Az Artista márkával az együttműködés elején közösen meghatároztuk a legfontosabb online marketing stratégia célokat, és kiválasztottuk a releváns online csatornákat. amelyeken érdemes elindítani a márkaépítést és értékesítést.
Az Artista márkának folyamatos aktív jelenlétet javasoltunk a közösségi médiában. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoltuk a havi posztok tervezetét, és folyamatosan egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.
Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a posztok az értékesítés mellett a márkaépítést is támogassák, ami egy divatmárka esetében elengedhetetlen.
A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítettük az online jelenlétet.
A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeltük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, termék kategóriákat is hirdettünk, hogy növeljük a vásárlások számát.
Az időszakos kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kaptak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használtuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeltük a vásárlók számát.
Aktívan hirdettünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.
Az Artista márka marketing kommunikációjának szerves része, hogy az időszakos kampányokról, akciókról, eseményekről folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat, érdeklődőket. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.
Az Artista márka frissen elindult webshopján, a kommunikációnak és hirdetéseknek köszönhetően azonnal folyamatosak lettek a megrendelések, melyek növekvő tendenciát mutattak az együttműködésünk ideje alatt, és ezzel stabil online lábat képeztek az értékesítésben.