A Lotus House esetében két fontos stratégiai célt határoztunk meg az online marketing stratégia során: egyrészt a márka ismertségének növelését, másrészt az online ügyfélszerzést. A megszokott ingatlanos kommunikációs panelek helyett egy új, friss irányt javasoltunk az irodának, amivel hatékonyan bekerülhetnek az emberek fejébe. Azt javasoltuk, hogy a Lotus House-t és Buda szeretetét kapcsoljuk össze a kommunikációban, aminek eredményeként létrejött az I Love Buda mozgalom.
Az ingatlanirodák számára nehéz a közösségépítés a social mediában, mivel az érdeklődők csak időszakosan nyitottak az ingatlanos tartalmakra. (Ha valaki már megtalálta álmai otthonát az érdeklődése csökken a téma iránt.)
Az volt a célunk, hogy fenntartsuk azoknak a figyelmét is, akiknél lezárult a keresési, vásárlási periódus, illetve elérjük azokat az embereket, akik még előtte állnak.
Az I Love Buda mozgalom keretein belül olyan érdekes Buda specifikus tartalmakat készítettünk, amely fent tudta tartani a követők figyelmét, például kávézók, éttermek bemutatása, történelmi érdekességek, hírek, és események, amelyek sok megosztást generáltak, így virálisan még több emberhez jutottak el.
Az ilyen jellegű posztok mellett természetesen rendszeresen jelentek meg ingatlanhirdetések is, de figyeltünk az arányokra, hogy a követők számára a kommunikáció könnyen emészthető legyen.
A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítettük az online jelenlétet.
A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeltük az oldal elérését, emellett célzottan ingatlanokat, és ingatlan kategóriákat is hirdettünk.
Az időszakos kampányok népszerűsítésében szintén nagy szerepet kaptak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használtuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeltük a megkeresések számát. Aktívan hirdettünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő követőknek a remarketing hirdetések keretein belül.
Az együttműködés alatt a Lotus House Ingatlaniroda ismertsége tovább nőtt az online jelenlétnek és a közösségi média kommunikációnak köszönhetően, amely pozitív hatással volt a cég ügyfeleinek számára és árbevételére is.