az üzenettel, hogy az iOS 14 verziója miatt feladatokat kell megoldanod a hirdetéskezelőben. Na de mit tegyél pontosan? Ebben a cikkben megmutatjuk!

TOVÁBB »



Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Van már éves kampányterved? Így készítsd el!

Amikor éves tervezésről van szó, általában megosztottak a cégvezetők. Van, aki enélkül el sem tudja képzelni az évkezdést, míg mások teljesen feleslegesnek tartják, mondván úgyis minden változik 1-2 hónapon belül. Mit érdemes ezzel kezdeni?

TOVÁBB »



Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Hogyan növelheted meg a Facebook posztjaid elérését?

Folyamatos probléma, hogy bár egyre növekszik a Facebook oldalad követőinek száma, a közzétett posztjaidat egyre kevesebben látják. Mit tehetsz ez ellen?

TOVÁBB »



Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Te el tudsz vonatkoztatni a termékedtől?

Amikor egy ügyféljelöltnek mutatod be a terméked, az hogy néz ki? Csak sorolod a terméked jellemzőit, sajátosságait, vagy valóban a vevőre koncentrálsz, és arról beszélsz, hogy milyen problémáját oldja meg a terméked?
TOVÁBB »