GARMASTAN  


A Garmastan, a német Protina gyógyszercég népszerű hámosító kenőcse. Az együttműködésünk során stratégiát és honlapot terveztünk a terméknek, hogy professzionálisan jelenhessen meg a magyar piacon.


GARMASTAN  

STRATÉGIA ÉS HONLAPTERVEZÉS 


A Garmastan kenőcsöt első sorban a kismamák és szoptató édesanyák igényeire szabva fejlesztette ki a német Protina cég. Kifejezetten az érzékeny bőrfelületek, például a mellbimbók irritációjának enyhítésére használja a célcsoport.

http://www.garmastan.hu/

A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA


Az új kommunikációs stratégia célja két fő pontban meghatározható volt:

  • a termékről való kommunikáció legyen egységes és professzionális,
  • illetve a megbízónk szerette volna hangsúlyozni, hogy a termék nem csupán a mellbimbók irritációjának enyhítésére, de sebgyógyulás felgyorsítására is alkalmas lehet, bővítve ezzel a termék felhasználói körét. 

A kommunikáció kialakításakor első lépésként a célcsoportot vizsgáltuk meg, amely a termék felhasználási körének köszönhetően nagyon jól körvonalazható volt. Felmértünk azokat a pszichográfiai tényezőket, amelyek meghatározóak voltak a leendő kommunikáció elemeire és stílusára vonatkozóan, majd ezeket vittük végig minden kommunikációs elemen, így a honlapon is. A célcsoportot szegmenseire bontottuk, és az alszegmensekhez külön-külön határoztuk meg a nekik releváns témákat, azonban a barátságos és könnyed kommunikációs stílus mindenhol egységesen megmaradt. A kommunikációs témák, felületek és a stílus kidolgozása után áttértünk a honlap megtervezésére.

HONLAPTERVEZÉS

A KITŰZÖTT MARKETING CÉLOK


Fontos volt, hogy azonnal átláthatóan bemutassuk, hogy mi a krém felhasználásának 3 fő területe, a célcsoport érdeklődésének megfelelő tanácsokkal, témákkal keltettük fel a potenciális ügyfelek figyelmét. Megjelenítettünk egy csalit a főoldalon, hiszen ezzel a módszerrel tudtunk a leghatékonyabban adatbázist építeni a potenciális ügyfelekből.

A MEGVALÓSÍTÁS

A TERMÉK FELHASZNÁLÁSI KÖREINEK BEMUTATÁSA

Ennél az elemnél fontos cél volt, hogy a bőrápolás mellett a sebgyógyítás is hangsúlyt kapjon, ezért hármas felosztást választottunk. Egyúttal a termék előnyeire is fel tudtuk hívni a figyelmet.

BIZALOMÉPÍTÉS, A RELEVÁNS TÉMÁK MEGHATÁROZÁSA

Már a stratégia elkészítésekor több célcsoport szegmenst határoztunk meg, melyek közül az egyik leghangsúlyosabb csoport a kismamák. Ha a terméket már a terhesség alatt megismertetjük a célcsoporttal, akkor későbbiekben anyukaként is nagy eséllyel ezt a készítményt fogják használni. Ezért a főoldalon a témák megjelenítésében is rájuk fókuszáltunk.

ADATBÁZIS ÉPÍTÉS

A főoldalon elhelyeztünk két csalit is, amelyek letöltését email cím megadásához kötöttük, így az új honlappal el tudtuk kezdeni az adatbázis építését is.

AZ EREDMÉNY


Az eredmény egy, a célcsoport igényeihez igazodó, letisztult, modern honlap lett, amely megadja a szükséges információkat a termékről, bizalmat épít a vásárlóban, és adatbázist a marketing kampányokhoz. A honlap minden mobil eszközön tökéletesen működik, így a kismamák bárhol, bármikor tájékozódhatnak, és felfedezhetik a Garmastan használati lehetőségeit.



VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK