A Papillon Cocktail neve francia eredetű és pillangót jelent. Az ital különleges összetevői harmonikus és könnyed ízt alkotnak egymással, amely pont olyan légies, mint egy pillangó. Ennek megfelelően az ügyfél kérése az volt, hogy a pillangó a koktél logójában, arculatában is jelenjen meg. Elvárás volt továbbá, hogy mivel nyomtatásban is megjelenik majd több helyen, fizikai valójában is jól kell kinéznie.
Ezt a kihívást sikerült megoldanunk úgy, hogy a koktél összetevőlistájából kiindulva megalkottunk egy könnyed logót, és egy olyan színkombinációt, amely egyszerre emlékeztet pillangóra, az ital tetején lévő csillagánizsra, valamint az ital barnás, krémes színére.
A logó mellett olyan Facebook covert és poszt megjelenéseket is terveztünk, amely méltón mutatta be az italt a közösségi médiában.
Közösségi kommunikáció
Egy ital Facebook kommunikációját nem egy hétköznapi feladat megtervezni, azonban ezt épp a kihívás miatt nagyon élveztük.
A posztok témáiba bevontuk a koktél összetevőit, elkészítési módszerét, a Bacardí Legacy világverseny érdekességeit, sőt az alkotó életútját is. Mindezeket támogatva megfelelő vizuális megjelenéssel kifinomult posztok születtek.
Fotózás
Természetesen a megfelelő közösségi média kommunikációhoz igazán jó képanyagra volt szükségünk, így segítettünk a koktél fotózásának megszervezésében is. Profi fotósunk olyan képeket készített, amelyeket aztán a posztokon túl a Facebook borítóképhez is fel tudtunk használni.
Sajtóközlemény készítése
Még a Bacardí Legacy nemzetközi döntője előtt tájékoztatni kellett a sajtót arról, hogy egy magyar bártender képviselheti országunkat ezen a rangos versenyen. A sajtóközlemény megírásában is segítséget nyújtottunk, hiszen ennek egyedi felépítése rendkívül fontos volt.
A teljes projekt során többféle szövegírási és grafikai munkában részt vettünk, és nagy örömmel segítettük a Papillon térnyerését.