TOP BROKER - Biztosítási Alkusz


A TOP BROKER alkusz cég azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy segítsük őket egy olyan átfogó marketing stratégia kidolgozásában, amellyel képesek megnövelni ügyfelek számát hatékony módon, online eszközök segítségével.


Miben segítettünk?

 


Marketing stratégia


A marketing stratégiai tervezést mindig olyan egyeztetésekkel indítjuk, amely során az ügyfél elmondhatja, mik a jelenlegi problémái, mik azok, amelyekre elsősorban megoldást keres a stratégia segítségével, valamint bekérjük az összes olyan információt, amely segítségünkre lehet a stratégia készítésekor. 

Az alkuszcég stratégiai helyzete speciális, részben a konkurensek erős jelenléte miatt, részben pedig azért, mert tapasztalaik széles körűen megmutatták korábban, melyek azok az online folyamatok és eszközök, amelyek nem működnek számukra. Mindezek ismeretében kellett kidolgozunkn olyan stratégiai irányvonalat, amely a nem működő eszközöket figyelmen kívül hagyja, miközben felhívja a figyelmet a potenciális online csatornákra. 

Marketing stratégiánkat egészen a meglévő arculat és honlap elemzésétől indítottuk, hiszen minden esetben fontosnak tartjuk, hogy feltárjuk a rendelkezésre álló felületek, megjelenés és csatornák javítandó pontjait. 

Ezt követően a meglévő kommunikációs csatornákat vettük sorra. Mivel nagy szerepe van a cég életében a személyes találkozóknak, valamint a Call Center munkájának, ezekre kiemelt hangsúlyt fektettünk, csakúgy, mint azokra a tájékoztató dokumentumokra, amelyeket az ügyfél megkap az együttműködés során az alkusz cégtől. 

Miután a helyzetelemzéssel elkészültünk, kitértünk a konkurensek vizsgálatára is, 6 céget vizsgálva. 

Lefektettük a célcsoport elemzését, és felvázoltuk az értékesítés során használható legfőbb buyer personát (=minta vásárlót, aki az adott célcsoport tulajdonságaival bír).

A konkurensek, a célcsoport és a termék előnyeinek ismeretében felvázoltuk a javasolt pozicionálási lehetőségeket, amelyek megkülönböztetik a TOP BRÓKERT a konkurens lehetőségektől, ezzel választ adva arra a nehézségre, hogy mit érdemes kommunikálni a cég tevékenységével kapcsolatban.

Ezt követően áttértünk a konkrét kommunikációs javaslatokra, amely tartalmazta a honlap részletes elemzését, javaslatait, valamint a lehetséges kommunikációs csatornákat, egyenként kifejtve. Ezzel megválaszoltuk a “Hogyan kommunikáljunk magunkról?” kérdést.

Az új lehetőségek ismertetése után felvázoltuk azt az online folyamatot, amellyel hatékonyabbá válhatott a Call Center munkája, természetesen ezt is gyakorlatias módon, példa folyamatokkal kiegészítve.

A dokumentum végén egy összefoglaló akciótervet dolgoztunk ki, amelyben az elemek rendszerben való működését mutattuk be, valamint a konkrét lépéseket sorrendbe állítva tettünk javaslatot a gyakorlati megvalósításra.


Az eredmény

 

Az ügyfél fő célja az volt, hogy képes legyen minél hatékonyabban értékesíteni, és a lehető legjobban skálázni az új ügyfelek megszerzését. 

Ezt közösen sikerült megvalósítanunk, és egy egyedi, alapos és gyakorlatias marketing stratégiát készítettünk. 







VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

AZ ELSŐ TALÁLKOZÓ ALKALMÁVAL EGY INGYENES KONZULTÁCIÓT TARTUNK