A cég piacra lépéséhez először is egy komplett arculat megtervezésére volt szükség, amelynek része volt a logó megalkotása is.
A Multi4U logójának készítésekor figyelembe vettük, hogy egy “zöld”, környezettudatos cég számára készül új megjelenés, ezért kézenfekvő volt a zöld árnyalatok használata. A levél szimbólummal társítva, amelynek formája a betűkön is visszaköszön, egy könnyedén megjegyezhető vizuális megjelenést alkottunk meg.
A teljes arculatot végigkísérik a természetes képek, és a nagy, tiszta terek, mivel fő célunk a letisztult megjelenés és az egyszerűség volt.
A csapatot segítettük a névadás folyamatában is. Olyan márkanevet szerettünk volna, amely könnyen megjegyezhető, fiatalos, ugyanakkor megfelel a marketing szempontoknak, a partnerek és a vásárlók igényeinek is. A névadási folyamat során közösen ötleteltünk, figyelembe vettük a termékkört, a hangzatosságot, és több lehetséges verzió után találtunk rá a tökéletes változatra.
A termékcsomagolások készítésénél is tovább vittük a fő szín, a zöld használatát, és a konkurencia színeit figyelembe véve eltérő árnyalatokkal egészítettük ki.
Fontos szempont volt, hogy ezeken a csomagolásokon is meg tudjuk valósítani az elegáns, letisztult megjelenést, így a fehér szín dominás minden egyes csomagoláson. Ezzel el tudtuk érni azt is, hogy a csomagolások a célcsoport számára is jól megjegyezhetőek és tetszetősek legyenek.
Ezekkel a szempontokkal tervezve sikerült elérnünk, hogy a polcokon jól felismerhető, markáns megjelenésű termékcsomagolásokat hozzunk létre.
A weboldal elkészülését csupán a grafikai tervezéssel segítettük, azonban a szerkezeti tervektől segítettük a megfelelő webes megjelenés kialakítását.
Természetesen az arculathoz igazodva három fő irányvonalat jelentettünk meg minden aloldalon:
A logóban is használt levél motívum számos helyen visszaköszön a weboldal grafikájában is, így alkotnak egységet.
A weboldal élőben is megtekinthető itt.
Mivel bevezetés alatt álló márkáról volt szó, fontos lépése volt a stratégiának egy, a lehetséges forgalmazó partnerek számára készült fizikai prospektus.
Ebben a katalógusban nem csupán a forgalmazók számára fontos és vonzó érveket szerepeltettük, hanem megjelentek természetesen a már elérhető termékek is.
A katalógus oldalain a weboldalon is jól érvényesülő zöld árnyalatok játéka figyelhető meg, a levélminták és a nagy térközök pedig elegánssá tették a szóróanyagot.