"Nekem minden együttműködésben fontos a személyesség, nem volt ez másként most sem.
A közös munka során gyorsan egy hullámhosszra kerültünk, hasonlóan gondolkodtunk, ezért sikeresen tudunk együtt dolgozni.
A csapat mindenben segítőkész volt, minden ment „magától”. Mindig pontosan, és ami nekem legalább ilyen fontos, hatékonyan és lényegre törően meg tudtunk beszélni mindent.
Élveztem a közös munkát, és ami még fontosabb, a visszajelzések is nagyon pozitívak, amiket kaptunk. Közösen ki tudtunk alakítani egy aktív követőbázist, és az új honlapot is mindenki dicséri.
Pontosan az valósult meg, amit kértünk, igényes, precíz, pontos munkát végeztek."
Az online jelenlét megalapozását egy új, modern arculat és logó megalkotásával kezdtük.
A logó esetében fontos volt, hogy a könnyű felismerhetőség érdekében magát a cég nevét is megjelenítsük betűlogóként.
Az arculati színek megválasztásakor figyelembe vettük az ügyfél igényeit, a neki szimpatikus színeket, ugyanakkor a tevékenységükre jellemző színeket is, majd e kettő ötvözetéből született meg a főként sárga-zöld arculat.
A logóban szerettük volna megjeleníteni a cég szlogenjét, ami a tervezéskor még nem állt rendelkezésre, ezért a kollégák bevonását követően egy közös ötletelés során döntést hoztunk a végleges szlogenről: A termőföld a mindenünk
A logó megtervezését követően megalkottuk azokat a fizikai és online arculathordozókat, amelyek az arculatot több felületen is megmutatják, teljessé teszik.
Elkészültek az új névjegykártyák, az email aláírások, a Facebook borító, valamint a Facebook profilképet is frissítettük.
Az első egyeztetések során közösen meghatároztuk azokat a tartalmi elemeket, amelyeket mindenképp érdemes megjeleníteni egy új weboldalon, amely a cég népszerűsítését szolgálja.
Ezek alapján drótvázat készítettünk a weboldalról, amelyet közösen véglegesítettünk. Következő lépésben a weboldal képi világának megtervezéséhez javaslatot tettünk azokra a képekre, amelyeket egy fotózás során az ügyfél elkészíttetett.
A vázlatok és a képek segítségével elkészítettük a weboldal grafikai tervét, amelyet az ügyfél szinte változtatás nélkül fogadott el, így kezdődhetett a programozási munka.
A bemutatkozást szolgáló weboldalt modern képi világgal és animációkkal tettük mozgalmasabbá.
A weboldal megtekinthető itt: https://kondorosikerteszet.hu/
Már a weboldal készítésével párhuzamosan elkezdtük a Facebook oldal kommunikációjának megalapozását.
Meghatároztuk közösen azokat a témákat, amelyeket a követőtábor szívesen fogadna, így a cég mindennapi életéről, értékrendjéről és tevékenységéről szóló posztokat állítottunk össze.
Heti 2-3 alkalommal kommunikálunk a cég tevékenységéről, a helyi közösség pedig kiemelkedő aktivitással fogadja ezeket a posztokat.
Annak érdekében, hogy a bejegyzések még több érdeklődőhöz jussanak el, valamint a cég szolgáltatásait minél több gazda igénybe vegye, a Facebook marketing keretében a posztokat hirdetéssel is támogatjuk a helyiek körében.
Az ügyfél fő célja az volt, hogy láthatóvá váljon az online térben is, és minél több megkeresést kapjanak a helyi közösség gazdáitól.
Az egységes és modern online jelenlét kidolgozásával ezt sikerült elérnünk, a Facebook oldal követőtábora folyamatosan nő, a közösség pedig aktív.