A DELACIER márkával az együttműködés elején közösen meghatároztuk a legfontosabb stratégia célokat, a márka identitását és kiválasztottuk a releváns online és offline csatornákat. amelyeken érdemes elindítani a márkaépítést és az értékesítést.
A kezdetekkor elemeztük a márka meglévő weboldalát, és javaslatokat tettünk annak átalakítására, hogy javítsuk a felhasználói élményt. A következő lépés a márka Shopify webshopjának kialakítása volt, amellyel lehetőséget biztosítottunk a kényelmes online vásárlásra. Ennek a megoldásnak az volt az előnye, hogy gyorsan (2-3 hét alatt) és pár tízezer forintból fel tudtuk építeni a webshopot fejlesztők nélkül.
A DELACIER márkának folyamatos aktív jelenlétet javasoltunk a közösségi médiában. Részt vettünk a kommunikáció alapjainak tervezésében, folyamatosan, hónapról-hónapra finomhangoltuk a havi posztok tervezetét, és egyeztetünk a kiemelt akciók, kampányok kommunikációjának beépítéséről is.
Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a posztok az értékesítés mellett a márkaépítést is támogassák, ami egy divatmárka esetében elengedhetetlen.
A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítettük az online jelenlétet.
A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeltük az oldal elérését, emellett célzottan termékeket, termék kategóriákat is hirdettünk, hogy növeljük a vásárlások számát.
Az időszakos kampányok és akciók népszerűsítésében szintén nagy szerepet kaptak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használtuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeltük a vásárlók számát. Aktívan hirdettünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.
A DELACIER márka marketing kommunikációjának szerves része, hogy az időszakos kampányokról, akciókról, eseményekről folyamatosan értesítik a korábbi vásárlóikat, érdeklődőket. Ezeknek az értesítő leveleknek az elkészítésében is részt vettünk, a felépítés megtervezésétől a konkrét szövegek megírásáig.
A DELACIER néhány év alatt az egyik legnépszerűbb magyar designer ékszer-és kiegészítő márka lett hazánkban. Rendszeres résztvevője nívós magyar és külföldi divat eseményeknek, és induló márkából egy stabilan működő vállalkozássá nőtte ki magát.