Együttműködésünk eredetileg az IP kaputelefon webáruház kommunikációjának kezelésével indult, amelyet Facebook és Instagram posztok készítésével támogattunk.
A sikeres együttműködésnek köszönhetően második lépésben már a Biztonságos Otthon webáruház kommunikációjának támogatásába is bekapcsolódhattunk.
Ahogyan jól bevált módon korábban is tettük, a Biztonságos Otthon webáruház esetében is azzal indítottuk a közös munkát, hogy alaposan feltérképeztük a céget, annak működését és termékpalettáját. Ezt követően egyeztettük a kommunikációval elérni kívánt célokat, és belevágtunk a megfelelő témák meghatározásába, a kommunikációs terv kidolgozásába.
A Biztonságos Otthon webáruház esetében, mivel hónapról hónapra intenzíven változik, mely termékeket szeretnék előtérbe helyezni, milyen aktuális akcióik vannak, illetve milyen termékeiknek van szezonálisan kereslete, nagyon szorosan dolgozunk együtt a következő hónap posztterveinek megalkotásában.
Egy közös egyeztetésen előre meghatározzuk, melyek legyenek a hónap fókuszai, és ezt követően készítjük el a megfelelő képeket és szövegeket, hogy a posztok elnyerjék végső formájukat.
A bejegyzésekben amellett, hogy hangsúlyt fektetünk az aktuális termékekre, mindig szerepel olyan téma is, amely hasznos, tanító jellegű, legyen az például egy blogcikk vagy egy hasznos videó.
Ezeknek köszönhető, hogy sok pozitív reakciót kapunk ezekre a bejegyzésekre.
Annak érdekében, hogy a nagy gondossággal készített bejegyzések minél több emberhez eljussanak, a bejegyzéseket hirdetésekkel támogatjuk.
A Facebook marketing során a posztok hirdetése mellett természetesen minden hónapban a fókuszoknak megfelelően a cég termékeit is hirdetjük, különböző kampányokban, változatos hirdetési formátumokkal - galériákkal, képekkel, katalógus hirdetésekkel.
Bár a termékek között szép számmal vannak magasabb árkategóriát képviselők is, kifejezetten vásárlást célzó kampányokat is eredményesen tudunk futtatni.
A hirdetésekkel minden esetben sikerül szép számmal forgalmat terelni a webáruházba, és növelni a cég ismertségét a piacon.
A közös munka során szinte nulláról sikerült felépítenünk egy olyan közösségi oldalt, amelyen folyamatosan friss, új tartalmak jelennek meg, ezáltal sok pozitív reakciót kapunk a posztokra. A hirdetésekkel segítjük a cég ismertebbé válását és forgalomterelését is.