BASICA SPORT


A Basica Sport, a német Protina gyógyszercég népszerű sport italpora. Az együttműködésünk során stratégiát és honlapot terveztünk a márkának, hogy professzionálisan jelenhessen meg a magyar piacon.


BASICA SPORT

STRATÉGIA ÉS HONLAPTERVEZÉS

 

Bár a Basica termékcsalád esetében már sok kutatást végeztünk, a Basica Sport egy határozottan elkülönülő célcsoport szegmenst céloz meg, ezért ennél a terméknél is az alapokról kezdtük az építkezést.

http://basica-sport.hu/

A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA


Felmértünk a régi honlap eredményeit, a régi kommunikációs csatornákat, összegyűjtöttük az adatokat a célcsoportról, majd mindezt kiegészítettük egy konkurencia-elemzéssel. A kapott eredményeket használtuk kiindulópontként az új kommunikációs üzenetek és csatornák meghatározásához. Kiválasztottuk az érveket, amelyek hatékonyan segíthetik a termék értékesítését, majd ezekre helyeztük a hangsúlyt a kommunikációban. Itt is végigvettük azt, hogy hogyan használhatóak a legjobban a kommunikációs csatornák, és melyikhez milyen stílus illik a leginkább. Természetesen itt sem maradtak el a példák a kommunikációs csatornák használatára, hogy a gyakorlati alkalmazást is bemutathassuk.

A tartalom stratégia kidolgozásakor a fő célunk az volt, hogy bemutassuk a termék előnyeit, és bizalmat építsünk az által, hogy megmutatjuk, milyen sok sportoló használja már most is bizalommal a terméket.

 

HONLAPTERVEZÉS

A KITŰZÖTT MARKETING CÉLOK

 

A TERMÉK KÜLÖNLEGESSÉGÉNEK, ELŐNYEINEK BEMUTATÁSA


Mivel ez a termék eltér a piacon elérhető hasonló készítményektől, fontosnak tartottuk, hogy erre a különbsége rávilágítsunk, méghozzá úgy, hogy a látogató azonnal szembesüljön vele.

 

IGÉNYKELTÉS


A termék előnyeinek bemutatásához ebben az esetben is egy vizuális, képekkel erősített felsorolást alkalmaztuk, hogy első látásra is áttekinthető legyen, milyen pozitív hatásai vannak a termék használatának.

 

BIZALOMÉPÍTÉS, KÉTELYEK ELOSZLATÁSA


Mivel ennél a terméknél ismert sportolókat tudtunk bemutatni, akik használják a Basica Sportot és elégedettek is vele, ezt a lehetőséget mindenképpen a főoldalon szerettük volna felhasználni. A sportolók bemutatása erősíti az elhatározást a termék kipróbálására, a bizalom építése pedig segíti az értékesítést. A bizalomépítést tovább segíti a tudástár, a gyakori kérdések könnyű elérhetősége és a vásárlói vélemények előtérbe helyezése.

 

ADATBÁZIS ÉPÍTÉS


Fontosnak tartottuk azt, hogy a későbbi marketing kampányokhoz értékes adatokat gyűjtsünk, ezért kifejezetten a célcsoportra szabott csalit kínáltunk fel.






VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK