Mivel minden további kommunikációt akkor tudtunk sikeresen folytatni, ha rendelkezésre áll egy informatív és modern landing oldal az inkontinencia kezeléséről, ezért az együttműködést ennek a landing oldalnak az elkészítéséval kezdtük.
Az ügyféltől kapott információk segítségével sikerült egy átlátható és informatív landing oldalt készíteni, amelyet később a posztokban és a hirdetésekben is használhattunk.
Az inkontinencia viszonylag nehezen kommunikálható téma, ennek ellenére fontosnak tartottuk, hogy a Facebook oldalt is folyamatosan érdekes posztokkal töltsük meg, amelyek átadják a legfontosabb információkat magáról a betegségről és a kezelésről is.
Annak ellenére, hogy maga a téma kényelmetlen, rendkívül sok visszajelzés és reakció érkezett a posztokra már a kezdetektől, így hónapról-hónapra újabb értékes információkkal töltöttük meg az oldalt.
Fontosnak tartottuk, hogy Pápán és annak közelében el tudjuk érni és meg tudjuk szólítani azokat a főként 40 feletti nőket és férfiakat, akiknek segíthet a kezelés életminőségük javításában. Éppen ezért több tesztet is folyamatosan futtattunk, hogy megtaláljuk a legfogékonyabb célközönségeket, és számukra megoldást nyújtsunk a kezeléssel.
Azon túl, hogy a posztokat is támogattuk hirdetéssel, megkezdtük egy feliratkozói bázis építését is, szintén hirdetések segítségével. Mivel kezdetben más lehetőség nem állt rendelkezésre, és fontosnak tartottuk a mielőbbi feliratkozógyűjtést, a kezelések árából kedvezményt adó kuponok népszerűsítésére használtuk a célzott hirdetéseket, amelyek folyamatosan szállítják az új érdeklődőket.
Azoknak, akik a hirdetéseink által felkerültek a hírlevél feliratkozók közé, egy 5 részből álló, sok-sok hasznos információt átadó hírlevél sorozatot terveztünk az EMSELLA kezelésről.
Ezzel értük el, hogy a hirdetés megpillantása és a feliratkozás után folyamatosan bizalmat építsünk az érkelődőkben, miközben átadjuk a legfontosabb tudnivalókat és lehetőséget biztosítunk a kezelésre való időpontfoglalásra is. Az új érdeklődők ellenére is a levelek megnyitása aránya stabilan 40 és 50% között mozog.
A Google hirdetések segítségével szintén a Pápa körzetében élőket céloztuk meg, és ezek a keresési illetve display hirdetések szépen kiegészítették a Facebook hirdetéseket. Míg a Facebook hirdetésekkel egyre több érdeklődővel ismertettük meg az EMSELLA kezelést és a Szent Kinga Gyógyintézetet, addig a növekvő keresési volumenre jól reagáltunk a Google Ads hirdetésekkel.
Együttműködésünk eredményeként az ügyfél egy új, informatív landing oldallal gyűjtheti az érdeklődőket, a kezelésre jelentkezőket, miközben épül a feliratkozói bázisa, és a követőtábora is egyre nagyobb a jó minőségű posztoknak köszönhetően.