Adamo ERP


Az Adamo ERP rendszer azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy készítsünk számukra egy átfogó marketing stratégiai tervet, amely segít felgyorsítani az értékesítés folyamatát, releváns új érdeklődők elérésében segít, és természetesen feltárja a jelenlegi értékesítési folyamatok és csatornák javítható pontjait.


Miben segítettünk?


  • Komplex marketing stratégia összeállítása

Marketing stratégia


A marketing stratégiai tervezést mindig olyan egyeztetésekkel indítjuk, amely során az ügyfél elmondhatja, mik a jelenlegi problémái, mik azok, amelyekre elsősorban megoldást keres a stratégia segítségével, valamint bekérjük az összes olyan információt, amely segítségünkre lehet a stratégia készítésekor. 

Egy ERP rendszer marketing stratégiája nem egyszerű, hiszen több konkurens is megtalálható a piacon, amelyek erős versenyhelyzetet teremtenek. Emiatt a marketing stratégia készítését alapos piackutatás előzte meg.

A marketing stratégia felépítését az alapoktól kezdtük, áttekintettük a meglévő kommunikációs csatornákat, majd ezt követően kitértünk a konkurensek vizsgálatára is 6 céget felölvelve. 

Lefektettük a célcsoportról tudható elemeket, és felvázoltuk az értékesítés során használható 3 fő buyer personát (=minta vásárlót, aki az adott célcsoport tulajdonságaival bír). 

A konkurensek, a célcsoport és a termék előnyeinek ismeretében felvázoltuk a rendszer javasolt pozicionálását, amely megkülönbözteti az Adamot a konkurens lehetőségektől. 

Ezt követően áttértünk a kommunikációs javaslatokra, amely tartalmazta a honlap részletes átalakítási javaslatait, valamint a lehetséges kommunikációs csatornákat, egyenként kifejtve. 

Az új lehetőségek ismertetése után felvázoltuk az Adamo új értékesítési rendszerének lehetséges felépítését, 2 példa folyamattal kiegészítve, hiszen minden marketing stratégiánál törekszünk a maximális gyakorlatiasságra. Nem csupán elméleti anyagot adunk, hanem konkrét megvalósítási lépéseket is. 

A dokumentum végén egy összefoglaló akciótervet készítettünk, amelyben az elemek rendszerben való működését mutattuk be, valamint a konkrét lépéseket sorrendbe állítva tettünk javaslatot a gyakorlati megvalósításra. 

A stratégia átadása mindig egy közös megbeszélésen zajlik, ahol prezentáljuk a stratégia részeit, és meg tudjuk beszélni a felmerült kérdéseket is. Ezúttal is ezt követtük, és a megbeszélés végére egy konkrét cselekvési tervvel távozhattak a résztvevők.

 

Az eredmény


Az ügyfél fő célja az volt, hogy képes legyen minél inkább felgyorsítani az ügyfélszerzés folyamatát, és online csatornáit rendszerbe foglalva használhassa. 

Ezt közösen sikerült megvalósítanunk, és egy egyedi, alapos és gyakorlatias marketing stratégiát készítettünk. 







VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK