Az Ohropax termékcsalád esetében felmértük azokat az élethelyzeteket, amelyekben a termék megoldást jelenthet, majd ez alapján határoztuk az egyes célcsoport szegmensekre szabott kommunikációt.
http://ohropax.hu/
Felmértünk a régi honlap eredményeit, a régi kommunikációs csatornákat, összegyűjtöttük az adatokat a célcsoportról, majd mindezt kiegészítettük egy konkurencia-elemzéssel. A kapott eredményeket használtuk kiindulópontként az új kommunikációs üzenetek és csatornák meghatározásához. Kiválasztottuk az érveket, amelyek hatékonyan segíthetik a termék értékesítését, majd ezekre helyeztük a hangsúlyt a kommunikációban.
A tartalom és marketing stratégia meghatározásakor fő célunk az volt, hogy ezt a hétköznapi terméket kiszakítsuk a használatához kötődő egyszerű sémák közül, és bemutassuk, milyen sokféle helyzetben lehet hasznos, ha ezeket a füldugókat választjuk.
Mivel fontos cél volt az Ohropax füldugók népszerűsítése, a honlapkészítés során kialakított weboldal szerkezeti terve is ezt a célt helyezte előtérbe a felhasználási lehetőségek és a termék előnyeinek bemutatásával.
Már a főoldalon bemutattuk, milyen sokrétűen lehet felhasználni a füldugókat, hogy a látogató első látásra találhasson egy olyan élethelyzetet a felsorolásban, amelyben neki is szüksége lenne erre a termékre de eddig talán nem is gondolt rá. Ezt a termék könnyebb terjedését segíti. Az igénykeltést erősíti a hanghatások erősségének kreatív bemutatása is, így tanítva informáljuk a látogatót, aki a számokat látva még inkább fontolóra veszi a termék szükségességét.
Ennél a terméknél kiemelten fontos a vásárlók véleményének bemutatása és a termékről gyakran felmerülő kérdések, kételyek eloszlatása. Szerettük volna átadni, hogyan vélekedik a cég a a tökéletes füldugókról, így külön részt szenteltünk ennek a bemutatására a főoldalon, ahol több pozitív elemet is megjelenítettünk.