Szent Kinga


A Szent Kinga Gyógyintézet Pápán segíti a hozzájuk forduló betegeket, együttműködésünk fő vonala pedig a hazánkban alig néhány helyen elérhető EMSELLA inkontinencia kezelés népszerűsítése.


Miben segítettünk?

  • új landing oldal készítése
  • közösségi média posztok Facebook-on
  • Facebook hirdetések
  • hírlevél készítése az érdeklődők számára
  • Google Ads hirdetések 

Új landing oldal készítése 

Mivel minden további kommunikációt akkor tudtunk sikeresen folytatni, ha rendelkezésre áll egy informatív és modern landing oldal az inkontinencia kezeléséről, ezért az együttműködést ennek a landing oldalnak az elkészítéséval kezdtük. 

Az ügyféltől kapott információk segítségével sikerült egy átlátható és informatív landing oldalt készíteni, amelyet később a posztokban és a hirdetésekben is használhattunk. 

 

új landing oldalt készítettünk

Közösségi média posztok Facebook oldalon

Az inkontinencia viszonylag nehezen kommunikálható téma, ennek ellenére fontosnak tartottuk, hogy a Facebook oldalt is folyamatosan érdekes posztokkal töltsük meg, amelyek átadják a legfontosabb információkat magáról a betegségről és a kezelésről is. 

Annak ellenére, hogy maga a téma kényelmetlen, rendkívül sok visszajelzés és reakció érkezett a posztokra már a kezdetektől, így hónapról-hónapra újabb értékes információkkal töltöttük meg az oldalt.

 

közösségi média sablonok

 

Facebook hirdetések

Fontosnak tartottuk, hogy Pápán és annak közelében el tudjuk érni és meg tudjuk szólítani azokat a főként 40 feletti nőket és férfiakat, akiknek segíthet a kezelés életminőségük javításában. Éppen ezért több tesztet is folyamatosan futtattunk, hogy megtaláljuk a legfogékonyabb célközönségeket, és számukra megoldást nyújtsunk a kezeléssel. 

Azon túl, hogy a posztokat is támogattuk hirdetéssel, megkezdtük egy feliratkozói bázis építését is, szintén hirdetések segítségével. Mivel kezdetben más lehetőség nem állt rendelkezésre, és fontosnak tartottuk a mielőbbi feliratkozógyűjtést, a kezelések árából kedvezményt adó kuponok népszerűsítésére használtuk a célzott hirdetéseket, amelyek folyamatosan szállítják az új érdeklődőket. 


Hírlevél készítése az érdeklődők számára 

Azoknak, akik a hirdetéseink által felkerültek a hírlevél feliratkozók közé, egy 5 részből álló, sok-sok hasznos információt átadó hírlevél sorozatot terveztünk az EMSELLA kezelésről. 

Ezzel értük el, hogy a hirdetés megpillantása és a feliratkozás után folyamatosan bizalmat építsünk az érkelődőkben, miközben átadjuk a legfontosabb tudnivalókat és lehetőséget biztosítunk a kezelésre való időpontfoglalásra is. Az új érdeklődők ellenére is a levelek megnyitása aránya stabilan 40 és 50% között mozog. 

 

új hírlevél sablont készítettünk

 

Google Ads hirdetések 

A Google hirdetések segítségével szintén a Pápa körzetében élőket céloztuk meg, és ezek a keresési illetve display hirdetések szépen kiegészítették a Facebook hirdetéseket. Míg a Facebook hirdetésekkel egyre több érdeklődővel ismertettük meg az EMSELLA kezelést és a Szent Kinga Gyógyintézetet, addig a növekvő keresési volumenre jól reagáltunk a Google Ads hirdetésekkel. 

 

Google Ads hirdetéseket terveztünk

 

Az eredmény 

Együttműködésünk eredményeként az ügyfél egy új, informatív landing oldallal gyűjtheti az érdeklődőket, a kezelésre jelentkezőket, miközben épül a feliratkozói bázisa, és a követőtábora is egyre nagyobb a jó minőségű posztoknak köszönhetően.




VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK