A cég tulajdonosa, Győry Attila így vélekedett a közös munkáról:
“Eredményes évet zártunk még a vírushelyzet és a folyamatos lezárások közepette is. Sokat fejlődtünk, és ebben a munkátoknak is jelentős szerepe volt. A közösen kidolgozott marketing rendszer működik, meg vagyok elégedve.”
A könyvek népszerűsítését a korábbiakhoz hasonlóan folytattuk a Facebook oldalon is, azonban az eddigiektől eltérő formában, stílusban és gyakorisággal.
A Facebook oldalon korábban minden nap posztokat tettek közzé, adott témára felhúzva, nagyon hasonló szövegezéssel. Ezen változtattunk, egy új koncepció köré építettük a posztokat, amely egyrészt magába foglalta az aktuálisan készleten lévő könyvek népszerűsítését, emellett pedig érdekességeket is közzétettünk akár az olvasásról, akár a webáruházban kapható könyvek szerzőiről.
Ezek a posztok népszerűek voltak, és a havi tapasztalatokból táplálkozva folyamatosan finomítottuk a kommunikációt. Ez eredményezte azt, hogy a posztok népszerűek lettek és a webáruházban történő vásárlásokat is segítették.
A közösségi kommunikáció részeként minden posztot hirdetéssel is támogattunk, így segítve, hogy valóban vásárlásokat is hozzanak. Ezzel folyamatosan növeljük az oldal elérését is, a posztokra pedig nagy számú pozitív visszajelzés érkezik.
A Facebook hirdetések egyéb lehetőségeit is kihasználtuk, a posztok hirdetése mellett külön-külön kampányokat indítottunk minden hónapban az aktuális készletre valamint az újdonságokra.
Galéria típusú hirdetésekkel növeltük az eredményességet, így ráadásul meg tudtunk mutatni minél nagyobb szeletet az aktuális választékből.
A cég életében fontos a heti rendszerességű hírlevelek küldése, ezért erre is készítettünk szerkezeti javaslatot, grafikát, valamint szövegezést, hogy minél hatékonyabban támogassuk az email adatbázisnak való értékesítést.
Együttműködésünk eredményeként átalakult a cég közösségi kommunikációja, és még a lezárások és a vírus közepette is sikerült jelentős növekedést elérni az értékesítési számokban.