DR. KOCSIS & HOFFMANN PHARMA KFT.


A cég jelenleg hét különböző terméket forgalmaz, Pl.: táplálék kiegészítőket, kenőcsöket és füldugókat. A feladatunk stratégia, arculat és honlap tervezés volt.


DR. KOCSIS & HOFFMANN PHARMA KFT.

STRATÉGIA, ARCULAT ÉS HONLAPTERVEZÉS

 

"Az EVOBRANDS nem egy cég, akit megbízunk egy feladattal, azt teljesíti és kész. Sok sok alkalommal konzultáltak velünk, konstruktívan vitatkoztunk, beleásták magukat termékeinkbe, azoknak piacába. Együtt dolgoztak velünk. Átvilágítottak – marketingileg. Mindez ahhoz, hogy elkészítsék honlapjainkat és logonkat. Egykori kedvenc főnököm mondta: hozz kétszerannyi hasznot, mint amennyibe kerülsz. Itt sokszoros a szorzó.  A legjobbat igyekeztek nyújtani, sikerrel."

DR. KOCSIS BEATRIX
ügyvezető

 

"Hosszú keresés után találtunk rá az Evobrands Csapatára és már az első webshop tervük elnyerte tetszésünket. 8 weboldal és egy webshop teljes körű kivitelezését bíztuk rájuk, illetve céges logó tervezését. Az eredménnyel mind magunk, mind pedig az oldalainkra látogatók nagyon elégedettek. Marketing szempontból jól felépített, modern, responsive oldalakat kaptunk. Bátran ajánlom őket azoknak, akik új weboldalt vagy régi oldaluk korszerűsítését tervezik. Megbízható, pontos és segítőkész csapat!"

DIENES ZSANETT
marketing vezető


http://www.drkh.hu/

http://www.drkhshop.hu/ 
 

A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA



A cég marketing stratégiáját működésének megfelelően termékekre bontva készítettük el. Minden terméknél külön vizsgáltuk meg a konkurenseket, külön a célcsoport szegmeneseket, illetve külön terveztük meg a kommunikálható tartalmakat is a célcsoport pszichográfiai jellemzőire építve.

Kitértünk az ingyenes és a fizetős csatornákra, tartalmakra is, és minden terméknél egyedileg terveztük meg a vásárlói életúton végig vezető folyamatokat, eszközöket és tartalmakat. Így ügyfelünk a marketing stratégiában konkrét instrukciókat és példa tartalmakat is kapott, amelyekből a későbbiekben akár önállóan is jól tudnak építkezni.

 

AZ ARCULAT MEGÚJÍTÁSA



Elsőként a meglévő arculat szorult felfrissítésre. Mivel a célcsoport forgalmazott termékenként jelentősen eltérő volt, a cég tevékenységéből indultunk ki, és azt határoztuk meg, milyen hangulatot, érzéseket szeretnénk közvetíteni az új megjelenéssel és az új logóval.

Mind a színvilágot, mind pedig a formavilágot úgy választottuk meg, hogy a végeredmény egy barátságos, megbízható cég képét közvetítse az ügyfeleknek, ugyanakkor ez a megjelenés különbözzön az iparágban megszokott vizuális elemektől. Így egy egyedi, modern és könnyen megjegyezhető arculat jött lére.

 

 




VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK