Lotus House Ingatlaniroda


A budai kerületekre specializálódott Lotus House Ingatlaniroda küldetésének határozta meg, hogy a Budában rejlő lehetőségeket megismertesse az emberekkel. A Lotus House csapata nem csupán ismeri, de szereti is Budát, az itteni embereket és életérzést. Egyedi, kifejezetten Budára szabott ingatlanmegoldást dolgoztak ki, hogy hatékonyan tudják képviselni az ügyfeleik érdekeit.


Miben segítettünk?


  • Marketing stratégia tervezés és kivitelezés
  • Facebook kommunikáció és hirdetések
  • Grafikai tervezés

Marketing stratégia

 

A Lotus House esetében két fontos stratégiai célt határoztunk meg: egyrészt a márka ismertségének növelését, másrészt az online ügyfélszerzést. A megszokott ingatlanos kommunikációs panelek helyett egy új, friss irányt javasoltunk az irodának, amivel hatékonyan bekerülhetnek az emberek fejébe. Azt javasoltuk, hogy a Lotus House-t és Buda szeretetét kapcsoljuk össze a kommunikációban, aminek eredményeként létrejött az I Love Buda mozgalom. 

 

I love Buda mozgalom

 

Facebook kommunikáció 

 

Az ingatlanirodák számára nehéz a közösségépítés a social mediában, mivel az érdeklődők csak időszakosan nyitottak az ingatlanos tartalmakra. (Ha valaki már megtalálta álmai otthonát az érdeklődése csökken a téma iránt.)

 Az volt a célunk, hogy fenntartsuk azoknak a figyelmét is, akiknél lezárult a keresési, vásárlási periódus, illetve elérjük azokat az embereket, akik még előtte állnak. 

Az I Love Buda mozgalom keretein belül olyan érdekes Buda specifikus tartalmakat készítettünk, amely fent tudta tartani a követők figyelmét, például kávézók, éttermek bemutatása, történelmi érdekességek, hírek, és események, amelyek sok megosztást generáltak, így virálisan még több emberhez jutottak el. 

Az ilyen jellegű posztok mellett természetesen rendszeresen jelentek meg ingatlanhirdetések is, de figyeltünk az arányokra, hogy a követők számára a kommunikáció könnyen emészthető legyen. 

 

közösségi média


Facebook hirdetések 


A közösségi kommunikáció részeként több szálon futó hirdetési stratégiával erősítettük az online jelenlétet. 

A bejegyzések hirdetésével folyamatosan növeltük az oldal elérését, emellett célzottan ingatlanokat, és ingatlan kategóriákat is hirdettünk. 

Az időszakos kampányok népszerűsítésében szintén nagy szerepet kaptak a Facebook hirdetések, amelyekben folyamatosan használtuk a legújabb eszközöket, a képek mellett karusszel és videós hirdetésekkel is növeltük a megkeresések számát. Aktívan hirdettünk mind az új közönségnek, mind pedig a már meglévő követőknek a remarketing hirdetések keretein belül. 


Eredmény

 

Az együttműködés alatt a Lotus House Ingatlaniroda ismertsége tovább nőtt az online jelenlétnek és a közösségi média kommunikációnak köszönhetően, amely pozitív hatással volt a cég ügyfeleinek számára és árbevételére is. 

 

új arculat új névjegyek

új megjelenés




VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK