Körúti Orvosi Centrum


A Körúti Orvosi Centrum orvosi és esztétikai, valamint plasztikai kezelések széles skáláját nyújtja pácienseinek.


A Körúti Orvosi Centrum orvosi és esztétikai, valamint plasztikai kezelések széles skáláját nyújtja pácienseinek. 

Miben segítettünk?

  • Közösségi kommunikáció - Facebook és Instagramposztok
  • Facebook hirdetések
  • Szövegírás - kezelések leírásai
  • Hírlevelek
  • Google Ads hirdetések 
  • Keresőoptimalizálás

"2019 tavasszal cégünk nagyon sikeres döntést hozott, mert a marketing feladatokat, a social media posztokat, a Google Ads hirdetéseket és a hírlevél küldést egy kézben összpontosítottuk. Partnerünknek az Evobrands-et választottunk. Együttműködésünk egy könnyen összehangolható, hatékonyt rendszert eredményezett, amelynek az alapja a naprakész, pontos és gyors ügyintézés. Köszönet az Evobrands-nak!"


Okulov Jaana - ügyvezető, Körúti Orvosi Centrum 



Közösségi média posztok

A Körúti Orvosi Centrum számára egy dinamikus, változatos posztolási stratégiát készítettünk, amelyben minden nap új tartalommal jelentek meg a Facebook felületén. 

A posztok tervezésénél figyelembe vettük azt, hogy mely időszakokban milyen kezelésekre van inkább kereslet, valamint megismertettük a szakértő orvosi csapat tagjait is a követőkkel. Beszámoltunk a kollégák továbbképzéseiről is, valamint betekintést adtunk a centrum mindennapjaiba is. 

A különböző kezelések igénybe vételéhez természetesen minden posztban megfelelő linkeket használtunk, így az érdeklődők egyetlen kattintással még többet megtudhattak a kezelésekről. 

 

közösségi média posztok írása

 

Facebook hirdetések

Annak érdekében, hogy a posztok a már meglévő követőket és új potenciális pácienseket is nagy számban érjenek el, hirdettünk a korábbi páciensekre, a weboldalt megátogatókra, de Budapest területét megcélozva különböző, releváns érdeklődési körökre is, amelynek köszönhetően meg tudtuk növelni a kezelésekkel kapcsolatban beérkező érdeklődések számát. 

Nem csupán a posztokat hirdettük, hanem célzott, tematikus kampányokat is indítottunk különböző kezelés típusokra, például, hialuronsavas feltöltésekre, nőgyógyászati kezelésekre, és kozmetikai kezelésekre is. Ezeknek a hirdetéseknek köszönhetően nagy mennyiségű weboldallátogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online időpontfoglalások száma is. 


Szövegírás - kezelések leírásai

Annak érdekében, hogy a weboldalra érkezők egy felhasználóbarát, ugyanakkor keresőoptimalizálási szempontból is megfelelő leírást találjanak az egyes kezelésekről, közös erővel elkezdtük átalakítani a weboldalon megtalálható kezelések leírásait. 

Sikerült egy korábban orvosi szakszavakkal tűzdelt leírásból minden esetben egy könnyen befogadható, vonzóbb tartalmat előállítani.  


Hírlevelek 

Természetesen az új páciensek megszerzése mellett sem hanyagoltuk el a meglévő pácienseket, akiknek folyamatosan, havonta küldtünk személyre szabott hírleveleket. 

A hírlevelek megjelenését a Centrum arculatára szabtuk, majd egy-egy fő téma, kezelés köré építettük a szövegezést. Nem maradhatott el a levelek végéről az időpontfoglalásra buzdítás sem, így gondoskodtunk a meglévő ügyfélkör bejelentkezésre buzdításáról is.  Ezzel a lépéssel sikerült növelnünk a visszatérő ügyfelek arányát. 

hírlevél hírlevél a kezelésekről


Google Ads hirdetések 

Mivel nagyon sok kezeléssel és vizsgálattal foglalkozó egészségügyi központról van szó, így kéféleképpen közelítettük meg a kampányok felépítését.

Egyrészt valamilyen problémát jelző kulcsszavakra fókuszáltunk, másrészt pedig magukat a kezeléseket is hirdettük. 

Annak érdekében. hogy minél jobb kattintási költséget érjünk el, arra koncentráltunk, hogy a lehető legrelevánsabb hirdetéseket írjuk meg, a legjobban odaillő egyedi előnnyel. 

Maximálisan kihasználtuk a Google Ads adta lehetőségeket, nem csupán a hirdetések szövegeivel, a kampányok típusaival, de a telefonhívásmérő rendszerünk bevetésével is. Ennek segítségével képesek voltunk megfelelően mérni és optimalizálni a kampányokat, így folyamatosan nőtt az új érdeklődők száma, és a Centrum visszatérő pácienseinek száma is.

 

Keresőoptimalizálás

Megvizsgáltuk a menüszerkezetet, a weboldal gyorsaságát, belső linkhálózatát, tartalmait és képeit egyaránt. A weboldal technikai átvizsgálása után több javaslatot tettünk olyan módosításokra, amelyek segíthetik a keresőoptimalizálást.

Belső linképítéssel, a képek keresőoptimalizálásával, valamint a kezelések aloldalainak megfelelő kulcsszavakra optimalizálásával több fontos kulcsszóra is sikerült jelentős előrelépést elérnünk. 

A tartalmak kapcsán SEO specialistáink és szövegíró kollégáink együttműködve dolgozták ki a kezelések aloldalainak új szövegeit.




VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK