Szenzortechnika


A Szenzortechnika elsősorban gázérzékelőkkel, valamint hűtéstechnikai és klímatechnikai eszközökkel foglalkozik. Azzal a kéréssel kerestek meg minket, hogy segítsünk olyan marketing stratégiát kialakítani, amely segít fő termékeik értékesítését megnövelni, valamint a termékek ismertségét is segít növelni.


Miben segítettünk?


  • Komplex marketing stratégia összeállítása

Marketing stratégia


A marketing stratégia tervezés folyamatát mindig olyan egyeztetésekkel indítjuk, amely során az ügyfél elmondhatja, mik a jelenlegi problémái, mik azok, amelyekre elsősorban megoldást keres a stratégia segítségével, valamint bekérjük az összes olyan információt, amely segítségünkre lehet a stratégia készítésekor. 

A Szenzortechnika speciális helyzetét a termékek köre, valamint az elsősorban B2B ügyfélkör adta, így nem mindennapi stratégiai vonalat kellett felvázolnunk számukra. 

Az induló egyeztetések után elemeztük a cég jelenlegi felületeit, hogy feltárjuk a javítható pontokat. Áttekintettük a meglévő kommunikációs csatornákat, megvizsgáltuk a cég termékeinek és szolgáltatásainak előnyeit, esetleges hátrányait, és ajánlatelemzéssel segítettük a kommunikáció átalakítását. 

Ezt követően kitértünk a konkurensek vizsgálatára is, amely ez esetben összetett folyamat volt. Külön vizsgáltuk a gázérzékelők piacán lévő konkurenseket, valamint a karbantartási és kalibrálási terület konkurenseit. Így összesen 10 cég főbb kommunikációs elemeit vizsgáltuk át. 

Lefektettük a célcsoportról tudható elemeket, és felvázoltuk az értékesítés során használható legfőbb buyer personát (=minta vásárlót, aki az adott célcsoport tulajdonságaival bír). 

A konkurensek, a célcsoport és a termék előnyeinek ismeretében felvázoltuk a javasolt pozicionálási lehetőségeket, amelyek megkülönböztetik a Szenzortechnikát a konkurens lehetőségektől, ezzel választ adva arra a nehézségre, hogy mit érdemes kommunikálni a cég tevékenységével kapcsolatban. 

Ezt követően áttértünk a konkrét kommunikációs javaslatokra, amely tartalmazta a honlap részletes elemzését, javaslatait, valamint a lehetséges kommunikációs csatornákat, egyenként kifejtve. Ezzel megválaszoltuk a “Hogyan kommunikáljunk magunkról?” kérdést. 

Az új lehetőségek ismertetése után felvázoltuk azt az online folyamatot, amellyel hatékonyabbá tehető az új érdeklődők szerzése, példa folyamatokkal kiegészítve. Minden esetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy stratégiáink maximálisan gyakorlatiasak és a mindennapok során jól használhatóak legyenek, ezért nem csupán elméleti tudást adunk át.

A dokumentum végén egy összefoglaló akcióterv készült, amelyben az elemek rendszerben való működését mutattuk be, valamint a konkrét lépéseket sorrendbe állítva tettünk javaslatot a gyakorlati megvalósításra. 


Az eredmény


Az ügyfél fő célja az volt, hogy 4 fő termékkategóriájában előmozdítsa az értékesítését és a termékek ismertségét. 

Ezt közösen sikerült megvalósítanunk, és egy egyedi, alapos és gyakorlatias marketing stratégiát készítettünk. 






VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK