LACZÓ SZABOLCS SZEMÉLYI EDZŐ


Laczó Szabolcs személyi edző azzal a céllal keresett meg minket, hogy a jövőben induló vállalkozásnak tervezzünk arculatot.


ARCULATTERVEZÉS


"Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogyan lehetne igényes, profi arculatom, és Facebook kommunikációm. Csak körvonalazódak bennem a dolgok, mit és hogyan szeretnék, ezért úgy döntöttem, hogy felkeresek egy ügynökséget. Az ajánlások és a referenciák alapján végül az EVOBRANDS csapatára esett a választás. Maximálisan meg vagyok velük elégedve, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire eltalálják, hogy mit is szeretnék. Nagyon sokat jelentett nekem, hogy a folyamat aktív részese voltam, sokszor egyeztettünk, beszélgettünk az elképzelésekről. Az eredményt tekintve baráti áron, precízen és gyorsan dolgoznak."
 
Laczó Szabolcs
személyi edző
 

CÉLUNK AZ ÚJ ARCULATTAL

A személyi edző kiválasztása komoly bizalmi kérdés. A bizalom kiépülésének egyik alappillére, hogy a potenciális ügyfelek vizuális benyomása pozitív legyen. A jól megtervezett arculat profizmust sugall, alátámaszthatja a személyi edző hozzáértését. Mivel sokan, és egyre többen kezdenek személyi edzősködni, ezért kiemelt fontosságú volt a számunkra, hogy az ügyfelünk kiemelkedjen a konkurensei közül. Éppen ezért kutatást végeztünk, hogy melyek azok a formai iparági sablonok, amelyeket el kell kerülnünk. A legtöbb edzéssel, személyi edzéssel kapcsolatos cég logójában szerepelnek az alábbi formák:

  • férfi, vagy női test
  • feszítő kar sziluett
  • egy, vagy két kezes súlyzó

Ha valóban jól megjegyezhető és egyedi logót szeretnénk edzőtermünknek, vagy vállalkozásunknak, akkor ezek használatát érdemes mellőzni. Persze egy honlapon, vagy brosúrában, vagy például itt egy arculati prezentációban használhatjuk ezeket a formákat, de ne legyenek a logó részei. 

 

AZ ARCULAT

A korábban felvázolt alapelvek szerint kezdtünk neki a tervezésnek. A logó formai része három darab formából áll: egy körből, egy lekerekített élű négyzetből és egy négyzetből benne egy L betűre utaló formával.

 

A logó egy folyamatot szimbolizál, mely a testünk jelenlegi állapotával indul és a hőn áhított céllal fejeződik be. A kör szimbolizálja a kiinduló állapotot, míg a négyzet benne az L betű szerű alakzattal a letisztultságot, a bomba formát. A négyzetben lévő L betű szerű forma utal a Személyi edző vezetéknevére, illetve feszítő felkarra.

A logó formai részét úgy terveztük meg, hogy ha esetleg a jövőben az ügyfelünk edzőtermet szeretne nyitni, akkor az ugyanezzel az arculattal megvalósítható legyen, mondjuk L Fitness néven.

Az arculat adott egy komoly brand felépítésére, mellyel ügyfelünk, akár saját márkás táplálék kiegészítőket, sportszereket, vagy sportruházatot is piacra dobhat a jövőben.

 




VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK