A cégnek volt korábban több, kevésbé informatív weboldala az általuk forgalmazott márkákhoz, azonban olyan, amely a céget is bemutatja, illetve összefogja az általuk forgalmazott összes márkát, soha nem készült. Mivel szerették volna, hogy ez az áttekintő oldal megjelenésében és szövegezésében is profi legyen, referenciáink alapján ügynökségünket kérték fel a feladatra.
A folyamatot több egyeztetéssel kezdtük, amely során megismertük a cég működését, a forgalmazott márkákat, valamint kitűztük azokat a célokat, amelyeket a honlappal szerettek volna elérni.
Első lépésben elkészítettük a weboldal vázlatát, nem csupán a főoldalra, hanem minden egyes aloldal esetében, amely az egyes márkákat, forgalmazott gépeket mutatja be.
A weboldal vázlatát közösen átnéztük, véglegesítettük, majd következett a weboldal grafikai terveinek elkészítése. Ebben a fázisban aloldalanként haladtunk, és minden forgalmazott márkához elkészítettük a pontos grafikai tervet.
A tervek elkészítése után következett a programozás, amely során életre keltettük a terveket.
Az aloldalakat képekkel és videókkal tettük mozgalmasabbá, és nem maradhatott el az árajánlatkérés sem, amely fontos része a weboldalnak.
Minden egyes forgalmazott terméknek saját aloldalt készítettünk, ahol helyet kaptak a képek, a műszaki információk, és a kapcsolódó, ajánlott termékek is.
Lehetővé tettük az új feliratkozók gyűjtését is azáltal, hogy online katalógust adtunk a feliratkozásért cserébe.
A kész weboldal megtekinthető itt: https://kondcoop.hu/
Már a weboldalak vázlatainak készítésekor az első szövegeket is mellékeltük a teljesebb kép érdekében, így mire a programozás elkészült, a szövegezést is véglegesítettük.
Minden márka esetében egy rövid bemutatkozást írtunk, illetve ikonok segítségével kiemeltük azokat az előnyöket, amelyek a márkát jellemzik.
Nem csupán az érthetőséget és az egyszerű megfogalmazást tartottuk szem előtt, hanem a keresőbarát megfogalmazást is.
Miután az új weboldalt véglegesítettük, beindítottuk a heti hírlevelek küldését is, amelyneknek nem csupán a szövegezését, hanem a felépítését és a grafikáját is alaposan megterveztük.
A hírleveleket mindig valamilyen szezonális mezőgazdasági gép, vagy népszerű gyártó köré építjük fel. Ezekben a levelekben egyedi fejlécekkel különböztetjük meg a tartalmat, így első ránézésre is látható, hogy mi a levél fő témája.
Az éppen terítéken lévő géppel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat átadjuk a levélben, de minden esetben a weboldal kapcsolódó aloldalára is lehetőséget adunk az átkattintásra.
Mivel a cég évente több élő rendezvényen, mezőgazdasági expón is részt vesz, szükségük volt egy olyan nyomtatott katalógusra, amely nem csupán a munkásságukat mutatja be, de röviden minden forgalmazott gépről is információt ad.
Ez egy közel 40 oldalas termékkatalógusban öltött testet, amelyet több egyeztetés és során lépésről lépésre raktunk össze.
Először egyeztettük a kívánt tartalmat, majd elkészítettük a szövegeket. A szövegek jóváhagyása után következett a katalógus grafikai tervezése, amelyet az egyes forgalmazott márkák jellemző arculati színeivel tettünk érdekesebbé.
Márkáról márkára haladva végül egy prémium minőségű, informatív, de áttekinthető termékkatalógus jött létre.
Az online marketing keretein belül Google Ads hirdetések segítségével értük el, hogy maga a cég mindig a keresésnek megfelelő géphirdetésekkel jelenjen meg, ezek mellett márkaépítő hirdetéseket is futtattunk a keresési és a display hálózaton egyaránt. Természetesen a remarketing lehetőségeit sem hagytuk ki.
Az új, profi honlap, a hírlevelek rendszeresítése és az offline katalógus megalkotása együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált a gépek értékesítése.