ARCULATTERVEZÉS
"Amikor belevágtunk a közös munkába, még nem volt egységes arculata az akkori Elefánt Sörözőnek. Az EVOBRANDS a tervezés előtt alaposan felmérte a célcsoportunkat és rávilágított arra, hogy a klub elnevezés vonzóbb lehet a vendégeink számára. A kutatást és a névváltást követően kialakították az Elefánt Klub jelenlegi arculatát, amit azóta is dicsérnek a vendégeink. Maximálisan elégedett vagyok az elvégzett munkával, bátran ajánlom őket!"
BELANKA JÁNOS
tulajdonos
CÉLUNK AZ ÚJ ARCULATTAL
A szórakozóhely tulajdonosainak 2006 óta sikerült egy olyan erős brand-et felépíteni, amivel az Elefánt Klub felkerült Magyarország Blues zenei térképére, illetve a Békéscsabán és környékén élő értelmiség elsőszámú élőzenés szórakozóhelyévé vált. Az Elefánt Klub, korábbi nevén Elefánt Söröző régi arculata nem volt harmóniában a szórakozóhely által közvetített értékekkel és a célcsoport igényszintjével.
A közös munka kezdetén egy olyan új arculatot álmodtunk meg, ami képes vizuálisan visszaadni az Elefánt Klub értékeit, és ami beazonosíthatóvá és vonzóbbá teszi a szórakozóhelyet a célcsoport számára.
Az Elefánt Klub régi és új arculata
AZ ÚJ NÉV MEGTALÁLÁSA
Az Elefánt név évek óta nagyon szépen működik, könnyen megjegyezhető, továbbadható, jó választás. A söröző kifejezés viszont megtévesztő volt a régi névben. Az Elefánt nem söröző és nem kocsma, annál sokkal több. A klasszikus sörözőkben nincsenek programok, nem jellemző az élőzene, éppen ezért javasoltuk a név újragondolását. A kultúr kocsma és a pub megnevezést elcsépeltnek éreztük, emellett az egyik fő konkurens pubként definiálja magát.
Azért javasoltuk a klub elnevezést, mert jól visszadja a hely mivoltát, és illik az Elefánt névhez. A célcsoport számára is ideális: a zenészek szívesebben lépnek fel egy klubban, míg az értelmiségi vendégkör is szívesebben mondja, hogy egy klubban töltötte a péntek estéjét, mint egy sörözőben. Továbbá az elefantklub.hu domain szabad volt, így minden adott volt a váltáshoz.
A SZLOGEN KIALAKÍTÁSA
Az Elefánt Klubnak korábban nem volt tudatosan használt mottója, ezért úgy gondoltuk, hogy az új arculathoz egy profi szlogen is dukál. A célcsoport elemzésekor, interjú keretein belül megkértük a vendéget, hogy jellemezzék az Elefánt Klubot. A legtöbbször az élőzene, kikapcsolódás és kultúra kifejezések hangoztak el mint pozitívumok, így kézenfekvő volt, hogy ez a három kifejezés: alkossa a szlogent. Elefánt Klub - Élőzene. Kikapcsolódás. Kultúra.
AZ ARCULAT
Az arculat tervezés során fontos szempont volt a számunkra, hogy egy olyan egységes vizuális rendszert alakítsunk ki, amely a klub összes arculathordozóján jól működik. A logó tulajdonképpen egy pecsét, ami a cégnév mellett tartalmazza a szlogent, az alapítás évét, illetve utalást az élőzenére és Békéscsabára.