Tech cégként és újonnan piacra lépőként a teljes céges arculattervezés során fontosnak tartottuk, hogy az már első ránézésre is megbízhatóságot sugalljon.
Ezért döntöttünk a kék szín használata mellett, mivel ez alapvetően megbízhatóságot sugall. Ugyanakkor szerettünk volna egy fiatalos hatást is adni az aculatnak, hogy vonzó legyen a fiatalabb generáció számára is, és jól megállja a helyét a social media platformokon.
Ezt a kettős hatást a formák és a színek játékával értük el. A betűlogó formája könnyedén megjegyezhető, a színátmenet és a kék árnyalatok használata pedig trendivé tette a logó megjelenését.
A névjegy tervezésekor is kettős hatásra törekedtünk. Hátoldalán ezért egy letisztult, elegáns formában jelenítettük meg nagy térközzel a logót, míg az adatokat tartalmazó előlapon belevittük a logóban is látható alakzat játékosságát, így dinamikusabb, fiatalos lett a végeredmény.
Ahhoz, hogy a még készülő honlap mellett más formában is kommunikálni tudjanak a célcsoporttal, készítettünk egy bemutatkozó anyagot is.
Természetesen az arculathoz illeszkedve ebben is elegáns, ugyanakkor fiatalos megjelenésre törekedtünk. A logóban is látható színátmenetek, a kétféle kék szín aktív használata és a logó formavilágának játékossága tükröződik ebben a bemutatkozó anyagban, amely méltón képviseli majd a céget a leendő partnerek előtt.