Pontosan meghatároztuk a célcsoport jellemzőit és igényeit, majd az összegyűjtött adatok alapján tűztük ki a jövőbeli kommunikáció sarokpontjait, a legfontosabb üzeneteket, érveket és csatornákat. Sorra vettük azt is, hogy az egyes csatornákon mely üzenetek hogyan használhatóak a leghatékonyabban. Mindehhez meghatároztuk a megfelelő kommunikációs stílust is, példákat adva a különféle csatornák használatára.
http://basica.hu/
A honlap szerkezeti tervének kialakításakor előtérbe helyeztük azt a célt, hogy a felhasználó már az első találkozáskor lássa, milyen sokféle termék lehet a segítségére szervezete lúgosításához. Így a termékcsalád tagjainak rövid bemutatása már a főoldalon szerepet kapott.
A lúgosítás sok panaszra nyújthat megoldást, ezért fontosnak tartottuk, hogy már a nyitóoldalon megmutassuk, milyen esetekben van szükség lúgosításra. Ezzel felkeltjük a felhasználók figyelmét, a termékcsalád bemutatásával pedig azonnal megoldást is aduk a felismert problémájukra.
Az informálásnak jó eszköze volt azoknak a hétköznapi helyzeteknek a bemutatása, amikor szükség van lúgosításra. Ezt a legkönnyebben egy vizuális felsorolással valósíthattuk meg.
Mivel ennél a terméknél ismert sportolókat tudtunk bemutatni, akik használják a Basica Sportot és elégedettek is vele, ezt a lehetőséget mindenképpen a főoldalon szerettük volna felhasználni. A sportolók bemutatása erősíti az elhatározást a termék kipróbálására, a bizalom építése pedig segíti az értékesítést. A bizalomépítést tovább segíti a tudástár, a gyakori kérdések könnyű elérhetősége és a vásárlói vélemények előtérbe helyezése.
Fontosnak tartottuk azt is, hogy a későbbi online marketing tevékenységekhez értékes adatokat gyűjtsünk, ezért a két fő célcsoport szegmensre szabva felkínáltunk egy-egy csalit a főoldalon, amiért cserébe nevet és email címet kértünk be.