Hiába dolgozol keményen, ha az irány nem megfelelő! Egy új megközelítés, friss külső nézőpont gyakran elég ahhoz, hogy feltárjuk a növekedés akadályait, és kijelöljük az optimális fejlődési utat.
Friss szemmel, új perspektívából segítünk rálátni a céged rejtett lehetőségeire! Az Evobrands-nél nem sablonmegoldásokkal dolgozunk. Egyedi, a te vállalkozásodra szabott stratégiákat és javaslatokat adunk, amelyek kézzel fogható eredményekhez vezetnek.
A tanácsadás során nem apró részletekben merülünk el, hanem a nagy képre koncentrálunk. Célunk, hogy a javaslataink a lehető legnagyobb profitot hozzák a céged számára. Nem egy-egy kampányt elemzünk, hanem a stratégiai problémákat oldjuk meg!
Csak néhány példa, amely segít átlátni, milyen területeken tudunk hatékony segítséget nyújtani egy tanácsadás alkalmával.
A marketingben az egyik legfontosabb lépés a mérhető célok kitűzése. Tanácsadásunk segít világosan meghatározni ezeket, és felfedezni, hogyan érheted el őket. Legyen szó rövid távú célokról, mint termékbevezetés, vagy hosszú távú növekedésről, segítünk!
A sikeres marketingkampány alapja a célcsoport alapos ismerete. Elemzéseink és tapasztalatunk segítenek azonosítani a potenciális ügyfeleket, és megmutatják, hogyan érheted el őket a leghatékonyabban, növelve a kampányok hatékonyságát és optimalizálva a költségeket.
Az, hogy hogyan kommunikálsz a célcsoportoddal, meghatározza a márkád sikerét. A marketing tanácsadás során segítünk olyan kommunikációs stílust és stratégiát kialakítani, amely rezonál a célközönségeddel. Ezáltal nemcsak elérheted őket, hanem hosszú távú kapcsolatot is építhetsz velük.
Segítünk abban, hogy online jelenléted minden aspektusát optimalizáljuk: legyen szó weboldalad felépítéséről, keresőoptimalizálásról (SEO), vagy közösségi média jelenlétről. A cél az, hogy a vállalkozásod minden digitális csatornán erőteljesen és következetesen jelenjen meg.
A marketingre fordított költségek akkor térülnek meg, ha pontosan tudod, hova érdemes befektetni. A tanácsadás során segítünk abban, hogy büdzsédet a lehető leghatékonyabban használd fel. Megvizsgáljuk, hol érdemes költeni és hol lehet spórolni anélkül, hogy az a hatékonyság rovására menne.
A hirdetések célja nemcsak a minél szélesebb elérés, hanem a megfelelő emberek megszólítása a megfelelő üzenettel. Segítünk optimalizálni kampányaidat, hogy maximális megtérülést hozzanak, miközben a stratégiai kérdésekre fókuszálunk, nem a technikai beállításokra.
Csapatunk több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik! Nemcsak elméleti tudást nyújtunk, hanem gyakorlatias megoldásokat is, amelyek valódi eredményeket hoznak.
A tanácsadás során nem csupán a jelenlegi helyzetedre kínálunk megoldásokat, hanem előre tekintve segítünk felkészülni a jövőben várható kihívásokra is.
Lehetőséged van egy egyszeri konzultációra, de szívesen dolgozunk hosszabb távon is együtt, hogy folyamatosan támogathassunk a fejlődésben.
Dániel nem csupán könyvekből tanulta a marketinget, hanem felgyűrte az ingujját és saját bőrén tapasztalta meg, mi működik az online marketingben, és mi az, amit a legtöbb cégvezető elront, vagy figyelmen kívül hagy.
Pályája kezdetén dolgozott neves magyar ügynökségnél, több e-kereskedelemmel foglalkozó cég marketing vezetőjeként, majd saját cégében évente több tucat vállalkozásnak segített felpörgetni az online jelenlétük mellett az értékesítést is.
A különféle iparágakban szerzett gyakorlati tapasztalatait minden tanácsadáson képes maximálisan személyre szabni. Stratégiai gondolkodásmódja mellett azt is kedvelni fogod benne, hogy őszintén, egyenesen megmondja, ha valamin változtatnod szükséges, vagy ha egy ötletedbe nem érdemes erőforrást tenni.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kezdj el növekedni még ma!
Jelentkezz egy ingyenes konzultációra űrlapunk segítségével,
hogy közösen eldönthessük, mi lenne számodra a megfelelő következő lépés!
Elküldés után nem vesztegetjük az időt, az Evobrands csapata azonnal munkához lát és rövidesen felveszi veled a kapcsolatot!
A marketing tanácsadás segít abban, hogy átlásd a vállalkozásodban rejlő lehetőségeket, és ezeket maximálisan kihasználhasd. Egy szakértői tanácsadó objektív szemmel nézi a céged marketingtevékenységét, és olyan stratégiákat javasol, amelyek valódi eredményeket hoznak. A tanácsadás során személyre szabott megoldásokat kapsz, amelyek révén hatékonyabban éred el üzleti céljaidat.
A jól kivitelezett marketing tanácsadás növeli a márkaismertséget, javítja az ügyfélmegtartást, és növeli az értékesítéseket. Az eredményeket pontosan mérni tudjuk, és a tanácsadás során folyamatosan finomhangoljuk a stratégiát, hogy mindig a legjobb eredményeket érjük el. Legyen szó új ügyfelek szerzéséről, online jelenléted erősítéséről vagy hirdetési kampányaid optimalizálásáról, a tanácsadás segít, hogy ezekben a területekben is fejlődj.
A marketing tanácsadás több lépésből áll. Először megismerjük a vállalkozásodat, céljaidat és kihívásaidat. Ezután részletes elemzést végzünk a piaci helyzetről, versenytársaidról és célcsoportodról. A következő lépésben együtt kidolgozzuk a javaslatokat, amelyek a te egyedi igényeidre szabottak.
A marketing tanácsadás bármilyen típusú vállalkozás számára hasznos lehet, legyen az egy induló startup, egy kisvállalkozás vagy egy nagyobb cég. Ha szeretnéd növelni a bevételeidet, hatékonyabban elérni a célközönségedet, vagy optimalizálni a marketingköltségeidet, akkor a marketing tanácsadás neked való. Tapasztalataink számos iparágra kiterjednek, így biztos lehetsz benne, hogy a te vállalkozásodra szabott, gyakorlatias tanácsokat kapsz.
A marketing tanácsadás időtartama attól függ, hogy milyen mélységben és milyen területeken van szükséged segítségre. Egy egyszeri konzultáció akár néhány órát is igénybe vehet, míg egy átfogó stratégiai tanácsadás több hetet is. A tanácsadás időtartamát mindig az adott projekt igényeihez igazítjuk, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el.
A marketing tanácsadás díja 20.000 Ft+ÁFA/óra. Lehetőséged van egy 30 perces “nulladik” tanácsadáson is részt venni, ahol megismerjük a céged, így az értékes időt a lehető leghatékonyabban használhatjuk ki.
Ha úgy érzed, hogy a marketinged nem hozza a várt eredményeket, vagy bizonytalan vagy abban, hogyan érhetnéd el a céljaidat, akkor érdemes marketing tanácsadást igénybe venned. Egy szakértő segíthet feltárni azokat a területeket, ahol javíthatsz, és javaslatokat adhat a hatékonyság növelésére.
Semmi gond! A tanácsadás során mindig közösen dolgozunk, így ha egy kérdésre nem tudsz azonnal választ adni, később is visszatérhetünk rá. A cél az, hogy minden lépést alaposan átgondoljunk, és minden kérdésre választ találjunk, mielőtt belevágunk a megvalósításba.
Ha egy korábbi marketing tanácsadás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, az lehetett azért, mert nem volt kellően személyre szabott, túl elméleti volt, vagy a megvalósítás során nem kaptál megfelelő támogatást. Az Evobrands marketing tanácsadása során nem sablonmegoldásokat kapsz, hanem a vállalkozásodra szabott, azonnal alkalmazható stratégiát. Ráadásul nem csak egy-egy részletet vizsgálunk, hanem a teljes marketing működésedet átfogóan elemezzük, hogy biztosan a legjobb növekedési irányokat jelöljük ki számodra.
Nem kell marketinges szakembernek lenned, hogy a tanácsadásból hasznos információkat szerezz. A célunk, hogy közérthetően és gyakorlatiasan adjunk át minden fontos tudnivalót, így akár teljesen kezdőként is értékes javaslatokat kapsz. A tanácsadás során nem technikai részletekbe merülünk el, hanem olyan stratégiákra koncentrálunk, amelyek könnyen megvalósíthatók és a vállalkozásod eredményességét növelik.
A tanácsadás gyakorisága attól függ, milyen jellegű marketing kihívásokkal küzdesz. Ha csak egy-egy konkrét problémára keresel megoldást, egy alkalom is elegendő lehet. Ha viszont hosszú távon szeretnéd optimalizálni a marketingedet és folyamatosan fejlődni, érdemes rendszeresen konzultálni egy szakértővel. Lehetőséget biztosítunk neked arra, hogy akár hosszabb távon is együtt dolgozzunk, és folyamatosan nyomon kövessük az eredményeket.
A marketing tanácsadás célja, hogy ne csak általános iránymutatást kapj, hanem azonnal alkalmazható lépéseket is. A konzultáció során együtt meghatározzák azokat a kulcsfontosságú stratégiákat, amelyekkel a céljaidat elérheted. Ez lehet a célcsoportod pontosabb meghatározása, az online jelenléted fejlesztése, a hirdetési kampányaid optimalizálása vagy akár a kommunikációs stílusod finomhangolása – mindig az aktuális helyzetedhez igazodva.
A marketing tanácsadás minden vállalkozás számára hasznos, függetlenül attól, hogy egy induló startupod van, vagy egy már stabilan működő céged. Ha még csak most indulsz, segítünk lefektetni az alapokat, hogy elkerüld a kezdő vállalkozások gyakori hibáit. Ha már van egy működő vállalkozásod, a tanácsadás során finomhangolhatjuk a stratégiáidat, optimalizálhatjuk a marketing költségeidet és növelhetjük az eredményességet.
A marketing tanácsadás egyik fő célja, hogy a rendelkezésedre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabban használd fel. Segítünk abban, hogy a marketingre fordított kiadásaid valódi megtérülést hozzanak, és ne pazarolj pénzt kevésbé hatékony eszközökre. Elemzéseink révén meghatározzuk, hogy hol érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni a marketingre, és hol lehet költségeket csökkenteni anélkül, hogy az a növekedés rovására menne.
Igen, az Evobrands nem csak egyszeri tanácsadást kínál, hanem lehetőséget biztosít arra is, hogy hosszú távon kapcsolatban maradjunk. Ha szükséged van további útmutatásra, segítünk a stratégia finomhangolásában, vagy akár az egyes marketing lépések gyakorlati megvalósításában is. Így biztosíthatod, hogy a marketinged folyamatosan fejlődjön, és mindig a legjobb eredményeket hozza.
Igen, a tanácsadás teljes mértékben a vállalkozásod egyedi kihívásaira és céljaira épül. Az első ingyenes konzultáción megbeszéljük, hogy milyen problémákkal küzdesz, és ennek megfelelően állítjuk össze a tanácsadás fókuszát. Ha több területen is szükséged van segítségre, például hirdetések, közösségi média, ügyfélszerzés vagy kommunikáció, akkor ezeket együttesen vizsgáljuk meg, hogy átfogó és hatékony megoldást kapj.
A Multi-Vitaminnal folyamatosan egyeztetjük a legfontosabb stratégiai céljaikat, amelyeknek megfelelően alakítjuk mind a kommunikációt a közösségi média felületeiken, mind pedig a hirdetéseket. Folyamatosan új kampányok kivitelezésén dolgozunk, amelyek akár heti rendszerességgel változnak és megújulnak.
Az aktív marketing tevékenység folyamatos feladatokkal jár legyen szó akár a grafikák nyomdai kivitelezéséről, akár a cég további partnereivel való közös munkáról. Évek óta aktívan részt veszünk a különböző projektek menedzselésében, hogy minden tevékenység a lehető leggördülékenyebben menjen.
A cég marketing kommunikációjának szerves része, hogy a hetente változó kampányaikról, akcióikról folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.
A Multi-Vitamin aktív közösségi média kommunikációt folytat mind Facebook oldalán, mind pedig az Instagramon. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoljuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a posztok ne csupán a termékeket értékesítsék, és a webáruház által kínált márkákat népszerűsítsék, hanem edukáló és közösségépítő tartalmak is folyamatosan megjelenjenek a platformokon.
A webáruház, valamint a fizikai boltok kínálata széles,így lehetőségünk van az egészség életmód témájában rendkívül színes kommunikációs terv megalkotására és végrehajtására.
A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítjük az online jelenlétet.
A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeljük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, márkákat is hirdetünk, hogy növeljük a vásárlások számát.
A hetente változó kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kapnak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használjuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeljük a vásárlók számát. Aktívan hirdetünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő, hűséges követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.
Folyamatosan fejlesztjük a webáruház termék aloldalait, hogy egyrészt a potenciális vásárlóknak informatív és vonzó legyen, másrészt a keresőmotorok számára is tartalmazza a legfontosabb információkat.
Együttműködésünk során a legkülönbözőbb grafikai munkákban segítjük a Multi-Vitamin csapatát, mint például:
posztok grafikái
Facebook borítóképek a heti kampányokhoz
webáruház bannerek a különböző kampányokhoz
óriásplakátok
szórólapok
tv-grafikák
katalógusok
autógrafikák
irányítótáblák
Számunkra semmilyen grafikai tervezés nem jelent akadályt, a Multi-Vitamin csapatával pedig igazán változatos grafikai feladatokban tudunk együtt dolgozni.
Mivel számtalan különböző grafikát készítettünk, ugyanakkor pontosan tudjuk, hogy az egyes grafikák esetében mit vár el egy nyomda, több esetben azzal is segítettük a Multi-Vitamin csapatát, hogy átvállaltuk a teljes körű nyomdai ügyintézést, ezzel gyorsítva a folyamatokat, és segítve a grafikák hibamentes nyomtatását.
Egy ilyen komplex együttműködés során hamar felmerül a profi képek igénye, amiben természetesen szintén tudunk segíteni. A Multi-Vitamin esetében az üzleteikről készítettünk fotósorozatot, amelyet később számtalan felületen fel tudtunk használni, például Facebook posztoknál, borítóképnél, hirdetéseknél, sőt nyomtatott anyagokban is.
Annak érdekében, hogy az üzletek a vásárlók számára is vonzóak és modern megjelenésűek legyenek, segítettünk az üzletek belső terének kialakításában is. A különféle táblák, grafikai elemek tervezésével nagyban hozzájárultunk egy profi, egységes kép kialakításához.
Mivel a csapat folyamatosan bővül, és egyszerre több munkakörbe is keresnek új kollégákat, ezért segítettük őket az új munkatársak megtalálásában. A Facebook oldalhoz kapcsolódóan állások meghirdetésére is van lehetőség, így költséghatékony, mégis hatásos módszerrel tudtuk segíteni a toborzást és a kiválasztást.
Az Oxygen Wellness Naphegy „Az Oxygen az oxigénért” CSR kampány során több mint 1000 fát ültetett Budapesten.
Együttműködésünk során segítettünk ebben a faültetést célzó CSR kampány kommunikációjának lebonyolításában, amelyhez landing oldalt készítettünk, fotózást és videózást szerveztünk, valamint csapatunkkal részt is vettünk a faültetésben.
A CSR kampányhoz szükség volt egy egyedi landing oldalra, amely kiemeli a CSR kampány fő pontjait, a kezdeményezés célját, és segít bevonni az embereket a kampányba.
Ennek megfelelően – összhangban a kampány céljával, a faültetéssel – olyan tervet készítettünk, amely megjelenésében is tükrözi a környezettudatosságot.
A landing elkészítését a szerkezeti tervtől a grafikai terveken át egészen a programozásig kísértük végig, így az első vázlatoktól a működő oldalig részt vettünk a landing oldal megszületésében.
Fontosnak tartottuk, hogy nyomon követhető legyen a kezdeményezés eredménye, így folyamatosan frissítettük az elültethető fák számát, és az aktuális nyereményeket is, amelyek ösztönzőleg hatottak a csatlakozásra.
A kampány eredményeként 2020 januárjára sikerült elérni a kitűzött célt, az 1000 fa elültetését.
Az Oxygen számára profi fotós kollégánkkal olyan képeket készítettünk, amelyeket később a közösségi média posztokban, hírlevelekben, valamint a weboldalon is fel tudtunk használni.
Több alkalommal fotóztuk a fitnesz-wellness szolgáltatásokat és a belső teret is, így a klub minőségi képanyaggal tudta bemutatni prémium szolgáltatásait és igényes belső tereit.
Természetesen a CSR kampány is kiváló apropót adott a fotózáshoz.
A faültető kampányban számos híresség is részt vett támogatóként, például Szentesi Éva, Tóth Vera, Zséda, Cseh László, Kárász Róbert és Dukai Regina is.
Számukra fotózást szerveztünk, a képeket pedig a kezdeményezés landing oldalán, valamint a későbbi közösségi kommunikációban is fel tudtuk használni. A fotózás folytatódott a faültetéseken is, így folyamatosan be tudtunk számolni az eredményekről is.
A CSR kampányhoz kapcsolódóan fontosnak tartottuk, hogy ne csupán képi anyag készüljön, hanem a videó erejét is bevessük. Ezért a faültető napokon videókat is készítettünk, amelyeket később szintén a közösségi média kommunikációban használtunk fel.
A 30 mp-es rövid videók kiválóan használhatóak voltak a klub prémium fitnessz részlegén, hiszen a modern, képernyővel ellátott futópadokon is megjelenhetett a kampány kisfilmje.
Havonta, az aktuális programoknak és a szezonalitásnak megfelelő poszttervet állítottunk össze, amelyben nem csupán az Oxygenben igénybe vehető programok szerepeltek, hanem bemutattuk például a munkatársakat, és a különböző mozgásformákról is megjelentettünk ismeretterjesztő cikkeket.
A posztok elkészítésénél nemcsak a szövegezés elkészítésére fordítottunk nagy figyelmet, hanem a megjelenésükre is, így több, az Oxygen arculatához illő poszt megjelenést is terveztünk. Ennek köszönhetően a posztok egységesek voltak, és már első ránézésre felkeltették a figyelmet.
Természetesen a posztok esetében arra is odafigyeltünk, hogy minél több követőhöz eljussanak, ezt pedig Facebook hirdetésekkel segítettük.
Nem csupán a már meglévő vendégkörre terjesztettük ki a hirdetéseket, hanem megfelelő földrajzi célzással új, potenciális vendégeket is el tudtunk érni.
Az Oxygen vendégeinek rendszeresen küldtünk hírleveleket, amelyekben hírt adtunk az aktuális eseményekről, a legfrissebb hírekről, és természetesen a faültető kampány haladásáról is.
A hírlevélnek az Oxygen arculatához illeszkedő megjelenést terveztünk, amely tükrözi a hely kifinomultságát.
Együttműködésünk során segítettük a weboldal tartalomfejlesztését is. A különböző mozgásformákról az Oxygen szakértő csapatával, edzőivel közösen új cikkeket készítettünk, amelyek nemcsak a keresőoptimalizálási szempontokat segítették, de megjelenhettek a hírlevelekben és a közösségi média felületen is.
A Google Ads hirdetésekkel az volt a célunk, hogy a lehető legrelevánsabb érdeklődőket irányítsuk a honlapra, így azokat céloztuk, akik az Oxygen Wellness Naphegy szolgáltatásaira nyitottak, és azokat direktben keresik.
Ezenkívül fontos eleme volt a hirdetési stratégiának az is, hogy lokálisan hirdettünk speciális szolgáltatásokat, amelyeket a Oxygen Wellness Naphegy kínált.
Az új érdeklődők bevonzására alacsonyabb árú kezeléseket, főként masszázsokat használtunk, így alkalmuk nyílt kipróbálni a helyet, és bérletet váltani a teljesebb élményhez.
Telefonhívásmérő rendszerünket is bevetettük, hogy a telefonon keresztül érkező megkereséseket, időpont foglalásokat mérni tudjuk, ez szintén hatékonynak bizonyult a hirdetések optimalizálásához.
A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal.
A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről.
Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.
A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.
A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra.
Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.
A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést.
Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.
A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása.
Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát.
A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség.
Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem.
Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció.
Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el.
Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában.
Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti.
A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról.
A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki.
A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket.
Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk.
Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok.
A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is.
Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.
A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.
A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra.
A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni.
Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be.
A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet.
A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.
Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak.
Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is.
Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe.
Már a weboldal vázlatának készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük.
Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik.
Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is.
Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük.
A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája.
Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra.
Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad.
Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze.
Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé.
Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre.
Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki.
Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése.
A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén.
A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is.
A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről.
Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldal látogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát.
Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is.
Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait.
Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.
Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket.
A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is. Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát.
Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.
Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük.
Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel.
Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.
Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.
Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk.
A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.