Az étterem vizuális jelenlétének megalapozását egy új, modern arculat és logó megalkotásával kezdtük. A logó esetében fontos volt a streetfood éttermekre jellemző letisztultság, egyszerűség szem előtt tartása. Az arculati színek megválasztásakor figyelembe vettük az ügyfél igényeit, a neki szimpatikus színeket, ugyanakkor a tevékenységükre jellemző színeket is, majd e kettő ötvözetéből született meg az új arculat.
Az első egyeztetések során közösen meghatároztuk azokat a tartalmi elemeket, amelyeket mindenképp érdemes megjeleníteni egy új weboldalon, amely a cég népszerűsítését, és a könnyű online rendelés leadást szolgálja.
A honlapkészítés során a saját fejlesztésű rendelőfelület kialakításakor felmértük az ügyfél és a leendő vásárlók igényeit. A vásárlók különböző menü opciókból választhatnak, illetve többféle köret, szósz, üdítő közül. A vásárlók egyszerűen, egy felületen adhatják le rendelésüket, amellyel jelentősen csökkentettük a telefonos rendelések számát, ezzel könnyítve a személyzet munkáját.
Az ügyfél fő célja az volt, hogy az étterem vizualitásában is tükrözze az általa képviselt fővárosi minőséget, továbbá, hogy az emberek könnyen és gyorsan tudjanak rendelni a weboldalon keresztül.
A megtervezett friss arculat és modern online jelenlét kidolgozásával ezt maradéktalanul sikerült elérnünk.