Együttműködésünket a logó megújításával kezdtük, hiszen tudtuk jól, hogy a későbbiekben erre az új weboldalnál és a fizikai arculathordozók esetében is szükség lesz.
A profi megjelenéshez a logóhoz friss, élénk zöldet használtunk, és grafikusan is megjelenítettük a ház és a klíma kapcsolatát.
Ebben az iparágban nagyon jellegzetesek a visszatérő motívumok - főként a nap és a hópelyhek - olyan arculatot terveztünk, amely ettől jelentősen eltér, így könnyen megkülönbözhtethető a versenytársaktól.
Fontosnak tartottuk a pozicionálás miatt, hogy a logóban szerepeljen a cég fő profilja is, ezért úgy alkottuk meg, hogy a weben a logó azonnal láttassa a Kt-Klíma 3 fő tevékenységét: hűtés, fűtés, légtechnika.
A logó emblematikájával jól tudtunk játszani a fizikai arculathordozók tervezésekor, így egyszerre lett játékos, friss és profi a cég megjelenése.
Terveztünk többek között autódekort, hűtőmágnest, mappát és pólót is, amelyek egységesek voltak, és átadták a legfontosabb információkat a cégről.
Következő lépésben ügyfelünk régi weboldala helyett készítettünk egy új, modern weblapot, amely a cég fő értékeit és a választható klímákat egyszerre képes megjeleníteni:
Nagy hangsúlyt fektettünk az átláthatóságra és a letisztult szerkezetre, így meg tudtuk jeleníteni a hőszivattyúkat, a klímákat és az ezekkel kapcsolatos szolgáltatásokat is.
Fontosnak tartottuk a kapcsolatfelvételi lehetőség hangsúlyozását, valamint a hírlevélre való feliratkozás lehetőségét is, ezért ezeket hangsúlyosan szerepeltettük a weboldal több részén, és állandó elemekként vezettük be őket a weboldal láblécében is.
Sikerrel futtattunk brandépítő kampányokat, valamint a különféle klímák iránti érdeklődést is sikerült növelnünk.
Mivel a feladatunk elsősorban a klímák népszerűsítése volt, így lokálisan kereső kampányokat indítottunk a márkákra és a klímához, klíma beszereléshez kapcsolódó kulcsszavakkal.
Alapos egyeztetés után meghatároztuk a legfontosabb értékeket, egyedi előnyöket (USP-ket), amiket kiemeltünk a hirdetések szövegeiben.
A hirdetésszövegeket folyamatosan teszteltük, és amire jobb volt az átkattintási arány, azzal dolgoztunk tovább, illetve azokból a típusú hirdetésszövegekből készítettünk újakat.
Mivel erre a piacra jellemző, hogy telefonon érdeklődnek a megrendelők, ezért telefonhívásra optimalizált kampányokat is futtattunk, és folyamatosan mértük, hogy mennyi megkeresés érkezett egy-egy kampányból.
A Google Ads lehetőségeit maximálisan kihasználtuk a megadott hirdetési költéshez igazítva.
Együttműködésünk során megszületett egy olyan arculat és weboldal, amely megbízhatóan képviseli a céget, és képes nagyobb volumenben szállítani az új ügyfeleket mind a klímaszereléshez, mind pedig a hőszivattyúk beszereléséhez is.
Az új elemeket hirdetésekkel támogatva tovább tudtuk növelni a hatékonyságot, így elértük, hogy az Ads hirdetéseket időszakosan szüneteltetnünk kellett, mert az új ügyfelek megnövekedett számának köszönhetően várólistát kellett kialakítani.