A eMARKT kommunikációjának tervezésekor fontos szempont volt, hogy annak ellenére, hogy csomagolássérült és esztétikai hibás termékekkel foglalkoznak, ezeket a termékeket kellően vonzóvá tudjuk tenni a vásárlók szemében. Ezért a posztok grafikai és szöveges kivitelezésére nagy hangsúlyt fektettünk.
Szerettük volna elkerülni azt is, hogy az oldalon csupán értékesítést célzó posztok legyenek, ezért több edukatív tartalmat és hasznos tippet tartalmazó írást is megjelentettünk például a gépek kevésbé ismert funkcióiról. Így a posztoknak nem csupán a megjelenése, de a tartalma is rendkívül változatos volt.
Annak érdekében, hogy a posztok minél több emberhez eljussanak a népes követőtáborból, ugyanakkor folyamatosan új embereket is képesek legyünk megcélozni, több hirdetési céllal különböző kampányokat futtatunk.
Támogattuk a posztok megjelenését, elérését, készítettünk offline boltfelkereséseket segítő kampányokat, és természetesen a webáruház forgalmát is erősítettük a megfelelő termékcsoportok hirdetésével.
Ez utóbbit szorosan együttműködve, az aktuális raktárkészlet függvényében tettük meg.
Ezekkel mennyiségű weboldal látogatást tudunk generálni, növekedett a telefonhívások és az online vásárlások, érdeklődések száma is.
A feliratkozók minden hónapban új hírlevelet kaptak, amelyben az aktuális újdonságokat, legjobb vételeket helyeztük a középpontba. Ezek a hírlevelek lényegretörőek, de nagyon informatívak voltak, így a gyorsan változó készlet legjobb darabjait segítette értékesíteni a hírlevél feliratkozók körében.
A Google Ads hirdetések elengedhetetlen részét képezték a marketing stratégiának, hiszen nagyon jól tudtunk hirdetni a különböző gépekre, amelyekre a felhasználók kerestek. Bevetettük a Google Shopping hirdetéseket, keresőszavas valamint Display hirdetéseket is.
Célunk volt a termékek értékesítése mellett a márka ismertebbé tétele, így erre is kidolgoztunk egy megfelelő kampányt.
Együttműködésünk során számos grafikai tervezési feladatot kaptunk, mint például az egyes üzletekben kihelyezett táblák, plakátok, vagy az online kommunikációhoz szükséges elemek:
Annak érdekében, hogy a termékeket minél jobban jeleníthessük meg, több alkalommal szerveztünk fotózást a boltokban, ahol nemcsak az üzletet fényképeztük a hangulatképekhez, hanem az egyes termékekhez is készítettünk olyan képeket, amelyeket később fel tudtunk használni a grafikai tervezéskor.
Együttműködésünk során szépen gyarapodott az aktív Facebook követők, valamint a vásárlók száma, és egy igényes, konzisztens kommunikációs stratégiát tudtunk kialakítani.