Stratégia és weboldal készítés
Bár a Basica termékcsalád esetében már sok kutatást végeztünk, a Basica Sport egy határozottan elkülönülő célcsoport szegmenst céloz meg, ezért ennél a terméknél is az alapokról kezdtük az építkezést.
A kommunikációs és marketing stratégia kialakítása
Felmértünk a régi honlap eredményeit, a régi kommunikációs csatornákat, összegyűjtöttük az adatokat a célcsoportról, majd mindezt kiegészítettük egy konkurencia-elemzéssel. A kapott eredményeket használtuk kiindulópontként az új kommunikációs üzenetek és csatornák meghatározásához, ill. a weboldal készítés során a megfelelő tartalom kialakításához.
Kiválasztottuk az érveket, amelyek hatékonyan segíthetik a termék értékesítését, majd ezekre helyeztük a hangsúlyt a kommunikációban. Itt is végigvettük azt, hogy hogyan használhatóak a legjobban a kommunikációs csatornák, és melyikhez milyen stílus illik a leginkább. Természetesen itt sem maradtak el a példák a kommunikációs csatornák használatára, hogy a gyakorlati alkalmazást is bemutathassuk.
A tartalom stratégia kidolgozásakor a fő célunk az volt, hogy bemutassuk a termék előnyeit, és bizalmat építsünk az által, hogy megmutatjuk, milyen sok sportoló használja már most is bizalommal a terméket.
Honlaptervezés, weboldal készítés
A kitűzött marketing célok
A TERMÉK KÜLÖNLEGESSÉGÉNEK, ELŐNYEINEK BEMUTATÁSA
Mivel ez a termék eltér a piacon elérhető hasonló készítményektől, fontosnak tartottuk, hogy erre a különbsége rávilágítsunk, méghozzá úgy, hogy a látogató azonnal szembesüljön vele.
IGÉNYKELTÉS
A termék előnyeinek bemutatásához ebben az esetben is egy vizuális, képekkel erősített felsorolást alkalmaztuk, hogy első látásra is áttekinthető legyen, milyen pozitív hatásai vannak a termék használatának.
BIZALOMÉPÍTÉS, KÉTELYEK ELOSZLATÁSA
Mivel ennél a terméknél ismert sportolókat tudtunk bemutatni, akik használják a Basica Sportot és elégedettek is vele, ezt a lehetőséget mindenképpen a főoldalon szerettük volna felhasználni. A sportolók bemutatása erősíti az elhatározást a termék kipróbálására, a bizalom építése pedig segíti az értékesítést. A bizalomépítést tovább segíti a tudástár, a gyakori kérdések könnyű elérhetősége és a vásárlói vélemények előtérbe helyezése.
ADATBÁZIS ÉPÍTÉS
Fontosnak tartottuk azt, hogy a későbbi marketing kampányokhoz értékes adatokat gyűjtsünk, ezért kifejezetten a célcsoportra szabott csalit kínáltunk fel.
Az eredmény
Összességében a közös munkánk eredménye egy megbízható, professzionális, sportolók számára vonzó online megjelenés, amely egyúttal támogatja a Basica Sport termék hitelességét és használhatóságát is. Nemcsak vizuálisan ütős, de tartalmilag is informatív és meggyőző honlap készült a márka számára.