A nyomda esetében, bár rendkívül széles volt az a termékpaletta, amelyet elő tudtak állítani, a weboldalon ezek részletes leírására nem került sor.
A legtöbb nyomdaterméknek egyedi aloldalt készítettek ugyan, azonban a szövegezésük rendkívül egyszerű volt. Együttműködésünk kezdetekor csupán az adott nyomdaipari termék 1-2 soros magyarázatára terjedt ki.
Éppen ezért néhány egyeztetés alkalmával bekértük a szükséges adatokat, majd minden egyes termék aloldalhoz egyedi szöveget készítettünk, amely nem csupán keresőoptimalizálási szempontból volt sokkal előnyösebb, hanem tartalmazta azokat a legfontosabb tudnivalókat is, amelyek a megrendelőket foglalkoztatják.
Sorra vettük nemcsak a termékek típusait és megrendelési lehetőségeit, hanem a rendeléssel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket is, mint például az ár, a rendelés módja vagy a kiszállítás kérdése.
Ezt követően javaslatot tettünk a szövegek elhelyezési módjára is, így végül egy sokkal informatívabb weboldal jöhetett létre.
Miután az egyes aloldalakat bővítettük, ezek már alkalmassá váltak arra, hogy landing oldalként használhassuk őket heti hírlevelekben, amelyek a marketing stratégia részét képezték.
A hírlevelek esetében minden alkalommal egyeztettük az aktuális célokat, például mely termékekre szeretnénk nagyobb keresletet generálni és ki a célcsoport.
A hírlevél küldését a grafikai megjelenés újraépítésével kezdtük: teljesen új, egyedi fejlécet és láblécet kaptak a levelek, amely a modern megjelenés mellett a profizmust is erősítette.
A levelek képi világa azonban nem merült ki ennyiben, a szövegtestbe további személtető ábrákat készítettünk a levelek esetében.
Ezeket az igényes képeket olyan szövegekkel kombináltuk, amelyek részletesen kifejtették az adott nyomdatermék előnyeit, rendelési lehetőségeit, és természetesen nem maradhatott ki egyetlen levélből sem a cselekvésre buzdító felszólítás és gomb sem.
Az összehangolt szövegezés a weboldalon, a levelekben, valamint a hírlevelek rendszeresítése együttesen egy sokkal profibb kommunikációt eredményezett, amelynek köszönhetően sokkal könnyebbé vált az új ügyfelek megszerzése.