A szalon weboldala nem volt kellően informatív, és grafikailag is lehetett rajta korszerűsíteni. Sajnos a többszintű, de logikátlanul felépített menü volt az egyik legfőbb probléma, amely ellehetetlenítette, hogy informatív aloldalakkal találkozzon az olvasó, mivel indokolatlanul szétszabdalta az oldal tartalmát.
Ezért a menüszerkezet újragondolásával, majd pedig az egyes új aloldalak és a főoldal komplett újratervezésével és szövegezésével indítottuk az együttműködést.
A korábbi nehezen kezelhető menürendszert felszámoltuk és létrehoztunk egy áttekinthető, egyszerűen kezelhető, informatív menüsort, amelyben a főbb tevékenységi területek egy-egy külön landinget kaptak. Így az alakformálás és a szolárium aloldalakat már használhattuk a kommunikációban és a hirdetésekben is.
Az Ügyfélkártya rendszer segítségével a papíralapú bérleteket digitálisra cseréltük. Mi terveztük meg a szalon Ügyfélkártya weboldalát, illetve az applikáció teljes designját, melyet az Ügyfélkártya csapat programozott le.
Az oldal itt érhető el: https://sws.ugyfelkartya.hu/main
Együttműködésünk kezdetén az online időpontfoglalás nehézkes volt, ezért segítettünk a Booked4Us időpontfoglaló rendszer kiépítését. A szalonban használható gépek külön-külön időpontfoglaló lehetőséget kaptak, hogy könnyen kezelhető és áttekinthető legyen a foglalás. Mindössze 3-4 kattintással bárki képes gyorsan lefoglalni a számára megfelelő időpontot a rendszerben, amelyről természetesen visszaigazolást is kap.
Az időpontfoglalás lehetőségét külön menübe szerveztük ki, így azonnal látható, könnyen elérhető és hivatkozható bármilyen felületen.
A korábbi, kissé testépítős kommunikáció helyett a hétköznapibb alakformálást tettük a kommunikáció központi elemévé, így könnyebben meg tudtuk szólítani az edzeni vágyókat. A közös munka először az új kommunikációs stratégia lefektetésével indult, majd elkészítettük a megfelelő posztterveket a bejegyzések beindításához.
A kommunikációban hangsúlyos helyet kapott a szalon több előnye, a gépek korszerűsége, illetve törekedtünk arra is, hogy minél több saját fotót használhassunk, mert ezek engednek igazán betekintést egy edzés hangulatába.
Ebben szerencsére az ügyfél is partner volt, így rendszeresen kaptunk képeket a különböző témákhoz.
A posztokban természetesen helyet kaptak a bérlet akciók és azok a játékok is, amelyekkel színesebbé tettük a havi kommunikációt.
A megjelenő posztokat kiegészítettük hirdetésekkel is, így egyre több embert tudtunk elérni az oldallal Facebookon és Instagramon egyaránt.
Külön helyet kaptak a hirdetési stratégiában azok az időszaki játékok, amelyekkel az oldalak aktivitását és ismertségét növeltük.
Folyamatosan szerveztünk nyereményjátékokat, amelyek teljes körű lebonyolítását vállaltuk. A játék koncepciójától a szövegeken és a képi világ megalkotásán át a nyereményjáték szabályzatok megírásáig segítettük az ügyfelet abban, hogy változatos játékokkal jelenhessen meg a közösségi médiában.
Szerveztünk mindkét felületen - Facebookon és Instagramon - valamint csak Instagramon megjelenő játékokat is.
A közös munka során sikerült a célcsoport számára vonzó, jól átalakított weboldallal megújítani a webes megjelenést, mederbe tereltünk az online időpontfoglalást, a digitális bérlet használatot és kialakítottunk egy olyan kommunikációs stratégiát, amellyel hosszabb távon is képesek vagyunk növelni az eléréseket és az új vendégek számát.