ARCULATTERVEZÉS
"Az EVOBRANDS rávilágított a profi marketing stratégia fontosságára. Rájöttem, hogy egy logó, vagy honlap önmagában nem sokat ér, ha nincs mögötte egy jól átgondolt marketing rendszer. Nyugodt szívvel ajánlom a csapatot bárkinek, mert minden esetben eredményes, profi munkát kaptam tőlük. Köszönöm nekik az új szlogent, a honlaptervezést, az arculatot és a mérhető, eredményes marketinget."
VÁRADI ISTVÁN
Vándor Outdoor
CÉLUNK AZ ÚJ ARCULATTAL
A cég korábban Vándor Vízitúra márkanéven futott, viszont a közelmúltban kerékpár és gyalogtúrákkal bővült a szolgáltatás palettájuk, így indokolt vált a márkanév frissítés.
A közös munka kezdetén olyan új arculatot álmodtunk meg, ami vizuálisan utal a szolgáltatás palettára, és beazonosíthatóvá, vonzóbbá teszi a céget a célcsoport számára.
A Vándor Vízitúra régi és új arculata
A SZLOGEN KIALAKÍTÁSA
"Töltődj fel a szabadban!"
A szlogen megalkotásakor a célcsoport egyik legnagyobb motivációját vettük alapul, a hétköznapokból való kiszakadást és a szabadban való feltöltődést.
AZ ARCULAT
Az arculat tervezés során fontos szempont volt a számunkra, hogy egy olyan egységes vizuális rendszert alakítsunk ki, amely a cég összes arculathordozóján jól működik. Pl.:
- Az új weboldalon
- Névjegykártyán
- Plakáton, szórólapon
- Pólón
- Kajakon-kenun
- Biciklin
WEBDESIGN
Az új honlap design-jának tervezésekor az volt a célunk, hogy az oldal friss, vonzó és letisztult legyen. Végigterveztünk minden látogatói folyamatot, hogy az érdeklődő a lehető legkönnyebben juthasson el a céljáig. Minden szolgáltatás, illetve túrának profin megtervezett aloldala van, ami külön tervezés nélkül, azonnal hirdethető a Facebook-on, illetve a Google AdWords hálózatában.
A főoldali váltakozó a három fő célcsoportot szólítja meg: a baráti társaságokat, a cégeket és az iskolákat. Megjelenítettük a fő szolgáltatásokat, illetve a közeljövőben esedékes túrákat, amikről már a főoldalon megkapjuk a legfontosabb információkat.