ARCULATTERVEZÉS
"Több ügynökséget felkerestünk mielőtt az EVOBRANDS mellett döntöttünk. A legtöbb sajnos nem győzött meg. Az EVOBRANDS más, már az első találkozáskor szembe tűnt mennyire profi ennek a csapatnak a hozzáállása. Felmérték cégünk erősségeit és lehetőségeit, hogy a lehető legjobb stratégia kidolgozása után olyan arculatot és marketing tervet tegyenek elénk, ami után már biztos volt, hogy a honlapunkat is Ők készítik el! Izgatottan várjuk az új honlapunkat, mert látjuk ezen a csapaton, hogy mindent megtesznek a sikerünkért. Mert a mi sikerünk az ő sikerük!"
TÜDŐS MÁTÉ
tulajdonos
CÉLUNK AZ ÚJ ARCULATTAL
A Cselling Udvarház esetében az volt a célunk, hogy egy egyedi, stílusban a régi vincellérházhoz illeszkedő, de mégis vonzó és friss
arculatot tervezzünk. Nagy kihívást jelentett, hogy olyan arculatot tervezzünk, ami jól mutat az udvarház összes arculathordozójához, az ágyneműhuzattól a törülközőkön át a honlapig.
AZ ARCULAT
Az udvarház nevét adó Cselling egy a Balaton-felvidéken őshonos páfrány. Mivel a világon egyedül ezen a területen őshonos a növény, ezért úgy gondoltuk, hogy jó ötlet lehet érzékletesen beépíteni az arculatba. Ha túlságosan hangsúlyos lenne a növény motívum, akkor az megtévesztő lehetne az érdeklődők számára, akik azt gondolhatnák, hogy egy "zöld, vagy bio" apartmanról van szó.
Egyszínű, fekete logót álmodtunk meg, mivel az apartman stílusával nem harmonizálna egy modern, több színű logó.