Ugyanakkor a Facebook oldalad folyamatos frissítése és karbantartása ma már elengedhetetlen, ezzel megalapozod a bizalmad, növeled az elköteleződést, kapcsolatot építesz és persze értékesíthetsz is, ha jól csinálod.
Ha viszont nem jól építed fel a posztjaid sorrendjét, logikáját, ha nem érzel rá arra, mire vevők a követőid, akkor a tartalmak készítése olyan nyűg lesz, ami csak az idődet viszi, de eredményt nem hoz.
profi tervezés
kreatív ötletek
aprólékos megvalósítás
lelkesedés
első hónaptól mérhető eredmények
Ez a kihívás számunkra lelkesítő, és készen állunk,
hogy a tervezéstől a hirdetésig átvegyük a Facebook oldalad kezelését.
A posztokat minden esetben megkapod jóváhagyásra, majd a véglegesítést követően a kész tartalmakat előre ütemezzük, hogy a legoptimálisabb időpontban jelenjenek meg a Facebook oldaladon. Ezzel biztosítjuk, hogy a lehető legtöbb követőd lássa a posztokat és interakcióba lépjen velük.
Az elkészült és közzétett bejegyzéseket javasoljuk hirdetésekkel támogatni, ezek beállítását természetesen szintén elvégezzük helyetted. Ez nem kötelező része a Facebook oldal kezelésének, azonban sokkal jobb eredményeket érhetünk el a posztokkal, ha hirdetési keretet is kapnak.
Rendszeresen elemzéseket készítünk a posztok teljesítményéről és havonta jelentést küldünk neked, amely tartalmazza a legfontosabb statisztikákat, valamint javaslatokat a további fejlesztésekre.
Részletesen bemutatjuk termékeid vagy szolgáltatásaid előnyeit, különlegességeit, hogy a követőid pontos képet kapjanak arról, mit kínálsz.
Valós vásárlói visszajelzéseket és esettanulmányokat osztunk meg, amelyek hitelessé és megbízhatóvá teszik a márkádat.
Interaktív posztokkal, mint például kvízek és szavazások, bevonjuk a közönségedet, növelve az elköteleződést és a láthatóságot.
Szakértői tippeket és tanácsokat osztunk meg, amelyek segítik a követőidet mindennapi problémáik megoldásában, ezzel is növelve a márkád iránti lojalitást.
Tájékoztatjuk követőidet az aktuális eseményekről, promóciókról és különleges ajánlatokról, hogy mindig naprakészek legyenek.
Bepillantást nyújtunk a céged mindennapjaiba, hogy a követőid közelebb érezzék magukat a márkádhoz.
Érdekes és releváns tartalmakat, blogbejegyzéseket osztunk meg, amelyek informálják és szórakoztatják a követőidet.
Rendszeresen bonyolítunk le nyereményjátékokat és versenyeket, a játékszabály megírástól a sorsolásig számíthatsz ránk!
Ez csupán néhány az általunk bevetett praktikákból, és ahogy az online marketing sok területén, a posztok esetében is nálunk nagy hangsúlyt kap a konkrét megvalósítás minősége.
Több éves tapasztalattal rendelkezünk a Facebook oldalak kezelésének területén. Naprakészek vagyunk a legújabb trendekkel és algoritmus változásokkal, így biztos lehetsz benne, hogy a legjobb megoldásokat kínáljuk neked.
Minden projektünket alapos kutatással és stratégiai tervezéssel kezdjük. Felmérjük a piacodat, meghatározzuk a célcsoportodat, és kidolgozunk egy olyan tartalomstratégiát, amely maximálisan illeszkedik a márkádhoz és üzleti céljaidhoz.
Csapatunk kreatív szakemberei gondoskodnak arról, hogy a posztjaid ne csak informatívak, hanem szórakoztatóak és vonzóak is legyenek. Legyen szó képekről, videókról vagy szöveges tartalmakról, minden egyes bejegyzésünk a márkád értékeit és üzeneteit közvetíti.
Az alábbi 3 csomagunk közül választhatsz!
Jelentkezz egy ingyenes konzultációra űrlapunk segítségével,
hogy közösen eldönthessük, mi lenne számodra a megfelelő következő lépés!
Elküldés után nem vesztegetjük az időt, az Evobrands csapata azonnal munkához lát és rövidesen felveszi veled a kapcsolatot!
A megfelelő Facebook kommunikáció segít abban, hogy a vállalkozásod folyamatosan kapcsolatban maradjon a követőivel, növelje az elköteleződést és javítsa a márkaismertséget. A jól kezelt oldal bizalmat épít és növeli az ügyfélkört, azonban érthető, ha neked nincs állandóan kapacitásod az összes olyan feladatra, amely egy profi Facebook oldal kezelésével jár. Mi átvesszük tőled ezt a terhet és szállítjuk az eredményeket!
Első lépésként felmérjük a céljaidat és kidolgozunk egy tartalomstratégiát. Elkészítjük a bejegyzéseket, ütemezzük és közzétesszük őket a legoptimálisabb időpontokban. Rendszeresen elemzéseket készítünk és jelentéseket küldünk neked a posztok teljesítményéről.
Csapatunk tapasztalt szakemberekből áll, akik naprakészek a legújabb marketing trendekkel. Egyedi megoldásokat kínálunk, amelyek kifejezetten a te vállalkozásod igényeire szabottak, nem tucatügyfélként kezelünk. Mivel nálunk nem egyetlen ember dolgozik majd a projekteden, mindenki bele tudja tenni tudása legjavát, így átgondolt, profin kivitelezett szolgáltatást kapsz a tervezéstől a grafikán át egészen a szövegírásig.
Ha szeretnéd, hogy hirdetésekkel is támogassuk a posztjaid, a hirdetéskezelést is nyújtó csomagunk tartalmazza a hirdetési fiók beállítását, célközönségek meghatározását, hirdetési kampányok felépítését és optimalizálását, valamint havi riportokat és elemzéseket a kampányok teljesítményéről.
Nem riadunk vissza a nehezen kommunikálható vagy speciális iparágaktól – épp ellenkezőleg, ezek a legizgalmasabb kihívások számunkra! Az évek során dolgoztunk már egészségügyi, jogi, technológiai, pénzügyi és számos más területen, így tudjuk, hogyan kell a bonyolult vagy kevésbé látványos témákat érdekessé, érthetővé és vonzóvá tenni a közösségi médiában. Első lépésként alaposan megismerjük a vállalkozásodat, és ennek alapján egy olyan tartalomstratégiát alakítunk ki, amely nemcsak a célközönséged számára releváns, hanem az elköteleződést is növeli. Kreatív eszközökkel, vizuális megoldásokkal és interaktív tartalmakkal tesszük lebilincselővé az iparágad mondanivalóját, így garantáltan kitűnsz majd a versenytársaid közül.
Ha ránk bízod a Facebook oldalad kezelését, akkor az adminisztratív és kreatív munkák oroszlánrészét mi végezzük el helyetted, így neked már nem kell folyamatosan tartalomkészítéssel és időzítéssel foglalkoznod. Természetesen a legjobb eredmények érdekében részt vehetsz az oldal életében, például ügyfélszolgálati kérdések megválaszolásával, belső céges hírek vagy események megosztásával, illetve személyes márkaépítéssel. De ha teljesen kiszerveznéd a folyamatot, mi ebben is tudunk segíteni – az üzenetkezeléstől a követők aktivizálásáig mindenben támogatunk, hogy az oldalad ne csak jelen legyen, hanem eredményeket is hozzon!
Folyamatosan figyeljük és alkalmazzuk a legújabb Facebook és közösségi média trendeket, hogy a posztjaid ne csak relevánsak, hanem friss és modern hatásúak is legyenek. Odafigyelünk az aktuális algoritmusváltozásokra, az elérési és interakciós adatokra, valamint a felhasználók viselkedésére is, hogy a tartalmaid a lehető legjobb eredményeket hozzák. Beépítjük az éppen népszerű formátumokat, például a rövid videókat, interaktív sztorikat vagy kvízeket, hogy a követőid számára izgalmas és figyelemfelkeltő legyen a tartalom.
Minden egyes posztot előzetesen egyeztetünk veled, mielőtt azok kikerülnének a Facebook oldaladra. A tartalomtervezés során havi szinten előre elkészítjük a bejegyzéseket, amelyeket egy átlátható formában (például Google Drive segítségével) megosztunk veled, így könnyedén át tudod nézni és jóváhagyhatod azokat. Ha módosítani szeretnél valamit – akár a szövegen, akár a grafikán –, az igényeid alapján finomhangoljuk a tartalmakat. Így teljes kontrollod lesz afelett, hogy mi kerül ki az oldaladra, miközben mégis időt takarítasz meg a profi menedzsment által.
Igen! Ha szeretnél egy sikeres nyereményjátékot futtatni, akkor nemcsak a kreatív tervezésben és a promócióban segítünk, hanem a jogi és technikai háttér biztosításában is. Kialakítjuk a megfelelő stratégiát, hogy a játék minél több interakciót és elköteleződést hozzon a követőidtől, és közben ügyelünk arra is, hogy a Facebook szabályainak megfelelő legyen a lebonyolítás. A szabályzat elkészítésében és a sorsolás lebonyolításában is támogatunk, így teljes biztonságban tudhatod a kampányodat. Ráadásul a játék lezárultával elemzést is készítünk, hogy a következő promóció még sikeresebb legyen!
Abszolút! Nem dolgozunk sablonokkal, minden egyes poszthoz egyedi grafikát készítünk, amely illeszkedik a márkád arculatához. A vizuális tartalmaknak kulcsszerepük van abban, hogy a bejegyzéseid kitűnjenek a hírfolyamban és vonzzák a követők figyelmét. Akár statikus képekre, animált grafikákra vagy rövid videókra van szükséged, mi biztosítjuk a profi kivitelezést. Ha már rendelkezel saját fotókkal vagy videókkal, azokat is beépítjük a tartalomtervbe, hogy a lehető legautentikusabb legyen a megjelenésed. Ezzel garantáljuk, hogy a Facebook oldalad vizuálisan is erős, egyedi és figyelemfelkeltő legyen.
A Multi-Vitaminnal folyamatosan egyeztetjük a legfontosabb stratégiai céljaikat, amelyeknek megfelelően alakítjuk mind a kommunikációt a közösségi média felületeiken, mind pedig a hirdetéseket. Folyamatosan új kampányok kivitelezésén dolgozunk, amelyek akár heti rendszerességgel változnak és megújulnak.
Az aktív marketing tevékenység folyamatos feladatokkal jár legyen szó akár a grafikák nyomdai kivitelezéséről, akár a cég további partnereivel való közös munkáról. Évek óta aktívan részt veszünk a különböző projektek menedzselésében, hogy minden tevékenység a lehető leggördülékenyebben menjen.
A cég marketing kommunikációjának szerves része, hogy a hetente változó kampányaikról, akcióikról folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.
A Multi-Vitamin aktív közösségi média kommunikációt folytat mind Facebook oldalán, mind pedig az Instagramon. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoljuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a posztok ne csupán a termékeket értékesítsék, és a webáruház által kínált márkákat népszerűsítsék, hanem edukáló és közösségépítő tartalmak is folyamatosan megjelenjenek a platformokon.
A webáruház, valamint a fizikai boltok kínálata széles,így lehetőségünk van az egészség életmód témájában rendkívül színes kommunikációs terv megalkotására és végrehajtására.
A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítjük az online jelenlétet.
A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeljük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, márkákat is hirdetünk, hogy növeljük a vásárlások számát.
A hetente változó kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kapnak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használjuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeljük a vásárlók számát. Aktívan hirdetünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő, hűséges követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.
Folyamatosan fejlesztjük a webáruház termék aloldalait, hogy egyrészt a potenciális vásárlóknak informatív és vonzó legyen, másrészt a keresőmotorok számára is tartalmazza a legfontosabb információkat.
Együttműködésünk során a legkülönbözőbb grafikai munkákban segítjük a Multi-Vitamin csapatát, mint például:
posztok grafikái
Facebook borítóképek a heti kampányokhoz
webáruház bannerek a különböző kampányokhoz
óriásplakátok
szórólapok
tv-grafikák
katalógusok
autógrafikák
irányítótáblák
Számunkra semmilyen grafikai tervezés nem jelent akadályt, a Multi-Vitamin csapatával pedig igazán változatos grafikai feladatokban tudunk együtt dolgozni.
Mivel számtalan különböző grafikát készítettünk, ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy az egyes grafikák esetében mit vár el egy nyomda, több esetben azzal is segítettük a Multi-Vitamin csapatát, hogy átvállaltuk a teljes körű nyomdai ügyintézést, ezzel gyorsítva a folyamatokat, és segítve a grafikák hibamentes nyomtatását.
Egy ilyen komplex együttműködés során hamar felmerül a profi képek igénye, amiben természetesen szintén tudunk segíteni. A Multi-Vitamin esetében az üzleteikről készítettünk fotósorozatot, amelyet később számtalan felületen fel tudtunk használni, például Facebook posztoknál, borítóképnél, hirdetéseknél, sőt nyomtatott anyagokban is.
Annak érdekében, hogy az üzletek a vásárlók számára is vonzóak és modern megjelenésűek legyenek, segítettünk az üzletek belső terének kialakításában is. A különféle táblák, grafikai elemek tervezésével nagyban hozzájárultunk egy profi, egységes kép kialakításához.
Mivel a csapat folyamatosan bővül, és egyszerre több munkakörbe is keresnek új kollégákat, ezért segítettük őket az új munkatársak megtalálásában. A Facebook oldalhoz kapcsolódóan állások meghirdetésére is van lehetőség, így költséghatékony, mégis hatásos módszerrel tudtuk segíteni a toborzást és a kiválasztást.
Az Oxygen Wellness Naphegy „Az Oxygen az oxigénért” CSR kampány során több mint 1000 fát ültetett Budapesten.
Együttműködésünk során segítettünk ebben a faültetést célzó CSR kampány kommunikációjának lebonyolításában, amelyhez landing oldalt készítettünk, fotózást és videózást szerveztünk, valamint csapatunkkal részt is vettünk a faültetésben.
A CSR kampányhoz szükség volt egy egyedi landing oldalra, amely kiemeli a CSR kampány fő pontjait, a kezdeményezés célját, és segít bevonni az embereket a kampányba.
Ennek megfelelően – összhangban a kampány céljával, a faültetéssel – olyan tervet készítettünk, amely megjelenésében is tükrözi a környezettudatosságot.
A landing elkészítését a szerkezeti tervtől a grafikai terveken át egészen a programozásig kísértük végig, így az első vázlatoktól a működő oldalig részt vettünk a landing oldal megszületésében.
Fontosnak tartottuk, hogy nyomon követhető legyen a kezdeményezés eredménye, így folyamatosan frissítettük az elültethető fák számát, és az aktuális nyereményeket is, amelyek ösztönzőleg hatottak a csatlakozásra.
A kampány eredményeként 2020 januárjára sikerült elérni a kitűzött célt, az 1000 fa elültetését.
Az Oxygen számára profi fotós kollégánkkal olyan képeket készítettünk, amelyeket később a közösségi média posztokban, hírlevelekben, valamint a weboldalon is fel tudtunk használni.
Több alkalommal fotóztuk a fitnesz-wellness szolgáltatásokat és a belső teret is, így a klub minőségi képanyaggal tudta bemutatni prémium szolgáltatásait és igényes belső tereit.
Természetesen a CSR kampány is kiváló apropót adott a fotózáshoz.
A faültető kampányban számos híresség is részt vett támogatóként, például Szentesi Éva, Tóth Vera, Zséda, Cseh László, Kárász Róbert és Dukai Regina is.
Számukra fotózást szerveztünk, a képeket pedig a kezdeményezés landing oldalán, valamint a későbbi közösségi kommunikációban is fel tudtuk használni. A fotózás folytatódott a faültetéseken is, így folyamatosan be tudtunk számolni az eredményekről is.
A CSR kampányhoz kapcsolódóan fontosnak tartottuk, hogy ne csupán képi anyag készüljön, hanem a videó erejét is bevessük. Ezért a faültető napokon videókat is készítettünk, amelyeket később szintén a közösségi média kommunikációban használtunk fel.
A 30 mp-es rövid videók kiválóan használhatóak voltak a klub prémium fitnessz részlegén, hiszen a modern, képernyővel ellátott futópadokon is megjelenhetett a kampány kisfilmje.
Havonta, az aktuális programoknak és a szezonalitásnak megfelelő poszttervet állítottunk össze, amelyben nem csupán az Oxygenben igénybe vehető programok szerepeltek, hanem bemutattuk például a munkatársakat, és a különböző mozgásformákról is megjelentettünk ismeretterjesztő cikkeket.
A posztok elkészítésénél nemcsak a szövegezés elkészítésére fordítottunk nagy figyelmet, hanem a megjelenésükre is, így több, az Oxygen arculatához illő poszt megjelenést is terveztünk. Ennek köszönhetően a posztok egységesek voltak, és már első ránézésre felkeltették a figyelmet.
Természetesen a posztok esetében arra is odafigyeltünk, hogy minél több követőhöz eljussanak, ezt pedig Facebook hirdetésekkel segítettük.
Nem csupán a már meglévő vendégkörre terjesztettük ki a hirdetéseket, hanem megfelelő földrajzi célzással új, potenciális vendégeket is el tudtunk érni.
Az Oxygen vendégeinek rendszeresen küldtünk hírleveleket, amelyekben hírt adtunk az aktuális eseményekről, a legfrissebb hírekről, és természetesen a faültető kampány haladásáról is.
A hírlevélnek az Oxygen arculatához illeszkedő megjelenést terveztünk, amely tükrözi a hely kifinomultságát.
Együttműködésünk során segítettük a weboldal tartalomfejlesztését is. A különböző mozgásformákról az Oxygen szakértő csapatával, edzőivel közösen új cikkeket készítettünk, amelyek nemcsak a keresőoptimalizálási szempontokat segítették, de megjelenhettek a hírlevelekben és a közösségi média felületen is.
A Google Ads hirdetésekkel az volt a célunk, hogy a lehető legrelevánsabb érdeklődőket irányítsuk a honlapra, így azokat céloztuk, akik az Oxygen Wellness Naphegy szolgáltatásaira nyitottak, és azokat direktben keresik.
Ezenkívül fontos eleme volt a hirdetési stratégiának az is, hogy lokálisan hirdettünk speciális szolgáltatásokat, amelyeket a Oxygen Wellness Naphegy kínált.
Az új érdeklődők bevonzására alacsonyabb árú kezeléseket, főként masszázsokat használtunk, így alkalmuk nyílt kipróbálni a helyet, és bérletet váltani a teljesebb élményhez.
Telefonhívásmérő rendszerünket is bevetettük, hogy a telefonon keresztül érkező megkereséseket, időpont foglalásokat mérni tudjuk, ez szintén hatékonynak bizonyult a hirdetések optimalizálásához.
A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal.
A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről.
Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.
A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.
A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra.
Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.
A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést.
Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.
A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása.
Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát.
A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség.
Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem.
Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció.
Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el.
Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában.
Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti.
A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról.
A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki.
A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket.
Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk.
Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok.
A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is.
Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.
A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.
A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra.
A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni.
Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be.
A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet.
A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.
Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak.
Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is.
Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe.
Már a weboldal vázlatának készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük.
Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik.
Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is.
Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük.
A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája.
Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra.
Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad.
Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze.
Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé.
Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre.
Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki.
Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése.
A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén.
A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is.
A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről.
Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldal látogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát.
Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is.
Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait.
Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.
Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket.
A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is. Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát.
Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.
Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük.
Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel.
Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.
Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.
Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk.
A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.