A Naphegy Étterem közösségi média kommunikációjában fontos szerepet kaptak a hetente változó, ízletes menük, a különféle fogások bemutatása, valamint az étterem szolgáltatásainak és rendezvényeinek kiemelése.
Olyan közösségi média stratégiát állítottunk össze, amely ezeket képes megfelelő arányban, harmonikusan megjeleníteni.
A szövegek és a képi világ kidolgozására nagy hangsúlyt fektettünk, hogy mindez összhangban legyen az étterem prémium szolgáltatásával, helyszínével és ízeivel. Népszerűsítettük visszatérően eseményeket is, amelyeknek kommunikációját minőségi képekkel egészítettük ki.
A bejegyzések nagyobb elérését hirdetésekkel segítettük, így az igényesen megírt posztok, valamint a mesterien megkomponált képek minél több emberhez jutottak el.
A bejegyzések elérésének növelése mellett természetes más típusú hirdetéseket is használtunk. Kulcsfontosságú volt, hogy népszerűsítsük az étterem eseményeit, így ezekre rendszeres hirdetéseket készítettünk, kihasználva a lokális célzás adta lehetőségeket.
Egy prémium helyszínt, a rendezvényeket, valamint az ételeket természetesen profi fotóssal készített, saját képekkel népszerűsítettük. Ehhez folyamatosan szükségünk volt minőségi, új képekre, ezért segítettük az éttermet a fotózások megszervezésében is, valamint konkrét briefet készítettünk a fotós számára minden egyes fotózáshoz.
Ennek köszönhetően minden alkalommal olyan képek készültek, amelyeket később hosszabb távon is fel tudtunk használni a posztokhoz és az eseményekhez.
A posztok és az események hirdetésével sikeresen megcéloztuk a Budán élő, prémium helyszíneket kereső vendégeket, így a hirdetésekkel pozitív visszajelzéseket és növekvő vendégszámot értünk el.