Sokdog


A Sokdog prémium eledeleket, jutalomfalatokat, tápokat és ápolási eszközöket forgalmazó webáruház, amely egy fizikai üzlettel is rendelkezik Fóton.


Miben segítettünk?

  • Facebook posztok
  • Facebook hirdetések
  • Új Facebook megjelenés kialakítása

Facebook posztok

A webáruház Facebook oldala évek óta nem volt aktív, amikor átvettük, így kihívást jelentett az aktivitás újbóli felélesztése, valamint egy teljesen új alapokra helyezett kommunikáció kialakítása. 

Maga a téma, a kisállatok etetése és ápolása egy hálás témakör a közösségi médiában, így számtalan ötlettel átszőve készítettük el az új kommunikáció irányát. 

A kezdeti egyeztetésekkor kialakítottuk a közös munka menetét, hiszen ahhoz, hogy mindig az aktuális akciókat építhessük be a kommunikációba, szoros együttműködésre van szükség. 

Szerencsére a posztok témáinak meghatározásában szabad kezet kaptunk, és rendkívül rugalmasan és nyitottan kezeltek minden ötletet, így nem kellett mellőznünk a kreatív témákat és posztötleteket sem. 

Az új irányvonalban az akciók mellett szerepeltek természetesen edukáló tartalmak is, amelynek nagyon jó alapanyagot biztosított a webáruházban már működő blog szekció. 

Amellett, hogy tanító, informatív posztokat készítettünk, az aktivizáló posztokról sem feledkeztünk meg, így egy igazán színes poszttervvel indulhattunk el. 


Új Facebook megjelenés kialakítása 

Magának a tartalomnak a megújítása önmagában nem lett volna elegendő, ki kellett dolgoznunk a Sokdog új arculati elemeit és megjelenését a közösségi médiában. 

Ehhez új borítókép készült, amely játékos, kifejezi a cég állatok iránti lelkesedését, ugyanakkor informatív és a pozicionálást is segíti. 

 

új Facebook posztok

 

A borítókép mellett új közösségi média képeket is tervezünk, így egységes, színes, és ízléses formában tudjuk megjeleníteni az összes új poszttípust, legyen szó termékek promóciójáról, kérdésekről vagy informatív, edukáló posztokról. 


Facebook hirdetések

A megjelenő posztokat természetesen meg is hirdettük, hogy még több embert tudjunk elérni, de ez csupán a hirdetési stratégia egyik alapeleme volt, amit számos más ötlettel egészítettünk ki. 

A követőtábor gyors felduzzasztására kifejezetten követőgyűjtésre fókuszáló hirdetéseket indítottunk, amelyekkel gyorsan és könnyen szereztünk új követőket. 

Mivel a cég fizikai üzlettel is rendelkezik, ezért Fóton és annak környezetében az elérést és a cég ismertségét növelő kampányt folytattunk. 

Nem feledkeztünk meg természetesen arról sem, hogy a vásárlást segítő kampányokat beépítsük a hirdetési stratégiába, és már az első hónapban több kampánytípust és közönséget, üzenetet teszteltünk, hogy kiderítsük, melyek lesznek a legjobban működő irányok. 

A kreatívok között helyet kaptak a galériás hirdetések, a különféle képek és a termék promóciók is. 

Mindezt az összetett hirdetési stratégiát úgy sikerült megvalósítanunk, hogy a rendelkezésünkre álló (nem százezres nagyságrendű) keretből a maximumot hozzuk ki.

 

Facebook hirdetések

 

Az eredmény

A közös munka során sikerült megújítanunk és izgalmasabbá tennünk a Sokdog közösségi média jelenlétét, aktív, új követátűbort építettünk, valamint a hirdetések segítségével az ismertséget és az eladások számát is sikerült növelnünk.




VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK